|
Post by lalalanubis on Feb 28, 2010 7:55:41 GMT -5
'Klaar!' Zeg ik in mezelf en print de lijst in het groot af en ik verwarm het tussen twee plastics. Daarna ren ik met prikkers naar beneden en hang de lijst uit in de keuken. 'Mooi!' Complimenteert Cindy. 'Dankje!' Zeg ik spontaan. 'Waar staat de zwerver?' Vraagt ze. 'Blijft ze dan?' Vroeg ik.
|
|
|
Post by chicary on Feb 28, 2010 7:59:41 GMT -5
Ik loop naar de badkamer. "Kan ik je kleren misschien wassen?" zegt Knuh en kijkt me aan. Hij lacht lief denk ik. "Uhh .. je hoeft niet alles voor me te doen" zeg ik verlegen. "Nee hoor ik doe het graag voor je" zegt hij glimlachend. "Ok" zeg ik en ik doe mijn kleren uit. "Hier" zeg ik. Hij kijkt me aan.. ik sta nu in mijn ondergoed.... "uhuhhh" zegt hij. "Ja dit maak ik daar wel in schoon" zeg ik en ik wijs naar een wasbakje. "Ok, ikkuh leg dit wel even in de wasmachine. Meer hulp heb je niet nodig he?" zegt hij met een zenuwachtig lachje en hij gaat naar buiten. Ik ging nu onder de douche staan.. dat was lang geleden... hoe werkte dat ding nou ook alweer? ... Het ziet er niet zo moeilijk uit... Wat als ik dit doe? dacht ik en ik drukte wat knopjes in. "Ahh!" schreeuwde ik opeens kwam er vanaf alle kanten water! Niet alleen van boven maar ook van de zijkant! "Madison?" zei Knuh die de badkamer in komt rennen. "Lukt het" zegt hij. "Bijna!" roep ik achter het deurtje vandaan. "Waarom komt er van alle kanten water?!" schreeuw ik nog steeds ik. "Uhh zo kun je hem instellen, dat is masage" zegt hij lachend. "Nou ik vind het maar niks hoe zet je dat ding ooit uit?!" zeg ik en ik probeer die water stralen tegen te houden... ze gaan echt keihard tegen me aan! Dit is geen masage, dit is verschrikkelijk! "Uhh hier doe deze handdoek maar even om" zegt hij en er komt een handdoek over het deurtje te hangen. Ik doe hem snel om. "Je kan komen" zeg ik en hij doet het deurtje open. "Woow!" zegt hij als hij binnenkomt. Hij wordt helemaal nat en probeert met zijn handen voor zijn ogen dat knopje te vinden. Pliep... hij had het gevonden. "Zo dat is ook weer opgelost, je had hem te hard staan en dat komt als je alle knopjes indrukt" zegt hij lachend, zielig hij is nu helemaal nat. "Sorry, ik ben die luxe niet zo gewend" zeg ik. "Geeft niet, kijk zo moet hij normaal aan" zegt hij en wijst naar een knopje. "Ok dat gaat wel lukken denk ik" zeg ik en ik kijk naar het knopje. "En zo zet je hem warmer en kouder" zegt hij. Ik knik. "Ok.... ik leg wel even een nieuwe handdoek neer" zegt hij en kijkt naar mijn handdoek... ja daar heb ik nu niet zoveel aan die is nu nat. Matt komt nu naar binnen lopen met een paar andere ze hoorden zeker het geschreeuw. "Wat is hier gebeurd?" zegt hij en hij kijkt om zich heen... alles is nat want het deurtje bleef open staan en ja het water bleef maar stromen. "Uhh ja" zeg Knuh en wilt naar hem toe lopen en glijd bijna uit. Ik ving hem snel op. "Dank je" zegt hij en loopt naar Matt toe. "En wat is er met jou gebeurd?" zegt Matt en wijst naar zijn natte T-shirt. Ook Cindy komt nu naar de badkamer... oohh ik sta echt mega voor schut! Ik had dit nooit moeten doen, ik sta nu alleen maar voor schut.. "Sorry" zeg ik nog een keer. "En waar zijn jouw kleren?" zegt Matt. "In de was" zegt Knuh vrolijk.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 28, 2010 8:09:41 GMT -5
"Nou ja, laat haar maar even douchen", zeg ik zo vriendelijk mogelijk. Plots ruik ik wat rook vanuit de keuken. "O shit, de groentesoep!" Roep ik geschrokken en ren naar de keuken. "Nee, hè!" Sip zet ik het fornuis uit en haal de deksel van de pan. De gehaktballetjes die in de soep moesten zijn helemaal aangebrand. "Dat wordt dus geen gehakt in de soep..." Ik pak de pan op en gooi de gehaktballetjes op een bord. "Waarom zijn die gehaktballetjes zo zwart?" Vraagt Matt, die net de keuken inkomt rennen. "Aangebrand", zucht ik.
|
|
|
Post by E. on Feb 28, 2010 8:26:32 GMT -5
Ik loop naar m'n kamer toe waar ik nog even m'n kleren in de kast hang. Ik zie dat er iets onder het bed van Cindy uitsteekt. Ik doe haar matras een stukje omhoog. Het is haar dagboek, natuurlijk, ze kan niet zonder dat ding. Ik leg het dagboek iets verder onder het matras en doe het matras weer naar beneden. Zo nu kan je hem niet meer zien, voor het geval dat, je weet maar nooit of mensen graag andermans dagboeken lezen. Ohja ik had ook een dagboek gekocht! Drie jaar geleden.. Ik snuffel op m'n boekenplank en vind het dagboek. Ik blader en zie dat het vol staat met alleen maar ontwerpen van kussentjes, jurkjes, tasjes, hoeden. Zo heb ik geen plek meer om te schrijven, dat wordt dus een nieuwe kopen. Wacht ik vraag Cindy wel of ze mee wil, dat vind ze vast leuk. Ik loop de kamer uit en hoor allemaal gepraat vanuit de badkamer. Net als ik wil gaan kijken ruik ik een vieze brandlucht. Snel ga ik naar beneden waar ik Cindy zie staan met een pannetje met zwarte bolletjes erin.
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 28, 2010 8:28:07 GMT -5
'Die nieuwe is best nog vriendelijk.' Zeg ik. 'Ja, wel een beetje een aandachttrekster.' Merkt Cindy op. 'Met die douche.' Vult ze aan. 'Ze wist gewoon niet hoe het werkte.' Zei ik. 'En Knuh was daar en hielp.' Legde ik uit. 'Zal wel.' Zei Cindy.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 28, 2010 8:33:24 GMT -5
Ik zie nu pas dat Ashley de keuken in gekomen is. "O, hé Ash", glimlach ik. "Hé, wat zijn die zwarte balletjes?" "Aangebrande gehaktballetjes", zucht ik. Ik loop naar het fornuis en proef de soep met een lepel. Smaakt wel goed... "De soep is klaar", glimlach ik. "Alleen zonder de geweldige gehaktballetjes..."
|
|
|
Post by E. on Feb 28, 2010 8:34:11 GMT -5
"Wat zijn dat?" vraag ik. "Gehaktballetjes" zegt Matt. "Maar ze zijn verbrand" vult Cindy hem aan, "dus dat wordt geen gehakt in de soep" "Ik zal wel even nieuwe halen" zeg ik. "Maar de winkels gaan zo dicht" zegt Cindy. "Over een kwartier pas, als ik snel ben lukt het wel" zeg ik en ik trek Matt mee. "Wat is er?" vraagt hij. "Jij gaat rijden want ik heb nog geen rijbewijs" zeg ik, "of was je dat soms vergeten?"
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 28, 2010 8:44:38 GMT -5
Ik start de auto en we rijden naar de winkel achter gehaktballetjes. 'Hoeveel waren het er?' Vroeg Ashley. 'Ik weet het niet...' Antwoord ik. '30 zal wel genoeg zijn.' Zegt ze.
|
|
|
Post by E. on Feb 28, 2010 8:48:59 GMT -5
We stoppen voor een supermarktje. "Nog maar 5 minuten voor de winkel sluit" zegt Matt. "Ik ga vast de gehaktballetjes zoeken, parkeer jij je auto maar" zeg ik en ik ren de winkel in. "Er wordt hier niet gerend jongedame" zegt een man die me tegenhoudt. "Ooh sorry...Di..Dirk-Jan-Willem-Henk" zeg ik bijna lachend en ik lees op het naamplaatje. "Laat het niet nog een keer gebeuren" zegt hij. "Oke" zeg ik en ik duw Dirk-Jan-Peter Pan aan de kant en snelwandel (nee niet rennen) naar de vleesafdeling.
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 28, 2010 8:50:30 GMT -5
Er is geen plaats op de parking dus duw ik voorzichtig met de auto de kleinste auto die ik vond weg van zijn plaats en neem die in.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 28, 2010 8:51:23 GMT -5
"Nou, er komen toch nog gehaktballetjes in de soep... wat kan ik nu doen?" Vraag ik tegen mezelf. "Ten eerste; stoppen met in mezelf te praten" Ik loop naar de kast en haal 8 borden en lepels. Daarna loop ik naar de tafel en leg ze netjes naast elkaar neer.
|
|