|
Post by E. on Feb 14, 2010 11:43:09 GMT -5
Ik zit nog een tijdje in de ruimte bij de piloot. Gelukkig kon niemand me weghalen want personeel mag daar lekker niet komen. "Heb je een salade voor me?" vraag ik aan de piloot. Ik ga natuurlijk niet van die dingen als chips enzo eten, want dan wordt ik straks net zo dik als die stewardess die mijn koffer niet wilde dragen. "Hier rechts staat een ruimte met eten" zegt de piloot. Ik open een deur en zie allerlei potjes staan met stickers erop waarop staat wat er in zit. "Aah hebbes, fruitsalade" zeg ik en ik pak een bakje en loop weer naar mijn stoel toe. Ik pak bestek vanuit een besteklaatje van de piloot. "Eetsmakelijk" zegt de piloot. "Bedankt" zeg ik en begin te eten. Wat is die piloot aardig, misschien omdat ik hem $100 had gegeven om hier te mogen blijven zitten.
|
|
|
Post by chicary on Feb 15, 2010 12:40:05 GMT -5
Ik kijk rond en opeens zie ik die jongen van vanochtend weer lopen. Hij had me verraden bij tekenles. Ik vond het wel spannend. "Wacht even, ik moet even iets doen" zei ik tegen Christina. Ik liep naar hem toe "Je bent uitgenodigd op mijn feest" zei ik en ik gaf hem de uitnodiging. Benieuwd wat hij er van vond. Hij begint te lachen. "Dat feest is pas over een paar weken" zegt hij. "Ja het is maar beter dat ieder het op tijd weet, he?" zeg ik tegen hem. Benieuwd of hij wil komen.
|
|
|
Post by Clémence' on Feb 15, 2010 12:59:48 GMT -5
Na het ijsje lopen Dan en ik hand in hand terug naar Constance. Ik zie 3 mensen uit mijn klas. Ene Christa..nee Christina, Coutney en een jongen..Robbie. "Hoi."zeg ik.
|
|
|
Post by chicary on Feb 15, 2010 13:30:46 GMT -5
"Hey" zeg ik en ik draai me om. Ik zie Vannessa staan met een jongen, oeh ik kende hem ergens van. Ik dacht diep na, oja natuurlijk dat hottie van S. Jude! Tuurlijk! Dat ik dat was vergeten? Dat is echt bijna onmogelijk. Ik vergeet het gesprek met Robbie helemaal en begin tegen Vannessa aan te praten. "Hebben jullie iets samen" zeg ik met pretoogjes en ik wijs eerst naar Vannessa en dan naar Dan, oja zo heette hij! Er kucht iemand achter mij. "Gezondheid" zeg ik en ik zie dat Robbie er nog staat. "Ohh sorry, ik heb nog niet gehoord of je wil komen, of wil je er iets langer over nadenken? Dat is ook goed hoor. Maar ik zou het echt heel erg leuk vinden" zeg ik vrolijk. "Uhh ik denk er nog even over" zegt hij en hij loopt weg. Oeh zelfs zijn loopje was sexy! Ik draaide me om, oja ik was met Vannessa aan het praten. "En? Hebben jullie iets of niet?" vraag ik nieuwsgierig zoals ik ben. Dan bedenk ik me opeens, ik was net met iemand... oja Christina! Ik wuif dat Christina naar ons moet komen. Ze komt naar ons toe lopen. "Hey, ik ben Christina" zegt ze. "Dan" zegt Dan...ooh zijn stem.. zo sexy! "Vannessa" zegt Vannessa vrolijk. Ik kijk Dan en Vannessa nog steeds nieuwsgierig aan. "En? Gaan jullie nog antwoorden?" vraag ik.
|
|
|
Post by Clémence' on Feb 15, 2010 14:15:49 GMT -5
"Ja.."zeg ik. Courtney praat tegen me..OMFG! zij is het populairste meisje van UES, op Nolee na dan..
|
|
|
Post by Starbucks on Feb 15, 2010 14:16:38 GMT -5
Een feestje? Ach ik had toch niets te doen. Ik vroeg me af waarom niemand me de laatste tijd uitnodigde, vroeger werd ik op elk feestje uitgenodigd. Wat had ik verkeerd gedaan?
|
|
|
Post by Clémence' on Feb 15, 2010 14:19:34 GMT -5
Dan en ik gingen naast Christina en Courtney zitten.
|
|
|
Post by Starbucks on Feb 15, 2010 14:29:35 GMT -5
Off: Ik ga het opnieuw vragen :$ Doen de originele personages mee van Gossip Girl, ik zou graag Eric mee laten doen ;D
|
|
|
Post by chicary on Feb 15, 2010 14:32:48 GMT -5
Ik zit nu weer op de trap, waar Christina en ik eerst zaten. De regen was echt heel plaatselijk hier en was nu al weer voorbij. "Weet je, ik geef een feest en ik wil jullie uitnodigen" zei ik tegen Vannessa en Dan en ik gaf ze de uitnodigingen. "En komen jullie?" vroeg ik.
|
|
|
Post by Clémence' on Feb 15, 2010 14:34:47 GMT -5
@ Starbucks: Oke.
"Is goed, toch?"Ik kijk Dan aan. "Ja, ik vind het prima."zegt Dan.
|
|
|
Post by chicary on Feb 15, 2010 15:05:14 GMT -5
Wie is Eric? Als ik vragen mag..
"Cool" zeg ik vrolijk en ik zie dat ik een berichtje heb van Nolee. "Oeh een berichtje van Nolee" roep ik vrolijk. "Wie is dat?" zegt Christina. "Ken je Nolee niet?" zeg ik ongelovig, maar dan bedenk ik me ineens dat ze nieuw is. "Dat is mijn beste vriendin,BFF, kijk zo ziet ze eruit" zeg ik en ik laat een plaatje van haar op mijn mobiel zien, ja hier stond ze er echt goed op. Het is zo cool dat haar moeder dat mode bedrijf runt! Nolee heeft al voor verschillende advertenties model gestaan en ik moet zeggen, ze is er aardig goed in. Ik lees snel het berichtje door. "Ze is al geland" roep ik vrolijk uit. "Echt? Wat leuk" zegt Vannessa. "Weet je ik moet echt naar haar toe, ze had echt geen fijne vlucht. Ik zie jullie straks nog wel in de les" zeg ik en ik loop weg en neem de eerste taxi die voorbij komt. Ik hoor Christina nog vragen aan Vannessa of ik niet naar de les moet, maar het antwoord hoor ik al niet meer want ik zit al in de taxi. "Airport" zeg ik tegen de taxichauffeur en hij begint te rijden. Ik ga nooit met de taxi maar altijd met de limo, maarja dit had ik wel over voor mijn BFF. Maar ik hoopte dat deze rit snel zou verlopen, want nu ik in de taxi rond keek zag ik dat het er niet echt schoon uit zag. Hopelijk stond de limo van Nolee al klaar dan kon ik daar even mijn handen wassen.
|
|