|
Post by E. on Dec 27, 2010 6:03:45 GMT -5
Daar is ie dan: Anubis RPG Seizoen 5!Alle pagina's voor informatie maken we aan op dit forum: www.anubisrpgs5.proboards.comEn het verhaal wordt natuurlijk hier geschreven, want wij laten GVA weer leven!! Let's get the party started! Xx! KAMERINDELING: Kamer 1 (Amber&Nienke): Melody, Edriënne & Lowie Kamer 2 (Patricia&Joyce): Ryan, Chicary & Sony Kamer 3 (Fabian&Mick): Jennifer & Clémence Kamer 4 (Jeroen&Appie): Steff & Jimmy
|
|
|
Post by lalalanubis on Dec 27, 2010 8:04:51 GMT -5
Als Lily 'Is het hier, juffrouw?' Vraagt de chauffeur. 'Ja, hier moet het zijn.' Zeg ik. 'Oke, dat is dan 45 euro.' Zegt de chauffeur met uitgestoken hand. Ik haal mijn portemonnee tevoorschijn en haal een briefje van 50 uit. 'Hou de rest maar.' Zeg ik terwijl ik mijn koffer, die naast me stond, mee de auto uit sleur. 'Dat is aardig.' Zegt de man terwijl hij een zwaait. Ik kijk hoe de auto wegrijdt. Ik neem mijn koffer bij de hand en stap tot aan de deur, ik bel aan.
|
|
|
Post by chicary on Dec 27, 2010 8:11:06 GMT -5
Calvin "Why is my life so bohhhhhhhhring.. ohohohohoho!"zing ik vrolijk als ik onder de douche sta. "Calvin!!! Je komt telaat zo!"roept mam. "Jahaha!!"roep ik terug en zet de douche uit.. Ik moest er op en top uitzien, nu ik naar dat nieuwe internaat ging. Er zaten ook veel meisjes op had mijn grote broer Carlos verteld en daar had hij ook zijn vrouw ontmoet... nou ik zou echt nooit zo lang bij iemand blijven...
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 27, 2010 8:11:56 GMT -5
Sarah "Volgende halte. Antwerpen centraal," roept de treinchauffeur om. Ik pak me tas van de stoel naast me en stop me tekenblok en potlood erin. Daarna doe ik me tas om en loop ik met me koffer de wagon uit naar de treindeuren. Zometeen sta ik gewoon op het station van Antwerpen! Anubis, here I come...
|
|
|
Post by lalalanubis on Dec 27, 2010 8:24:21 GMT -5
De deur zwaait open. 'Welkom! Kom binnen! Hoe heet je?' Vroeg een enthousiaste, redelijk kleine vrouw met bruine - het ging meer naar het rode toe - krullen. 'Lily!' Zeg ik terwijl ik mijn koffer even neerplof op de grond. Mijn hand voelde zwaar aan. 'Oh, die neem ik wel even over! Je bent de eerste! Haha! Ga maar naar de woonkamer en zet je maar op de bank hoor! Dan zet ik je koffer even in de hoek hier in de hal.' Zegt ze. Wat overrompelend. Een paar minuten geleden zat ik nog in een auto en nu was ik het interieur van de woonkamer aan het bekijken.
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 27, 2010 8:31:25 GMT -5
Masen "Wanneer hou je nou eens op met mijn spullen te verstoppen!" roep ik naar mijn zusje. Ze begint te grinniken. "Sinds jij dat altijd doet bij mij." zegt ze. "Geef nu mijn baseballjasje terug voordat ik achter je aankom." zeg ik boos. "Als jij achter me aankomt ga ik dat tegen mama zeggen." zegt ze en steekt haar tong uit. Ik rol met mijn ogen. "12 jaar en nog steeds een kleuter." mompel ik tegen mezelf.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 27, 2010 8:32:30 GMT -5
Sarah De trein stopt en de treindeuren gaan open. Met een hele groep mensen achter me aan, stap ik uit de trein en loop ik op me camelkleurige pumps - met me koffer rollend naast me - het perron af.
|
|
|
Post by lalalanubis on Dec 27, 2010 8:35:21 GMT -5
'Wil je wat drinken? Koffie? Thee? Water? Cola? Fanta?' Begon ze zo wat alles op te noemen dat in haar koelkast stond. 'Cola, cola is goed.' Zeg ik lachend. Huppelend ging ze de keuken in en schonk een glas vol. 'Alsjeblieft.' Zei ze toen ze terug was. Ze frunnikte even aan de neppe blaades van de bloemen die op haar rode schort gingen. Wat zag ze d'r leuk uit!
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 27, 2010 8:40:23 GMT -5
Masen "Als je hem terug geeft ben je eerder van me af." roep ik naar haar. "Oh, als je het zo bekijkt. In paps werkkamer." zegt ze. Krijg ik dat ook nog.. Het meest verboden plekje van het hele huis. Geweldig. Boos loop ik de overloop op. "Dit meen je niet, toch?" vraag ik. Ze begint te lachen. "Tuurlijk meen ik het." zegt ze. "Jij kleine..!" "MAM!" roept ze. "Oke,oke! Best." mokkend loop ik naar beneden.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 27, 2010 8:47:12 GMT -5
Sarah "Wauw, het is hier veel drukker dan in Kerkhove.." stamel ik verbaasd, zodra ik buiten het treinstation sta. Ik kijk rond en loop naar de eerste de beste taxi. "Hallo, mag ik gebruik maken van u taxi?" vraag ik vriendelijk. "Maar natuurlijk!" zegt de chauffeur. "Stap maar in. Dan doe ik u koffer in de achterbak." Ik knik en stap in de taxi, terwijl de chauffeur m'n koffer naar de achterbak rolt. Zodra de koffer in de achterbak ligt en de chauffeur ingestapt is, zoek ik naar het papiertje met het adres. "Uh, momentje.." stamel ik, zoekend naar het papiertje. "Ah, hebbes! Hier moet ik heen," vertel ik, terwijl ik het papiertje laat zien. "Ah.. internaat Anubis. Dat is in Mortsel. Niet ver.." "Oké," zeg ik maar, aangezien ik het hier toch niet ken.
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 27, 2010 8:51:02 GMT -5
Masen "Mam, ik heb iets in paps werkkamer laten liggen gister. Mag ik het even pakken?" vraag ik terwijl ik de keuken inloop en een appel van de fruitschaal pak. "Nee." zegt ze simpel en gaat verder met de was vouwen. "Mam, ik moet zo weg en het is belangrijk." zeg ik. Ze kijkt op. "Oke. Maar snel, voordat je vader erachter komt." zegt ze streng. "Thanks." zeg ik en geef haar een zoen op haar wang. Snel sneak ik de werkkamer in. Als dat kleine mormel niet gelijk heeft! Maar gelukkig zag ik hem al liggen.
|
|