|
Post by lalalanubis on Feb 19, 2010 10:35:36 GMT -5
Na nog een paar van die pannenkoeken te heten gaan we tevreden terug naar ons appartement in de Welzijnslaan.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 19, 2010 10:51:48 GMT -5
Slaapkamer verdeling Slaapkamer 1 @ Eerste verdieping: Carmen & Ashley Slaapkamer 2 @ Eerste verdieping: Anoek, Knuh & Bouk Slaapkamer 3 @ Tweede verdieping: Cindy & Matt
Dat heb ik er even van gemaakt.. Als iemand het er niet mee eens is, moet 'ie het maar ff melden ;D
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 19, 2010 11:02:49 GMT -5
Terug in het oude appartement aangekomen gaan we met z'n alle in de hang-out zitten. "Dus morgen gaan we de kelder doen", lach ik, terwijl ik bij de bar sta. De barvrouw geeft me mijn fanta aan, waarna ik op een zitzak neerplof. "In de kelder kwam een dansvloer en zo toch?" Lacht Carmen. "Jep", knik ik hevig. "En een bar!"
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 19, 2010 11:09:20 GMT -5
'Dus morgen doen we de kelder, in één dag!' Zeg ik. 'Overmorgen doen we elk onze eigen kamer, en de dag erna doen we de overige dingen.' Stel ik voor. Iedereen knikt. En dan kunnen we het weekend dat volgt op ons gemak kijken voor meubels.' Zei Cindy. Ik knikte en nipte van mijn cola.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 19, 2010 11:23:54 GMT -5
"Ik denk dat ik ga slapen. We hebben vandaag hard doorgewerkt", zeg ik gapend. Ik werp me blikje fanta in de prullenbak en probeer op te staan, maar dan val ik terug. "Moeilijk hè, opstaan?" Lacht Matt. "Ha-ha", zeg ik met een pruillipje. "Ik ben moe-hoe..." We gaan met de lift naar boven en gaan elk onze eigen kamer in. "Welterusten!" Roep ik gauw en loop de kamer in. Ik trek me pyjama aan en maak me haar los. Meteen kruip ik me bed in en doe m'n oogmasker op. Ik doe het lampje uit en val meteen in slaap. Snurrrrrk... xD
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 19, 2010 13:00:46 GMT -5
Ik neem een deken en ga op de bank liggen. Met een beetje geluk zullen we nog binnen de week verhuizen. Ik deed mijn ogen dicht en viel in slaap
DE VOLGENDE OCHTEND ONDER HET VOGEL GEFLUIT VAN PUDDINGKOEKJE IN DE ANUBISRPG xD
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 19, 2010 13:17:01 GMT -5
whahahah dan is 't wel heel hard gefluit De lage winterzon schijnt op me ogen en ik word wakker. "Zon in de winter?" Mompel ik vermoeid. Ik wrijf in me ogen en stap uit me bed. Ik pak me handdoek en toilettasje en loop de badkamer in. Ik neem een snelle douche en kleed me weer om. Vandaag maar eens me nieuwe roze trui aan, anders heb ik hem ook voor niets gekocht. Ik doe gauw twee vlechtjes in me haren en een petje op. Daarna stop ik nog wat spullen in me tas en loop de kamer uit. Ik klop op de deur van Matt en Knuh. "Wakker worden!" Roep ik lachend. Daarna loop ik meteen door naar de kamers van Carmen en Anoek en klop ook op de deur.
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 19, 2010 13:24:24 GMT -5
Ik haast me naar de badkamer en douch. 'Knuh!' Roep ik als ik klaar ben. Ik maak hem wakker en ook hij doucht. Deze keer kon ik op mijn gemak het smakelijke ontbijt opeten met de rest. Ik keek op mijn uurwerk en we besloten te vertrekken. 'Ik heb een lijstje gemaakt! Matt en ik schilderen de gangen en installeren de verwarmingen, lichten en de schakelaars overal, net zoals de gordijnen. Jullie maken de kelder klaar.' Las Cindy van haar briefje af terwijl we naar het huis reden.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 19, 2010 13:34:08 GMT -5
We kwamen wéér aan bij het nieuwe huis. De derde dag alweer. Iedereen weet wat te doen en ik maak de verfpot open, waarna ik de verf in het bakje laat vloeien. Beige kleur. Matt legt ondertussen oude kranten op de vloer. Daarna pakken we beide een verfborstel en beginnen de muur te schilderen. "En niet weer op m'n hand gaan verfen, hè", zegt Matt gauw. "O, dat doe ik niet meer, hoor", zeg ik, terwijl ik met me ogen rol.
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 19, 2010 13:54:53 GMT -5
De gang en het toilet zijn na een half uurtje twee maal geschilderd. Daarna gingen we naar de eerste verdieping. Na een uurtje was die ook twee maal geschilderd, net zoals de laatste. Het was tijd om te eten.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 19, 2010 14:00:51 GMT -5
We gingen met z'n alle in de woonkamer zitten op de verrotte klapstoeltjes. "Ik heb boterhammen!" Zeg ik vrolijk en haal een zak met 10 broodjes eruit. "Dit is wel genoeg toch? Ik heb pindakaas, jam, kaas, hagelslag... Ik denk dat iedereen wel iets lekkers eruit kan pakken", lach ik en haal er een broodje met aardbeien jam uit. "Peanut butter jellytime!" xD
|
|