|
Post by lalalanubis on Feb 27, 2010 15:44:25 GMT -5
niks veranderen aan je stukje! We doen gewoon dat t hotel even sluit omdat ze dr niet meer is als herdenking
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 27, 2010 15:45:55 GMT -5
Maar Chicary, kan je dan wel even dat lijstje invullen op het begin? ;D Dan zet ik je eerst wel even apart ofzo ;p
|
|
|
Post by chicary on Feb 27, 2010 15:47:23 GMT -5
Ohh ok Bedankt Justloveanubis dat je jouw verhaallijn iets wilt aanpassen Ik zal gelijk aan het lijstje beginnen Jenniefier:D
|
|
|
Post by steffke1 on Feb 27, 2010 15:47:23 GMT -5
Kan iemand me een korte inhoud sturen wat er al is gebeurd in het verhaal & hoe laat het is ;o Kan ik vanaf vandaag echt meetypen
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 27, 2010 15:51:02 GMT -5
'Als je wil dat ik je help, moet je wel iets zeggen.' Probeerde ik. Hij bleef zwijgen. 'Wilt u wat te drinken hebben?' Vroeg ik. Hij schudde zijn hoofd. Ik haalde een map uit mijn lade met per blad één vlek in een bepaalde vorm. 'Aan wat doet u dit denken?' Vraag ik en hou het blad voor zijn neus. 'Een glas.' Zei hij. 'Deze?' Vroeg ik. 'Alcohol. Zei hij. 'En deze?' Vroeg ik weer. 'Drinken.' Zei hij. Ik wist genoeg. Meneer was verslaafd aan alcohol. 'Waarom en wanneer begon u met drinken?' Vroeg ik. 'Ik weet niet, het begon gewoon toe te nemen.' Zei de jongen. 'Ik zou graag een afspraak bij AA maken voor u én nog één binnen een maand hier.' Zei ik.
|
|
|
Post by E. on Feb 27, 2010 15:52:15 GMT -5
"Geeft niet" zeg ik lachend. Die Cindy, ooit wordt ze nog een beroemd actrice, dat voel ik gewoon.. "Ik moet nog een nieuwe naaimachine kopen" zeg ik. "Ohja die oude deed het niet meer he? Nou dan ga ik morgen wel even met je mee kijken" zegt Cindy. Eindelijk kan ik dan weer eens kleding gaan maken. Want m'n hele boekje staat vol met ontwerpen die ik nog moet maken..
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 27, 2010 15:52:50 GMT -5
ehm, het huis is af. We hebben net gegeten. Ik ben begonnen in mijn praktijk, Cindy gaat toneelding doen *en wij gaan dan naar haar voorstellingen kijken yay*, ik heb een hotel geërfd, Bouk en Ashley zijn terug, Chicary * weet dr naam nog niet * heeft het hotel gekraakt tijdens de sluiting voor een aantal weken ofzo van mijn familielid die overleden is.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 27, 2010 15:53:44 GMT -5
Kan iemand me een korte inhoud sturen wat er al is gebeurd in het verhaal & hoe laat het is ;o Kan ik vanaf vandaag echt meetypen Op dit moment is het avond, net na het eten En nja.. er is niet veel gebeurd. We hebben het huis af, en het oude appartement is verhuurd. En Matt heeft een hotel geërfd, waar Chicary nu dus woont als kraker XD Op de beginpagina in het eerste bericht kan je de plattegrond van het huis bekijken en kamerverdeling.
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 27, 2010 15:57:48 GMT -5
'Binnen twee weken? Kunt u dan nog een afspraak maken om te kijken naar u vorderingen?' Vroeg ik. Ik nam mijn laptop op mijn schoot en zocht bij mijn contacten en belde naar de AA. 'Hallo, ik heb hier iemand die zich in de groep wil laten opnemen.' Zeg ik. 'Wanneer is jullie volgende sessie?' Vroeg ik. 'Morgen? En lukt dat nog?' Vroeg ik. 'Hartelijk Bedankt! Sean Deridder!' Zeg ik en leg neer. Morgen om tien uur in de voormiddag is u eerste afspraak die gratis is aan dit adres.' Zeg ik en schrijf het op. 'Dat is dan 45 alsjeblieft.' Vraag ik. De jongen betaald en ik laat hem uit. Ik ga naar de keuken.
|
|
|
Post by E. on Feb 27, 2010 15:58:55 GMT -5
"We zijn net klaar" zeg ik als ik ineens Matt de keuken in zie lopen. "Ooh mooizo" zegt hij.
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 27, 2010 16:01:54 GMT -5
'Mijn eerste patiënt is net vertrokken.' Zeg ik. 'Wat had hij?' Vroeg Ashley. 'Beroepsgeheim.' Zeg ik. Ashley haalt haar neus op. Heb je toevallig zijn nummer zodat ik eens kan afspreken?' Vraagt ze. Cindy port haar en ik rol met mijn ogen.
|
|