|
Post by Jennifer~ on Feb 27, 2010 17:08:49 GMT -5
Matt's mobiel gaat en hij zegt dat we naar het hotel moeten. "Welk hotel?" vraag ik. "Matt heeft een hotel geërfd" zegt Cindy. "Hebben jullie het hele huis verbouwd, staat er een kant en klaar hotel ergens verderop" zeg ik. "Ja maar dit is nu echt ons huis, wij hebben het uitgezocht" zegt Cindy. "Ja dat is zo" zeg ik. "Kom we gaan" zegt Matt. "Wacht even" zeg ik en ik haal een stukje ei uit z'n haar. "Ik denk dat jullie eerst beter een douche kunnen nemen" zegt Cindy, die haar vestje uittrekt waar het ei op zat. Off-topic: Het is 11 uur! We weten allemaal wat dat betekent! xD Kwakkwak gaat jullie verlaten =( But I'll be back! =) Welterusten allemaal en tot morgen! Jij ook welterusten! ik ga denk ik ook zo xD
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 27, 2010 17:09:59 GMT -5
Naja, ik denk ik ook straks
|
|
|
Post by E. on Feb 27, 2010 17:11:13 GMT -5
"Ooh lekker!" zegt de zwerver en ze pakt het stukje taart. Ineens zie ik dat er een beetje zeep op zit. "Wacht er zit.." zeg ik nog. "Mmm..mwammwammhmjaamm.. gloep" de zwerver eet het stukje taart in een keer op. "Mwaankje" zegt de zwerver. "Graag gedaan" zeg ik en ik probeer een beetje aardig te lachen naar de zwerver. Off-topic: Zo nog even snel een stukje, nu ga ik echt hoor
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 27, 2010 17:12:21 GMT -5
Er komen allemaal belletjes uit de zwerver haar mond.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 27, 2010 17:15:14 GMT -5
"Nou, zo ruikt ze tenminste lekker uit haar mond", grap ik. Carmen kijkt me strak aan. "Sorry, stom woordgrapje", verontschuldig ik me. Ik slik. "Madison... ken je me nog?" Vraagt Carmen. De zwerver, of Madison... hoe Carmen haar noemt, kijkt haar strak aan en glimlacht. "Carmen?" Zegt ze verbaasd. Carmen lacht.
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 27, 2010 17:16:47 GMT -5
'Kennen jullie elkaar?' Vroeg ik. Carmen knikte. 'Misschien dat we best eens naar huis gaan.' Zeg ik. 'En misschien moet ik ook eens trakteren op een middag shoppen...' Zei Cindy. Ik porde haar. 'Ik meen het!' Zei ze.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 27, 2010 17:17:33 GMT -5
Ik ga van de computer af Nog even nintendo ds'en ofzo (style boutiqueee^^) en dan slapen ;p Doei!! xx
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 27, 2010 17:17:56 GMT -5
Ik ga ook, byee x Iloveyouall anubisfriendiees('a)
|
|
|
Post by chicary on Feb 27, 2010 17:27:02 GMT -5
Doei! Ik ga dan ook! Ik schrijf zo nog even een stukje
|
|
|
Post by chicary on Feb 27, 2010 17:39:48 GMT -5
Dat was lekker. Ik wist niet meer precies wat het was ik had het al heel lang niet meer gegeten. Opeens kreeg ik een soort van hik en er kwamen allemaal belletjes uit mijn mond. Ik keek ze aan.. ze zaten de hele tijd over me te praten.. weet je wel? Net of ik er niet bij stond.. het niet begreep... een beest was ofzo... Opeens herkende ik een meisje en zei mij ook. Ik zat bij haar in de klas maar ik was een jaar eerder klaar.... ja ik was wat slimmer dan de rest net zo als....mam..... helaas is er in dat jaar veel met me gebeurt... daarmee bedoel ik geen goede dingen. Ik zag dat er nog wat van dat eten op mijn hand zat, ik likte het er even af. Dan had ik tenminste schonen handen als ik die eigenaar een hand wilde geven, voordat hij weg ging. Hij zag er trouwens aardig jong uit en waren al die meisjes zijn vriendinnen? Dan was hij zeker zo'n rijkeluiskindje.. een nietsnut dus. Zijn auto klopte niet helemaal bij dat beeld dus ik besloot hem een kans te geven en hem te zien als een normaal mens. "Madison"Zei ik zo vriendelijk mogelijk en ik stak mijn hand uit, ja want hij besluit of ik hier mag blijven. "Daar heeft ze net aan gelikt"zei een meisje achter hem met die nog steeds met afschuw naar me keek. Ik keek haar boos aan en liep naar mijn spullen toe. Rot dan maar op! dacht ik. "Kijk ze is echt een zwerver! Ze heeft zelfs een winkelwagentje met gevonden troep erin!"zei weer een ander meisje. Hier werd ik echt moe van, ik draaide me om en reed met het winkelwagentje naar buiten. "Wat ga je doen"vroeg die jongen ..Matt. "Weg uit jouw hotel, dat moest toch?"zeg ik en ik loop verdrietig weg. Nee he? Heb ik het hier ook weer verpest! Dat wordt weer onder de brug slapen bij Henk! "Wacht"hoor ik opeens Carmen zeggen. "Ik wil alleen weten... wat er is gebeurd.?... want de laatste keer dat ik je zag... ja toen zag je er..."zegt ze en ze komt. naar me toe. "Beter uit? En Rijker?"vraag ik met een opgetrokkken wenkbrauw. "Nee anders"zegt ze en ze komt naar me toe. Ja zo was zij altijd al geweest, ze gaf iedereen een kans, zelfs mij....
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 28, 2010 4:57:51 GMT -5
'Kom anders mee bij ons naar huis, dan eten en drinken we wat en kan je douchen.' Zei Carmen. 'NIET.. in onze badkamer!' Riep Cindy. 'Dan wel in de mijne!' Zei Carmen. 'Dit kan niet!' Roep ik. 'Je kan niet zomaar in een hotel inbreken!' Roep ik nog steeds. 'Binnen een week opent het al weer!' Zeg ik rustiger.
|
|