|
Post by E. on Feb 27, 2010 16:37:55 GMT -5
Het ei beland op Cindy, die om ons staat te lachen. "Hoi" zeg ik tegen Cindy en ik let even niet op. Ondertussen pakt Matt m'n middel vast en smeert een ei in m'n haar. "Aaa nee laat los!" gil ik en Matt gaat lachend door.
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 27, 2010 16:41:01 GMT -5
Opeens komt Carmen binnen en gaat onmiddellijk weer weg. 'Ik bel even een schoonmaak bedrijf.' Zegt Knuh die ook binnenkwam.
|
|
|
Post by chicary on Feb 27, 2010 16:41:10 GMT -5
Als ik thuis kom kijk ik wat mijn aanwinst is. Ik haal al het brood onder mijn vest vandaan. Zo! Een heel zakje brood! Dat is het meeste wat ik ooit heb gehad! Opeens hoor ik een auto aan komen. Wat doet die hier? dacht ik en ik keek op. Ik bergde snel mijn brood op in het winkelwagentje, zouden die oudjes in het park me verlinkt hebben? Zullen ze weten dat ik hun 'brooddief'' was? Ik hoorde twee mensen uitstappen. "Nou meneer de notaris zoals ik had belooft mocht u het hotel eerst bezoeken, voor mijn heer...." de man keek in wat papieren"Matt" "Ja dat klopt zal ik nu naar binnen mogen?"zei de notaris en hij liep naar de voordeur. Shit waar moet ik heen? dacht ik. Maar telaat de deur ging al open. "Wie is daar?"' riep de notaris en hij riep naar de andere man dat er iemand binnen was.. ja dat was ik. Hij liep naar me toe en greep me bij mijn arm. 'Uhh wat is die lucht?"vroeg de notaris en toen keek hij naar mij. Hij liet me gelijk weer los en ging op een afstandje staan met zijn hand voor zijn mond. Ik rook aan mezelf... niks dan anders dacht ik. "Wat moeten we hiermee?"vroeg de man aan de notaris. Ja net of ik een in-de-weg-staand-ding' was dacht ik. "Weet je wat, ik bel Matt wel even wat hij met ongewenste gasten wil doen" zei de notaris en liep met een vies gezicht naar buiten en pakte zijn mobiel en begon te bellen. "Hey Matt...ja...even een probleempje... wat wil je doen met ongewenste gasten in je hotel?"zei de notaris
|
|
|
Post by E. on Feb 27, 2010 16:43:17 GMT -5
"Dat kunnen we zelf ook wel doen" zeg ik terwijl ik nog steeds druk in gevecht ben met Matt. Even houdt hij op als hij recht in mijn ogen kijkt en hij kijkt ineens heel lief.
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 27, 2010 16:46:45 GMT -5
Even wordt ik afgeleid door Ashley d'r lach maar dan gaat mijn mobiel. 'Ja, we komen. We? Mijn vrienden en ik.' Zeg ik. 'We moeten naar het hotel.' Zeg ik.
|
|
|
Post by E. on Feb 27, 2010 17:00:15 GMT -5
Matt's mobiel gaat en hij zegt dat we naar het hotel moeten. "Welk hotel?" vraag ik. "Matt heeft een hotel geërfd" zegt Cindy. "Hebben jullie het hele huis verbouwd, staat er een kant en klaar hotel ergens verderop" zeg ik. "Ja maar dit is nu echt ons huis, wij hebben het uitgezocht" zegt Cindy. "Ja dat is zo" zeg ik. "Kom we gaan" zegt Matt. "Wacht even" zeg ik en ik haal een stukje ei uit z'n haar. "Ik denk dat jullie eerst beter een douche kunnen nemen" zegt Cindy, die haar vestje uittrekt waar het ei op zat.
Off-topic: Het is 11 uur! We weten allemaal wat dat betekent! xD Kwakkwak gaat jullie verlaten =( But I'll be back! =) Welterusten allemaal en tot morgen!
|
|
|
Post by chicary on Feb 27, 2010 17:02:29 GMT -5
Ik sta nog steeds in het hotel. De notaris komt weer naar binnen. "Hier blijven ze komen er zo aan. Blijf!"zegt hij nog een keer. Staat er op mijn voorhoofd hond ofzo? dacht ik, maar ik bleef in het hotel en ging naast mijn karretje zitten. Even kijken ik had wel zin in een broodje en ik pakte een broodje. De notaris zat mij vol afschuw aan te kijken en ging naar buiten. "Is het goed zo?"zei de man. "Ja de rest regel ik wel met de nieuwe eigenaar"zei de notaris en de man stapte in de auto en reed weg. Alleen ik en de notaris bleven over bij het lege hotel.
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 27, 2010 17:02:58 GMT -5
We douchen allemaal en snellen naar het hotel. 'Wat is dit?' Vroeg ik. 'Er is iemand in uw pand.' Zegt Meneer Vlerick. 'Wie?' Vraag ik. 'Een jongere vrouw.' Zegt hij en haalt haar tevoorschijn. 'Ik ken haar!' Zegt Carmen. 'Ik zat met haar op school!' Roept ze.
|
|
|
Post by E. on Feb 27, 2010 17:04:41 GMT -5
"Een zwerver" zeg ik en de zwerver kijkt me boos aan. "Wacht wil je wat eten?" zeg ik en ik tover nog een stukje taart uit Matts haar tevoorschijn xD
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 27, 2010 17:07:08 GMT -5
Ik schrik en doe een stap achteruit. "Zag ze er toen ook zo uit?" Vraag ik geschrokken. Als Carmen nu gaat zeggen dat ze bij ons intrekt, word ik gek. Dat meisje is vies en een zwerver en... ik wil haar NIET in huis hebben!
Rustig maar, Cindy is alleen gemeen in het begin ;D later wordt ze gewoon aardig tegen Chicary ;D
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 27, 2010 17:08:46 GMT -5
Wie is dat mens? 'Ik wil dat je vertrekt.' Zeg ik.
En ik blijf ook niet gemeen (6) Kwakkwakiee tot morgen! xd
|
|