|
Post by Jennifer~ on Feb 27, 2010 16:04:00 GMT -5
"Ik ga denk ik even me koffer uitpakken", zeg ik en loop naar boven. In me kamer aangekomen pak ik me koffer en leg hem neer op bed. Het onderste bed. "O ja", bedenk ik me ineens. We moeten nog een bed erbij schuiven... voor Ashley!
Ik ren naar beneden en ga de woonkamer in. "Hé, Ashley, we moeten jou bed nog in onze kamer schuiven", zeg ik. "O ja, ik kom wel even helpen", knikt Ashley. "Ja, ik help dan ook wel!" Zegt Matt. We lopen met z'n drieën naar boven en halen een matras uit het opberghok (zie plattegrond!). Daarna tillen we hem met z'n drieën naar boven en leggen hem neer naast het stapelbed.
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 27, 2010 16:06:38 GMT -5
Ik haal een paar buizen tevoorschijn en monteer een verdiep bij op het stapelbed.
|
|
|
Post by E. on Feb 27, 2010 16:07:51 GMT -5
"Trouwens die patient is toch niks voor jou" zegt Matt. "Hoezo?" vraag ik. "Hij is een alcoholist, niks voor jou dus" zegt Matt. "OOH!" roep ik. "Wat?" vraagt Matt. "Je hebt je beroepsgeheim verklapt! Dat mag niet!" zeg ik boos.
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 27, 2010 16:09:08 GMT -5
'Jij lokte het uit!' Probeer ik haar de schuld te geven.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 27, 2010 16:10:19 GMT -5
"Tof! Een drie-dubbel-deluxe-stapelbed!" Lach ik. Ik leg me koffer neer op het onderste bed. "Maar mag ik wel onder slapen? Ik heb soms van die dromen dat ik de volgende ochtend naast me bed lig, weetje", zeg ik verlegen.
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 27, 2010 16:11:07 GMT -5
'DAN SLAAP IK OP DE TOP!' Eis ik. In zulke zaken was ik geen makkelijk mens...
|
|
|
Post by chicary on Feb 27, 2010 16:13:03 GMT -5
Naam: Madison Leeftijd: 17 Uiterlijk: Nogal slordig en onverzorgd, Karakter: Soms nogal bot, maar dat komt omdat ze veel heeft meegemaakt. Verder is ze wel aardig, maar ze doet alleen aardig als ze je vertrouwt en dat vertrouwen zul je eerst moeten winnen bij haar. Haar motto is: Je kan alles eten, zolang het nog niet beweegt en het jou niet terug bijt!
|
|
|
Post by E. on Feb 27, 2010 16:13:57 GMT -5
"Dan ga ik boven jou" zeg ik, "dan kan ik teminste de hele nacht gezellig kletsen" "Ik slaap er ook nog hoor" zegt Matt. "Ja jij slaapt toch boven" zegt Cindy. "Boven mij" zeg ik vrolijk.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 27, 2010 16:18:03 GMT -5
Naam: Madison Leeftijd: 17 Uiterlijk: Nogal slordig en onverzorgd, Karakter: Soms nogal bot, maar dat komt omdat ze veel heeft meegemaakt. Verder is ze wel aardig, maar ze doet alleen aardig als ze je vertrouwt en dat vertrouwen zul je eerst moeten winnen bij haar. Haar motto is: Je kan alles eten, zolang het nog niet beweegt en het jou niet terug bijt! Ik heb het erbij gezet
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 27, 2010 16:18:27 GMT -5
De deurbel klinkt. 'Dat is de tweede patiënt voor vandaag!' Roep ik. Ashley stormt van haar bed en en doet de voordeur open. 'Hallo, ik ben Ashley... Matt's assistente. En u bent?' Vroeg ze. 'Ashley!' Roep ik. 'Neem me niet kwalijk. Volgt u me maar.' Zeg ik en we gaan naar mijn kantoor.
|
|
|
Post by E. on Feb 27, 2010 16:21:19 GMT -5
Ik volg Matt en de patient. "Wilt u iets te drinken?" vraag ik. "Ja lekker doe maar thee met een taartje graag" zegt de patient. Ik zag dat het een beetje een dikke vrouw was. Ik liep naar de keuken, zouden we nog wel taart hebben? "Wat een lief kind" hoor ik de vrouw nog zeggen als ik naar de keuken loop.
|
|