|
Post by Jennifer~ on Feb 27, 2010 16:23:29 GMT -5
Ik open me koffer en haal er de familiefoto uit. Ik plof neer op me bed en bekijk de foto. Me ouders... Ze hadden het er moeilijk mee dat ik uit huis ging, toen ik in dat appartement ging wonen. Maar nu ik hier woon vonden ze het beter. Aangezien ik iedereen ken.
Ik zet de foto op het nachtkastje en graai verder in me koffer.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 27, 2010 16:23:56 GMT -5
Oeps, mijn stukje kwam te laat. Ik verander* 'm wel
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 27, 2010 16:24:58 GMT -5
'Let maar niet op haar, ze is prettig gestoord.' Probeer ik haar uit te leggen.
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 27, 2010 16:26:42 GMT -5
laat t staan ;o
|
|
|
Post by E. on Feb 27, 2010 16:29:49 GMT -5
"Zo de taart" zeg ik als ik de kamer in kom lopen. "Let maar niet op haar, ze is prettig gestoord" hoor ik Matt nog zeggen. "Wat zei je daar?" vraag ik. "Ik legde die mevrouw alleen even wat uit, heel gewoon" zegt Matt. "Weet je wat heel gewoon is?" zeg ik en ik pak het stuk taart en duw het in Matts gezicht. De vrouw moet heel hard lachen. "Hohoho" Ze lijkt wel een vrouwelijke versie van de kerstman. "Als u dit al leuk vind moet u eens opletten" zeg ik en ik spuit Matts haar vol met slagroom en maak daarna een snorretje en baardje op z'n gezicht. "Dit is een geweldige therapie" zegt de vrouw nog lachend, "ik heb jaren niet gelachen en van ellende ging ik alleen maar eten. Maar nu is het opgelost dankzij jou m'n kind" "Graag gedaan" zeg ik en ik kijk naar Matt met z'n taart en slagroom gezicht.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 27, 2010 16:32:09 GMT -5
"Zo de taart" zeg ik als ik de kamer in kom lopen. "Let maar niet op haar, ze is prettig gestoord" hoor ik Matt nog zeggen. "Wat zei je daar?" vraag ik. "Ik legde die mevrouw alleen even wat uit, heel gewoon" zegt Matt. "Weet je wat heel gewoon is?" zeg ik en ik pak het stuk taart en duw het in Matts gezicht. De vrouw moet heel hard lachen. "Hohoho" Ze lijkt wel een vrouwelijke versie van de kerstman. "Als u dit al leuk vind moet u eens opletten" zeg ik en ik spuit Matts haar vol met slagroom en maak daarna een snorretje en baardje op z'n gezicht. "Dit is een geweldige therapie" zegt de vrouw nog lachend, "ik heb jaren niet gelachen en van ellende ging ik alleen maar eten. Maar nu is het opgelost dankzij jou m'n kind" "Graag gedaan" zeg ik en ik kijk naar Matt met z'n taart en slagroom gezicht. whahahahah ;D
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 27, 2010 16:32:21 GMT -5
Ik ga naar mijn koelkast en neem de appeltaart die ik gebakken had. 'Hier!' Roep ik en gooi de taart in haar gezicht. gevolgd door appelmoes en M&M's.
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 27, 2010 16:32:55 GMT -5
De vrouw was intussen weg en had betaald.
|
|
|
Post by E. on Feb 27, 2010 16:33:26 GMT -5
"Die krijg je terug!" roep ik en ik ga ook naar zijn koelkast toe en bekogel hem met z'n eigen 'voedsel'.
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 27, 2010 16:36:13 GMT -5
Ik neem een ei en gooi 'm Naar Ashley maar die bukt zich en net dan komt Cindy binnen...
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 27, 2010 16:36:26 GMT -5
Ik hoor gelach en gegil op de gang. Het lijken wel Ashley en Matt? Ik hang me jurkje op en ren naar beneden. In de keuken zie ik Matt en Ashley onder het voedsel. Ik proest het uit van het lachen. Plots komt er een ei richting m'n gezicht. SPLATSH! "Hé!" Roep ik.
|
|