|
Post by chicary on Aug 9, 2011 11:19:14 GMT -5
Chicary "Ach, ze gaat hem toch niet bellen, ze heeft mij al," zegt Sean zwaar jaloers en ik grinnik. "Geef me dat kaartje eens," zegt hij en steekt zijn hand al vanzelfsprekend uit, maar ik houd het kaartje vast. Het gaf toch niks als ik deze even bewaarde? "Ik bewaar hem voor Sony," zeg ik met een glimlach, tja, zij mocht ook wel eens weer gekoppeld worden. Sean zucht. "Ok, goed dan," zegt hij terwijl hij zijn schouders ophaalt en we lopen door naar de stad. "OH! Die broek is leuk!" zeg ik vrolijk tegen Sean en trek hem mee de winkel in. "PASSEN!" beveel ik hem en ik gooi de broek in zijn handen. Nick "Goed, ik zal me gaan gedragen," zeg ik en ik rol met mijn ogen. Tsjee, serieuze mensen, daar hield ik niet van, maargoed, als ik hiermee de wereld kon redden, kon ik wel indruk maken op Sony. Alhoewel, ik mocht natuurlijk niks van deze missie aan haar vertellen.. ach, niemand hield zijn mond daar voor eeuwig over, toch? "Goed, laten we lokaliseren waar het armbandje nu precies is en laten we de oude geschriften uit Egypte eens bekijken, die zijn net overgevlogen," zegt professor wipneus en ik knik. "Goed, ik kan wel Egyptisch," zeg ik en hij kijkt me verbaasd aan. "Jij?" vraagt hij met een gezicht alsof ik de domste persoon in deze kamer was. "Ja, ik ja.. ik ben Egyptisch," zeg ik en ik kijk hem beledigend aan. Zag hij dat niet eens aan mijn zwarte haar en mijn diepbruine ogen? Ik dacht nog wel dat deze man geniaal was, maar blijkbaar kun je je snel vergissen.
|
|