|
Post by lalalanubis on Feb 19, 2010 14:12:20 GMT -5
Ik eet één van de broodjes op en besluit dan gewoon weer aan't werk te gaan. De verwarming installeerden we nog vlug overal, net zoals de lichten en de schakelaars. Ook de gordijnen hingen we overal. We waren snel klaar en gingen kijken hoe de kelder er uit zag.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 19, 2010 14:17:58 GMT -5
We liepen het trappetje naar beneden en zagen Carmen, Anoek en Knuh nog druk bezig. "Wow, nice!" Lach ik. Ze hadden de muren marineblauw geverfd en nu zijn Carmen en Anoek bezig er een soort spotlight-achtig effect op te maken. "Echt heel leuk bedacht, dat spotlight-effect", knik ik enthousiast. Knuh is ondertussen bezig met de bar te bouwen. Matt rent naar hem toe en begint hem te helpen. "Zal ik dan jullie helpen met het spotlight-effect?" Vraag ik en pak een verfkwast. Carmen knikt. "Kijk maar goed hoe wij 't gedaan hebben", vertelt ze, waarna ze nog wat details uitlegt over hoe het moet.
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 19, 2010 14:30:17 GMT -5
Knuh duwde op een knopje en er begonnen spots uit de trap te branden. 'Zo cool!' Roep ik. Het was inmiddels al drie uur in de middag. 'Zijn we al klaar?' Vroeg ik. 'Ja.' Antwoordde Carmen droog. 'Kunnen we dan meubels gaan halen?' Probeerde ik.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 19, 2010 14:31:48 GMT -5
Ik ga even Uri Geller kijken... bij de reclames kom ik wel even kijken ofzo xx
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 19, 2010 14:48:32 GMT -5
"JA!" Roep ik enthousiast. We ruimen alles even op en lopen de kelder uit. "Gaan we meubels kopen bij de IKEA?" Lach ik, terwijl ik een IKEA catalogus tevoorschijn haal. "Daar heb je wel vaak hippe, moderne meubels", vertelt Anoek. Iedereen stemt in en we gaan met het busje van Matt richting de IKEA.
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 19, 2010 15:34:27 GMT -5
'AAA!' Hoor ik Cindy gillen. Ze trippel tot bij een zetel en laat zich er in vallen. Het was een mooie, sierlijke, krullende bank die ouderwets was, maar modern opgestoken was. 'Die is mooi!' Roept ze. 'Ja maar, dat is toch veel te klein voor 7!' Zeg ik. 'Dan neem ik hem op onze kamer!' Roept ze. 'Ja, dat kan wel.' Zeg ik. Ik vond hem best ook mooi. 'Nemen we gewoon die lange, witte?' Vroeg ik. Het toonde een vierhoek maar met ene opening om je te zetten. Er waren ook blauwe kussens bij. 'Deze zijn wel goed.' Zei Cindy.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 19, 2010 16:48:52 GMT -5
Ik pak een bestellijst en vul de gegevens van de twee banken en kussens in. "Ik hoop dat het niet te duur wordt", stamel ik. We lopen verder en gaan op zoek naar wat kasten en eettafels. "Hé, is deze glazen eettafel niet mooi?" Vraagt Carmen. Ze wijst een glazen eettafel aan met krullende, metalen poten. "Die is mooi!" Lach ik. "Toch?" Ik kijk naar Matt, Anoek en Knuh.
|
|
|
Post by steffke1 on Feb 21, 2010 11:43:10 GMT -5
Ik trek een vies gezicht."Op je kop gevallen."zeg ik dan."Deze is vele mooier."zeg ik en wijs naar een prachtige tafel met metalen poten , een rood blad met daarin een soort tekeningetje."Man,Rood,rood,rood en nog eens rood."zegt Carmen dan en draait zich om , weer naar haar tafel.
|
|
|
Post by lalalanubis on Feb 21, 2010 12:30:17 GMT -5
'Past dat rood wel bij onze muren?' Vroeg ik. 'Nee!' Antwoordde Carmen onmiddellijk. Ik lachte. Na lang zeuren had Carmen haar gelijk gehaald, en ineens de moderne stoelen meegenomen. 'Dan wil ik die tafel voor bij de bank!' Eiste Knuh. 'Ja, dat mag wel.' Gaf Carmen toestemming. Na lang zeuren hadden we een hele woonkamer gekocht. 'Binnen enkele dagen kan het geleverd worden, speciaal voor jullie omdat jullie hier alles komen halen!' Slijmt de verkoper. 'Slijmbal.' Zei ik.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 21, 2010 15:28:47 GMT -5
Ik geef Matt een por en lach. Plots valt mij een zwarte kast op. Het is niet de allermooiste, maar hij viel me wel op. "Kijk, die kast!" Zeg ik verrast en ren naar een kast toe. "Kunnen we deze niet in de woonkamer zetten?" "Die is sáái..." Zegt Knuh met een gapend gezicht. "Ja, maar we kunnen er van alles mee doen! Gordijntjes ervoor hangen... verfen... van alles!" Lach ik. Carmen bekijkt de kast bedenkelijk. "Ik vind het wel een goed idee. En deze kast heeft tenminste veel vakken!" Knikt ze instemmend en gaat naast me staan. Ik lach. "Matt... Anoek... wat vinden jullie?" Vraag ik verwachtingsvol. Anoek knikt. "Ik vind het wel een mooie kast", zegt ze. "Hm, koop hem maar", knikt Matt ook. Ik roep de verkoper en vertel dat we deze kast ook willen kopen. De verkoper vult hem in op onze bestelformulier en vertelt weer hetzelfde slijmerige verhaal. Dit is de kast btw: i5.photobucket.com/albums/y162/nicky0607/kast1.jpg , maar die knappen we dus op met gordijntjes en verf enzo ;D
|
|
|
Post by E. on Feb 22, 2010 8:05:19 GMT -5
OMG wat hebben jullie veel geschreven! Ik denk dat ik dat na de vakantie maar ga lezen..
|
|