|
Post by Clémence' on Feb 12, 2010 16:50:50 GMT -5
Goeie oplossing Chicary. Morgen probeer ik je toe te voegen aan de website. Ik ga nu slapen xxx.
|
|
|
Post by chicary on Feb 13, 2010 8:13:55 GMT -5
"ooh ok, komen er nu dan ook meer jongens op deze school?" vraag ik poeslief."Uhm dat weet ik nog niet, schatje. Ik kijk hoe het nu eerst met Robbie gaat hier" zegt hij. "Maar een jongen overleeft het hier niet met zoveel meisjes, dan moet je er nog een paar aannemen" zeg ik. "Denk je?" zegt mijn vader twijfelend. Ik knik hevig. "Ok ik zal erover nadenken. Maar moet je niet pauze houden, schatje?" zegt mijn vader. "Nee Nolee is er nog niet" zeg ik zielig. "Maar je kan ook nieuwe vrienden maken" zegt mijn vader. Ik lach"Heb je gezien hoe ze eruit zagen, ik wed dat ze niet eens weten wat Gucci is" zeg ik. "Zo praat je niet over je medeleerlingen" zegt mijn vader boos. "Jaja ik weet het, ik moet het goede voorbeeld geven" zeg ik geirriteerd en loop naar de deur. "Wat ga je doen?" vraagt mijn vader. Ik zucht. "Ik ga nieuwe mensen ontmoeten, dat meisje bij tekenen zag er wel aardig uit" zeg ik en ik doe de deur open. "Goedzo! Zo ken ik mijn meisje weer!" zegt mijn vader blij. Ik zucht, wat een aansteller. Ik loop naar buiten, even kijken waar is dat meisje met die te gekke schoenen? Ik keek rond.. ohh daar zit ze! "Hoi" zeg ik vrolijk. Ze draait zich om. "Hey" zegt ze vrolijk terug. "Ik ben Courtney en jij?" zeg ik. "ik ben Christina" zegt ze en ik ga naast haar zitten. We zitten nu op de trappen bij de fontein. Normaal mag je hier niet zomaar zitten als nieuweling, want deze trappen zijn alleen voor de coole gasten, maarja dat wist ze natuurlijk niet. Dus ik heb besloten haar een kans te geven en ik stuurde haar niet weg. "Coole schoenen heb je zeg" zeg ik. "Dankje" zegt ze vrolijk en ze kijkt vrolijk naar haar schoenen.
|
|
|
Post by Starbucks on Feb 13, 2010 10:41:18 GMT -5
Zzodra die stomme tekenklas gedaan was greep ik mijn blueberry en belde naar mijn moeder. 'Een meisjesschool?' vroeg ik meteen. Ze zuchtte door de telefoon, wat raar klonk. Ik herhaalde, 'Een meisjesschool?' vroeg ik opnieuw. 'Ik en je vader hebben besloten dat je hier naar toe kon, door je gedrag op St Jude vorig jaar. Hier zul je je vast en zeker beter gedragen' 'Dat had je gedacht' zei ik en legde meteen de telefoon af, stomme oudjes...
Ik snap het niet echt, in de aflevering School Lies hebben ze dezelfde directrice en zo :.
|
|
|
Post by Clémence' on Feb 13, 2010 12:15:11 GMT -5
Ze hebben wel dezelfde directrice alleen twee aparte panden een voor jongens en een voor meisjes..Ik heb 4 boeken ervan gelezen.
|
|
|
Post by E. on Feb 13, 2010 12:15:36 GMT -5
Ik had verschrikkelijk geslapen in het vliegtuig. Ik had nog wel mijn satijnen kussentje meegenomen maar m'n schoonheidsslaapje lukte niet in dat stomme vliegtuig. Ik opende mijn ogen en ik zag ineens iets vlak boven mijn hoofd bewegen. Dat was.. dat was.. "AAHH! EEN SPIIN!!" gil ik en ik begin hysterisch in het rond te slaan.
|
|
|
Post by mindy on Feb 13, 2010 13:48:07 GMT -5
Courtney en ik zitten op de trappen bij de fontein. Ze vind mijn schoenen mooi. Ik ben altijd al trots op mijn schoenen geweest. "Ik ben nieuw hier." Zeg ik. "Ja, dat weet ik.." Zegt Courtney. Woa, ze is wel populair volgens mij. Zou ik haar uitnodigen voor het feest van overmorgen? Nah.. laat ik er even mee wachten.
|
|
|
Post by Clémence' on Feb 13, 2010 14:06:20 GMT -5
Er valt een druppel op mijn nieuw paarse Miu Miu hakken maar het boeit me niks. "Ik hou van jou."zeg ik zacht. Ik heb gewoon met de populairste jongen van het St. Jude! "Ik ook van jou."zegt Dan. Hand in hand onder de paraplu lopen we naar mijn lievelings restaurant "Le Petit Coq"
|
|
|
Post by Starbucks on Feb 13, 2010 17:31:28 GMT -5
Ah ja, in de serie is het niet zo duidelijk vind ik
|
|
|
Post by Clémence' on Feb 14, 2010 4:59:40 GMT -5
"wat wil je eten?"vraagt Dan. "Doe maar een ijsje."zeg ik. "met dit weer?"Ik knikte. "Ok, ober?"Dan bestelde een ijsje en een caffe late.
|
|
|
Post by E. on Feb 14, 2010 5:44:43 GMT -5
"Mevrouw rustig blijven" zegt een stewardess die naar me toe komt rennen. "HAAL DAT BEEST WEG!" roep ik. Ik ga over de mensen heen weg van mijn zitplaats, waar die vieze spin zit. "Ik ga nooit meer met dit vliegtuig!" roep ik boos. Ik pak mijn koffer. "Wat gaat u doen we zijn er nog niet" zegt de stewardess. "Op de mooie plekken zitten" zeg ik. Ik loop voordat ze me tegen kunnen houden naar de voorkant van het vliegtuig, waar de piloot altijd zit. Die hebben altijd de mooiste plekken. Ik loop de ruimte in waar de piloot zit. "Hallo ik kom even hier zitten op mijn plek zit een spin" zeg ik heel normaal en ik neem plaats op de lege stoel in de ruimte waar toch niemand zit. "Ooh oke" zegt de piloot een beetje verbaasd, maar tijd om zich er druk over te maken heeft hij toch niet want hij moet het vliegtuig besturen.
|
|
|
Post by chicary on Feb 14, 2010 10:54:47 GMT -5
Ik zit met Christina nog op de trappen. Opeens komen daar die griezels weer aan van vanochtend, waardoor ik bijna te laat was. "Ahh toe mogen we op je feestje komen?" zegt er eentje. "Ja jouw feesten zijn altijd zo cool" zegt een ander."Als we maar even naar je feestje toe mogen, dan is het al goed" zegt weer een ander. Ik kijk ze met een vies gezicht aan, ze hadden echt iets aan hun haar moeten doen en iel die schoenen, ik bedoel van welke rommelmarkt hebben ze die nou weer meegejat?"Zoals ik al gezegd had, jullie mogen niet komen en val me niet steeds zo lastig ja?" zeg ik en ik draai me weer om naar Christina en wil weer verder met haar praten. "Maar als we niet naar jou feest mogen, dan dan" zegt de ene. "Dan zullen we nooit cool worden!" zegt een ander nu boos. "Nou dan heb je pech gehad he?" zeg ik bot, ze beginnen nu echt op mijn zenuwen te werken. "Mag ZIJ wel naar het feestje?" vraagt weer een ander en wijst naar Christina. "Ja zij wel" zeg ik. "Echt?" zegt Christina. "Ja" zeg ik en ik zucht die mensen zijn nog steeds niet weg. "Kom we gaan" zeg ik tegen Christina en ik trek haar mee omhoog. "Het begint te regenen" zeg ik en ik loop met haar naar binnen. "Wat is dat voor feestje?" zegt Christina als we bij de bar zitten. Ohh ze is hier echt nog nieuw, ze weet niet eens van mijn jaarlijkse feestje af. "Je bedoelt HET feestje" zeg ik. Ze kijkt me nog vragend aan. "Ik geef ieder jaar een heel groot feest, alleen coole gasten zijn uitgenodigd en zoals je al ziet, de uitnodigingen zijn zeer gewild" zeg ik en ik begin in mijn tasje te zoeken, ik had hier ergens nog een uitnodiging zitten die kon ik mooi aan haar geven. "Wow dan zal het wel een heel spectakel zijn" zegt Christina vrolijk. "Ja vorig jaar, met die gratis Iphone's en laptops aan alle gasten, dat vonden ze wel leuk. Dat optreden van Beyonce was ook cool, hier je uitnodiging. Pas er goed op ja? Ik wil niet dat een van die rare gasten hem te pakken krijgt en mjin feest verpest" zeg ik en ik geef het kaartje aan haar. "Wow zijn dat echte diamanten?" zegt ze vol bewondering. "Ja natuurlijk. Dacht je echt dat ik er neppers op zou plakken? Echt niet! Oja jij krijgt later nog een VIP pasje van me, dan kun je overal met mij vooraan staan en zo" zeg ik. Doe ik er wel goed aan dat ik haar nu al als VIP uitnodig dacht ik. Nou ja, ik had als voornemen dit jaar dat ik iemand een kans zou geven in onze groep te komen. Zij was wel de perfecte persoon,want ja lelijk was ze niet. "Waarom geef je het VIP pasje nu nog niet?" vraagt ze. "Ohh die moeten nog gemaakt worden, er komt een laagje echt goud overheen" zeg ik. "Wow" zegt ze en ze stopt de uitnodiging in haar tas. "Uhm ik wilde je vragen of je op mijn feestje wilde komen, overmorgen?" zegt ze en ze geeft een kaartje aan mij. Ohh wacht dat was de uitnodiging. "Even kijken" zeg ik en ik pak mijn agenda erbij. Vandaag feest in die nieuwe disco. Morgen ook een feest. Ik sla mijn agenda weer dicht. "Je heb geluk, ik heb nog niks gepland, dus ik zal er zijn" zeg ik. "Leuk" zegt ze vrolijk.
|
|