|
Post by Clémence' on Feb 12, 2010 13:11:07 GMT -5
Het uur tekenen gaat zo ontzettend traag.. Die knappe jongen voor in de klas is veel interessanter.. Oh.. ik kan er écht niet tegen als mensen zeggen dat ik het wat rustiger aan moet doen met jongens. Dat jongens mij snel leuk vinden wil toch niet zeggen dat ik me rustig moet houden? "Tekenen wij ook nog de fruit na, mevrouw Christina?" Zei de lerares. "Jaja.." mopelde ik. Eindelijk.. de verlossing.. de bel! Eindelijk pauze! Woehoe! Er zijn geen jongens op Constance. Constance is alleen voor meisjes en het St. Jude is voor jongens Ik keek naar Coutney en Christina die achter me zaten te sms'en. "Waar zijn jullie mee bezig?'vroeg ik. "SMS'en.."zegt Coutney zacht. Snel kijk ik op mijn mobiel. nog 5 minuten dan zou ik weer naar Dan kunnen...zwijmel..
|
|
|
Post by Starbucks on Feb 12, 2010 13:57:59 GMT -5
Ik zag een meisje met haar GSM klojojen, 'Hé, mevrouw, ik wist niet dat berichtjes sturen hier toegelaten was?' zei ik zelfvondaan. 'Courtney!' riep ze kwaad. Ik grijnsde in haar richting en ze keek me vuil aan.
|
|
|
Post by Starbucks on Feb 12, 2010 13:58:37 GMT -5
Eeeeeeeeeecht? Huuh er zijn toch jongens op die school?
|
|
|
Post by Clémence' on Feb 12, 2010 14:00:15 GMT -5
nee..kennen jullie Gossip Girl de serie dan niet? volgens mij heb ik het in het eerste berichtje gezet.
De bel ging. Ik haaste me de klas uit. Ik loop naar mijn locker en doe een jasje aan. Zomerregen is altijd stom..Ik pakte een paraplu en liep richting het St. Jude.
|
|
|
Post by E. on Feb 12, 2010 14:07:41 GMT -5
Ik kreeg een bericht terug van Courtney. Ik hoop dat dit trage vliegtuig opschiet, dan kom ik zeker naar het feest. Succes met tekenen Court! Ik heb net zo'n zakje pinda's gekregen, maar ik krijg die dingen niet open, er is helemaal niemand die dat voor je doet! Ik ga echt nooit meer met zo'n gewoon vliegtuig! Als wij samen met het vliegtuig eens ergens gaan shoppen, Parijs ofzo, al is het daar best goedkoop natuurlijk dus ik denk niet dat we daar heen gaan, dan koop ik gewoon zelf een privejet hoor. Pappie wou niet eens 1 van de 8 lenen? Snap jij dat nou? See you soon! Xx Nolee Ik zag ineens dat het bericht best lang was, maar gelukkig had ik meer dan genoeg geld erop staan. Pappie zei dat ik er maar 20 euro op mocht zetten, maar ik heb er toch maar 100 op gezet, hij kan het nu toch niet checken. Ik pak mijn spiegeltje uit mijn tas en inspecteer mezelf. Zucht.. deze reis is echt niet goed voor me.. Straks krijg ik nog wallen door al dat opblijven! Ik denk dat ik als ik aankom maar gelijk met Court naar de manicure moet. Ik stop m'n spiegeltje weer weg en ga maar het domme programma kijken dat er aanstaat op die veel te kleine tv-schermpjes waar je haast een vergrootglas voor nodig hebt, en dat is dat vergrootglas onderhand nog duurder dan die mini-schermpjes.
|
|
|
Post by Clémence' on Feb 12, 2010 14:11:56 GMT -5
Ik stond in de stralende regen onder de paraplu met mijn nieuw louis vutton-tas voor het st. Jude. De bel ging daar later dan op Constance. Ik greep mijn iPhone en deed de oortjes in. “Cause when you’re fifteen and somebody tells you they love you, You’re gonna believe them and when you’re fifteen feeling like there’s nothing to figure out, But count to ten, take it in this is life before you know who you’re gonna be..Fifteen”zong ik zacht mee. Ik sloot mijn ogen.
|
|
|
Post by mindy on Feb 12, 2010 14:16:04 GMT -5
Ehhh.. ik kijk geen Gossip Girl.. vandaar dat ik het niet wist .. Pauze.. het mooiste moment van alles op school.. Effe jongens checken bij St. Jude. Wel snel, dalijk is de pauze weer voorbij.. hebben we weer Duits.. bah. Zal er iemand zijn die met me meeloopt?
|
|
|
Post by E. on Feb 12, 2010 14:17:17 GMT -5
Arghh!! Er zit zo'n irritante man voor me te snurken! En nu ik net het programma op het mini-schermpje zit te kijken! Ik roep een van de stewardessen. "Wat kan ik voor u doen?" vraagt ze. "Die man voor me zit te snurken terwijl ik het programma probeer te kijken" zeg ik boos. "Sorry daar kan ik niks aan doen" zegt ze. "Ik kan al amper iets zien door dat kleine scherm en dan kan ik nu niks horen door.. door..DAT DAAR!" roep ik boos. "Mevrouw wilt u even rustig blijven" zegt de stewardess. "IK WIL GEWOON MIJN PLASMA TV MET MIJN BOXEN IN MIJN EIGEN KAMER DIE 4 KEER GROTER IS DAN DIT STOMME VLIEGTUIG!!" roep ik nu heel hard en boos. De snurkende man schrikt wakker en houdt op met snurken. "Aah het probleem is opgelost, dus u kunt gaan" zeg ik nu beleefd en ik knik naar de stewardess, die me boos aankijkt, maar dat kan me niks schelen.
|
|
|
Post by Clémence' on Feb 12, 2010 14:19:19 GMT -5
Ik deed mijn ogen weer open en schrok.."Dan!"zeg ik. Dan was half doorweekt en kwam onder de paraplu staan. "hee schatje."hij gaf me een zoen..hij wilde verder dan gewoon één zoen..zijn tong gleed tegen de mijne en daar stonden we dan in de regen voor het St. Jude.
|
|
|
Post by chicary on Feb 12, 2010 16:33:47 GMT -5
Die vrouw van tekenen had me nog boos aangekeken omdat ik zat te sms'en. Ik liep snel het lokaal uit, had die Robbie maar niks gezegd! En wat deed hij hier op Constance? Ik ga het even navragen denk ik. Ik liep door de gangen naar de grootste kamer. Ik klopte op de deur waar een bordje directeur aan hing. "Binnen" klonk daar een ijzige stem. "Hoi pappie" zei ik vrolijk toen ik de deur dicht had gedaan en liep naar hem toe. Ik gaf hem een knuffel. "En hoe gaat je eerste dag, prinsesje?" zei hij vrolijk. "Ohh pap hoe vaak moet ik het nog zeggen? Ik ben geen prinsesje.."zei ik geirriteerd. "Ohhja je bent een popstar" zei hij iets minder blij. "Ja!" zei ik vrolijk. "Maar, schatje, je weet toch dat je daar geen geld mee kan verdienen? Al je zussen zijn hier afgestudeerd en niet als zangeres maar als advocaat of architeect, dat zijn echte beroepen. Je moet echt iets anders gaan bedenken dan popstar" zei hij zorgelijk. "Maar David mocht ook kiezen wat hij wilde worden en hij is ook muzikant, waarom ik dan niet?" vroeg ik. "Hey ik wil het nu niet over je broer hebben, begrepen. Bij hem is het helemaal fout gegaan en ik wil niet dat dat ook bij jou gebeurd" zei hij boos. "Maar hij is alleen maar een drummer in een band, wat nou dat hij er niet veel mee verdiend. Hij is tenminste gelukkig" zeg ik boos terug. "Ik wil het er niet meer over hebben, einde discussie" zegt hij boos. "Nou zeg" zeg ik mompelend. "Wat bracht jou eigenlijk hier?" zegt mijn vader op een strenge toon. "Nou er zat opeens een jongen in mijn klas, Robbie. Ik wilde weten hoe hij hier ooit is gekomen?" zeg ik nieuwsgierig. "Nou bij de inschrijving is iets verkeerd gegaan en daarom zit hij nu hier en hij mag hier blijven omdat hij een keurige student is"
|
|
|
Post by chicary on Feb 12, 2010 16:38:58 GMT -5
CourtneyTHIS IS ME - CRUSH - Nu even op niemand, maarja dat kan zo veranderen! ;D FAVORITE OUTFIT - FAVORITE IPOD-SONG – New York- Jay Z HOBBIES – samen shoppen met mijn BFF, Nolee, tot we erbij neervallen. Kleding ontwerpen. HAAR KLEUR - bruin OOGKLEUR – bruin FAVORITE PLEK IN NYC –
|
|