|
Post by Clémence' on Feb 15, 2010 15:10:01 GMT -5
Dit is eric:
|
|
|
Post by chicary on Feb 15, 2010 15:13:47 GMT -5
Ohh die ken ik!! Ik wist alleen zijn naam even niet meer
|
|
|
Post by Clémence' on Feb 15, 2010 15:16:00 GMT -5
Dat is Connor Paolo
|
|
|
Post by Starbucks on Feb 15, 2010 15:26:20 GMT -5
Ik maak even een bio voor hem: NAAM Eric Van Der Woodsen THIS IS ME - CRUSH - Niemand FAVORITE OUTFIT - FAVORITE IPOD-SONG – Bubblewrap - McFly HOBBIES – Golven, uitgaan HAAR KLEUR - Atm zwart OOGKLEUR – Bruin FAVORITE PLEK IN NYC – Central Park
|
|
|
Post by chicary on Feb 15, 2010 15:39:27 GMT -5
Tot morgen!
|
|
|
Post by E. on Feb 16, 2010 6:13:55 GMT -5
"We zijn geland u kunt nu het vliegtuig verlaten" zei de piloot door een microfoontje. "Tot ziens" zei hij daarna tegen mij. "Toedels" zei ik, tot ziens kon ik natuurlijk niet zeggen straks zou hij nog denken dat ik vaker met zo'n vliegtuig voor gewone mensen ga. Echt niet dat je mij hier nog een keer ziet. Ik nam mijn koffer en liep ermee naar de uitgang van het vliegtuig. Daar kwam Winston al aan. Eerst had ik hem ontslagen wegens de verschrikkelijke fout die hij had gemaakt door er 1 groen gummibeartje in te laten zitten. Maarja hij was de enige butler die naar het buitenland mee wilde, dus toen had ik hem weer aangenomen. Winston zette mijn prachtige trappetje bij de poort van het vliegtuig. Hij pakte mijn koffer van me over en ik liep het trappetje af. Snel haalde Winston daarna het trappetje weer weg, zodat er niet van die vieze vliegtuigmensen op konden lopen. Hij hield de deur van de limo voor me open en ik ging zitten. Daarna ging hij zelf voorin zitten, hij was namelijk ook mijn chauffeur. "Hou is uw reis gegaan?" vroeg Winston. "Verschrikkelijk" zeg ik, "ik wil straks gelijk een bad met dezelfde temperatuur als altijd en 100 rozenblaadjes" zei ik. "Dat zal geregeld worden" zei Winston. "Waarom zijn we eigenlijk niet met de grotere limo?" vroeg ik. "Sorry mevrouw maar die kon de bochten niet halen want daar was ie te lang voor. Met deze gaat het net en dan moeten we zelfs nog over het voetpad heen om de bochten te halen" zei Winston. "Nou gelukkig zit ik niet in zo'n ding, dat kan je niet eens vervoersmiddel meer noemen" zei ik lachend en ik wees naar een normale auto. "Je weet toch wel waar mijn huis staat dat ze speciaal voor mij hebben laten bouwen? Want Courtney wacht daar en we kunnen haar niet lang laten wachten, straks wordt ze nog koud en je wilt toch niet dat ze het koud krijgt?" vraag ik aan Winston. "Nee, nee ik wil niet dat ze het koud krijgt. Ik weet waar het staat en ik neem nu al de snelste route en ik rijd zo hard als is toegestaan" zei Winston. "Oke dan is het goed" zei ik en ik pakte mijn iPhone en sms'te Courtney. Hey Court! Ga maar even naar binnen want Winston is niet zo snel. Je weet wat je moet doen om binnen te komen. Xx Nolee
|
|
|
Post by chicary on Feb 16, 2010 12:05:17 GMT -5
Ik had besloten niet naar het vliegveld te gaan, maar naar het huis van Nolee. We waren er eindelijk en ik stapte uit, ik betaalde en liep snel weg. Ik stond nu voor een heel groot en mooi huis. Op dat moment kreeg ik een sms van Nolee:Hey Court! Ga maar even naar binnen want Winston is niet zo snel. Je weet wat je moet doen om binnen te komen. Xx Nolee. Ik sms terug: Ok, dan zie ik je zo X Courtney Ik klap mijn mobiel dicht en loop de trap op. Ik sta nu voor de deur. Ik weet wat ik moet doen en ga rechts van de plant staan en kijk naar de deurbel. "Oog scannen, oog scannen, oog scannen" zegt een robotachtige stem. "Voltooien" zegt die dan. "Toegang geweigerd, Have a nice day" zegt die. "Wat?" roep ik boos. Hoe kon dat ding mij ooit weigeren, ik was het! "Stemherkenning, toegang goedgekeurd, have a nice day" zegt die en de deur gaat open. Gelukkig dacht ik.Ik liep naar binnen en zette mijn tas neer, ik pakte alvast wat te drinken.
|
|
|
Post by Clémence' on Feb 16, 2010 13:38:59 GMT -5
Webs heeft problemen met de snelheid dus Courtney en Eric staan morgen online!
|
|
|
Post by E. on Feb 16, 2010 14:04:14 GMT -5
Na een tijdje gereden te hebben waren we bijna bij mijn huis. "Stapt u maar uit" zei Winston. "Maar we zijn er nog niet" zei ik. "Sorry maar als ik verder rijd kan ik niet keren" zei Winston. "Nou dan rijd je terug maar achteruit" zei ik en ik bleef gewoon zitten. Winston slikte even maar reed toen verder. We kwamen aan bij mijn huis en Winston deed de deur voor me open en ik stapte uit. "Draag je de koffers naar binnen?" vroeg ik en ik liep naar de deur toe. Ik keek even naar m'n tuin aan de voorkant van het huis. Er waren mannen aan het werk met het leggen van de stenen voor de parkeerplaats. Die was voor de gasten als ik feestjes gaf en voor de limo natuurlijk. Ik moet straks trouwens ook even kijken of de douches bij het zwembad in de achtertuin nou al af zijn. Ik ging rechts van de plant staan en keek naar de deurbel. "Oog scannen, oog scannen, oog scannen" zei mijn bewakingsapparaat. "Voltooien. Toegang goedgekeurd, welkom Nolee, have a nice day" klonk er en de deur ging open en ik liep naar binnen en Winston kwam achter me aan. "Trakteer jezelf maar op iets lekkers bij de bar" zei ik tegen Winston die mijn koffer binnen had gezet. Ik liep naar de keuken toe. "COURTNEY!" riep ik en ik rende naar Courtney toe om haar een 'hug' te geven.
|
|
|
Post by Starbucks on Feb 19, 2010 17:25:43 GMT -5
Ik zat te lummelen op het internet met mijn psp. Wat als ik nou eens een feestje sabboteerde, bijvoorbeeld: dat van die ene chick van daarnet. Mijn oude vrienden zouden het daar wel leuk vinden, mijn oude wilde vrienden...
|
|
|
Post by Clémence' on Feb 21, 2010 6:05:21 GMT -5
|
|