|
Post by Starbucks on Feb 10, 2010 14:39:49 GMT -5
Ik heb nog een vraagje: Doen we ook met de originele Gossip Girl-personages?
Opnieuw ging ik door de gangen, het duurde even eer ik het lokaal Tekenen gevonden had maar Robbie Dunstan heeft geen hulp nodig. Dus ik ging de klas binnen. 'Te laat?' vroeg de mevrouw. 'Ja, ik, Robbie Dunstan, ben te laat' zei ik. 'Als je denkt dat ik aan voortrekken doe, dnek dan maar snel iets anders' riep ze en wees naar een plaats. Ik schudde sarcastisch mijn hoofd en ging langzaam naar de plaats.
|
|
|
Post by mindy on Feb 11, 2010 10:09:47 GMT -5
Ik ging naar het lokaal van Tekenen. Robbie kwam nog heel laat binnen lopen, en de juffrouw vond dat duidelijk niet leuk. Ik ging langs Jennifer zitten. Jeetje, wat heb ik toch zin in deze les.
|
|
|
Post by Clémence' on Feb 11, 2010 10:27:22 GMT -5
ALS IEDEREEN DIT WIL INVULLEN EN DIT DAN VIA EEN PB WILT VERSTUREN KAN IK ER EEN WEBSITEPAGINA MEE MAKEN WAAR IEDEREEN EEN UITGEBREIDE SAMENVATTING VAN JE KAN ZIEN.
[size=4]NAAM[/size] [img]ICONPLAATJE[/img] [b]THIS IS ME[/b] - plaatje van je personage [b]CRUSH[/b] - op wie je in de RPG verliefd bent. [b]FAVORITE OUTFIT[/b] - plaatje van favorite outfit. [b]FAVORITE IPOD-SONG[/b] – [b]HOBBIES[/b] – [b]HAAR KLEUR[/b] - [b]OOGKLEUR[/b] – [b]FAVORITE PLEK IN NYC[/b] –
xxx
|
|
|
Post by Starbucks on Feb 11, 2010 12:21:47 GMT -5
NAAM Robbie Dustan THIS IS ME - CRUSH - Niemand FAVORITE OUTFIT - Die poolstick niet meegerekent xD FAVORITE IPOD-SONG – This is for real - Motion City Soundtrack HOBBIES – Uitgaan, voetbal HAAR KLEUR - Zwart OOGKLEUR – Groen FAVORITE PLEK IN NYC – Starbucks
|
|
|
Post by mindy on Feb 11, 2010 12:39:08 GMT -5
NAAM: Christina THIS IS ME - CRUSH - Geen crush. FAVORITE OUTFIT - FAVORITE IPOD-SONG My Chemical Romance - Famous Last Words HOBBIES Mode, jongens, shoppen en tekenen. HAAR KLEUR bruin/blond OOGKLEUR bruin FAVORITE PLEK IN NYC Time Square
|
|
|
Post by Clémence' on Feb 11, 2010 14:08:52 GMT -5
|
|
|
Post by chicary on Feb 12, 2010 12:02:04 GMT -5
Ik zit verveelt in de klas. Bah we hadden tekenen. Echt saai! Dat feestje van gisteren was veel spannender! Ik dacht eraan terug.... ja dat feest was echt cool, maar ik heb vettere gehad. "Letten wij ook op" zei de lerares ineens. Ik keek op. "Ja hoor" zeg ik nonchalant en keek op mijn blaadje... het was leeg. Kijk als we nou kleding mochten tekenen, maar nee die schaal met fruit die daar stond, dat was ons doel. Ik ben nog bezig met dat invullen van dat lijstje
|
|
|
Post by E. on Feb 12, 2010 12:05:57 GMT -5
Eindelijk, na uren wachten hoorde ik dat mijn vlucht naar Amerika nu ging. Eindelijk naar een vliegtuig, eerste klas natuurlijk. Want die ruimte hier kleurt gewoon echt niet bij mijn schoenen. Waarom liet pappie me nou niet een van de acht privejets meenemen? "Je mag nog niet vliegen, daar moet je eerst een diploma voor halen" had hij gezegd. Nou en? Waarom zou ik een diploma nodig hebben? Alsof het zo moeilijk is, hij doet net alsof ik een klein kind ben. Ik had voor m'n verjaardag een scooter gehad, hallo een scooter! Hoe oud denkt ie dat ik ben? Een klein kind? Ik wilde die mooie lange limo! "Het kost mijn hele vermogen" zei pappie, hij houdt gewoon niet van me. Ik liep naar het vliegtuig toe en gaf m'n koffer aan een van de mensen. "Die moet u zelf mee naar binnen nemen" zei een stewardess. "WAT!" riep ik. "Sorry u moet die echt zelf mee naar binnen nemen" zei ze. "En jij moet eens wat minder chocolade eten" zei ik en ik trok mijn koffer ruw uit haar handen. "Je bent dik" zei ik nog even ter bevestiging, en ik liep het vliegtuig in. Waar allemaal vieze, stinkende mensen zaten. Ik pakte een doekje uit mijn tas en legde die op de stoel. Wie weet hoeveel mensen daarop hadden gezeten. Ik pakte mijn mobiel en sms'te mijn BFF Courtney. Hey darlin! Sorry dat ik niet op je party was, maar m'n vlucht werd vertraagd. Zo slecht is het hier en lelijk ook, ik hoop dat ik snel bij je ben. Love you! Nolee
|
|
|
Post by mindy on Feb 12, 2010 12:23:44 GMT -5
Het uur tekenen gaat zo ontzettend traag.. Die knappe jongen voor in de klas is veel interessanter.. Oh.. ik kan er écht niet tegen als mensen zeggen dat ik het wat rustiger aan moet doen met jongens. Dat jongens mij snel leuk vinden wil toch niet zeggen dat ik me rustig moet houden? "Tekenen wij ook nog de fruit na, mevrouw Christina?" Zei de lerares. "Jaja.." mopelde ik. Eindelijk.. de verlossing.. de bel! Eindelijk pauze! Woehoe!
|
|
|
Post by chicary on Feb 12, 2010 12:44:34 GMT -5
Ik was maar kleren gaan tekenen, want dat fruit was zo saai. Opeens kreeg ik een sms. Ik keek even. Oh een berichtje van Nolee! Nolee! Ik heb nu tekenen,..saai! Ik hoop echt dat je snel komt. En trouwens over dat feestje ik zou het een 7.5 geven dus zoveel heb je niet gemist, morgen is er een feestje bij die nieuwe club. Het schijnt er geweldig te zijn, dus daar moeten we echt naar toe! x-x-x Courtney
|
|
|
Post by mindy on Feb 12, 2010 12:48:09 GMT -5
Een rij langs me zie ik Courtney een sms lezen. "Hey Courtney.. wie is dat?" fluister ik..
|
|