|
Post by chicary on Jun 29, 2011 9:02:25 GMT -5
Nick "Ieuw.. overtollig mondwater," zei ik vies en droogde mijn wang af met zijn vieze shirt.. had ik beter misschien niet kunnen doen, want toen zat er een ketchup vlek op mijn wang in plaats van speeksel.. Chicary Hij kijkt me smekend aan, maar ik hem boos. "Hoe bedoelde je het dan wel?" vroeg ik vurig.
|
|
|
Post by Starbucks on Jun 29, 2011 9:04:57 GMT -5
Sean: 'Pffrt...Wat een mooi weer vandaag hé' veranderde ik van onderwerp. Worstelaar: 'WAT HEB JE NODIG?' vroeg ik. Mij T-shirt voelde plots nat aan. 'Ik wil een pizza ma...' begon hij. 'EERST JE PASJE!' onderbrak ik hem.
|
|
|
Post by chicary on Jun 29, 2011 9:12:13 GMT -5
Nick "Waarom heeft iedereen het toch steeds over een pasje? Ik wil gewoon een pizza, that's all," zeg ik rrustig. "Dus je hebt geen pasje?" schreeuwt de man naar me, terwijl hij voor me staat. "Niet gekregen," zeg ik kalm en kijk stiekem achter hem of daar misschien pizzadozen staan.. ik had zo'n honger.. ik zou bijna denken dat het plantje op de toonbank eetbaar was geworden.. zou het geroosterd lekker smaken? Vroeg ik mij opeens af... en ik likte het kwijl weg langs mijn mond.. Chicary "Ja! De zon schijnt en de lucht is blauw en wacht is, probeer jij mij op een ander onderwerp over te brengen?" vraag ik en kijk hem streng aan. "Uhm nee.. maar lukt het?" vraagt hij onschuldig.
|
|
|
Post by Starbucks on Jun 29, 2011 9:20:14 GMT -5
Sean: 'Luister Chi, ik moet nog coole kleren voor het feestje gaan kopen' zei ik. 'Je hebt toch al "coole" kleren?' vroeg Chi. 'Nee ik heb loserkleren' zei ik zuchtend. Worstelaar: De jongen kwijlde en ik zag hoe de wind zijn haar zachtjes heen en weer wiegde. Zijn blik stond op de plant op de grond. De plant die ik zo mooi vond. De plant die mijn baas me gegeven had. Wat was Henry toch een goede baas. Hij had altijd zo'n mooie pakken aan en zijn haar zat altijd netjes over zijn hoofd gekamd. En hij had ook van die blinkende schoenen. Henry toch. 'ZONDER PASJE GEEN PIZZA!' riep ik terwijl ik een stuk pizza in mijn mond stak. Langzaam. Zo was het genot langer. Ik zag hoe de uitdrukking van de jongen langzaam veranderde in een trieste blik. Nee, ik kreeg geen medelijden met hem. Er stond overduidelijk op het bordje naast mijn bureau "Geen pasje geen pizza, en geen pastei". Waarom besefte hij het niet. Waarom kon hij niet aanvaarden dat hij geen pizza kreeg? Was dat zoveel gevraagd. Ik keek de jongen met medelijden aan. 'VOLGENDE KEER BETER JONGEN!' zei ik en aaide over zijn warrige haar.
|
|
|
Post by chicary on Jun 29, 2011 9:25:54 GMT -5
Nick "Maar ik heb zo'n honger," zei ik en zette mijn allerzieligste gezichtje op.. Chicary "Loserkleren?" vraag ik verbaasd en kijk naar zijn kleren, die ik altijd zo leuk vind, vooral als hij die blouse zo over zijn broek liet hangen.. "Ja, ontken het maar niet, ik weet het.." zegt hij droevig en vol medelijden sla ik mijn armen om hem heen en knuffel hem. "Je hebt de mooiste kleren van allemaal lievie, welke oenemeloen heeft jou nou weer wjis gemaakt dat dit loserkleren zijn? Ik vind ze ongelooflijk sexy," zeg ik blij en wilde hem zoenen.. maar bedacht dat het niet zo slim was, omdat hij me er al eerder op had aangesproken.. misschien moest ik zo ergens een pepermuntje nemen.. "Dat zeg je alleen maar omdat je mijn vriendin bent," zegt hij zuchtend en ik grinnik. "Ja en daar ben ik superblij mee!!" zeg ik vrolijk en knuffel hem helemaal plat! Hij was van mij! (6)
|
|
|
Post by Starbucks on Jun 29, 2011 9:31:04 GMT -5
Sean: 'Geen. Adem. Meer' zei ik stil. Anders zou ik gezegd hebben dat Donnie altijd zegt dat ik loserkleren aan heb. Worstelaar: Ik liep naar mijn bureau met geluidsisolatie.
|
|
|
Post by chicary on Jun 29, 2011 9:35:26 GMT -5
Nick Gelukkig had zijn bureau alleen geluidsisolatie en kon hij dus nog wel steeds staren naar mijn smekende gezichtje.. Chicary "Owh sorry," zeg ik verlegen en laat hem weer los. "Ik vind je zo lief! :3" zeg ik weer helemaal verliefd als ik in zijn lieve ogen kijk..
|
|
|
Post by Starbucks on Jun 29, 2011 9:38:35 GMT -5
Sean: 'Ik jouw ook' zei ik en knuffel haar. Zij zou me altijd aanvaarden zoals ik was. Zelfs al had ik een spiderman-onderbroek aan, zelfs al was mijn droomberoep werelddictator, zelfs al was ik een diehard Harry Potter fan. Worstelaar: Ik deed de ramen van m'n bureau naar beneden.
|
|
|
Post by chicary on Jun 29, 2011 9:42:48 GMT -5
Nick"Yes!" zei ik zacht, want dit was precies waarop ik gewacht had.. stiekem sloop ik achter het bureau en pakte wat pizzapunten mee.. daarna rende ik snel weer naar het lab toen er een alarm afging.. ChicaryBlij nestelde ik mijn hoofd tegen zijn warme schouder aan. "Ja! Speelkwartier is voorbij! Het heeft lang genoeg geduurd!" zei mevoruw van Engelen opeens en begon tegen mij en Sean te duwen... nouja zeg!
|
|
|
Post by E. on Jul 3, 2011 14:37:15 GMT -5
E Ik at een burito.
|
|
|
Post by chicary on Jul 6, 2011 14:47:59 GMT -5
Nick Onderweg propte ik er een paar naar binnen en toen ik bij de prof aankwam, was alles nog even saai als eerst. "Dude, ook een stukje? Ze zijn lekker en gestolen," zeg ik en neem nog een grote hap van de pizzapunt. Chicary Met een pruillip lopen we weg en Sean glimlacht breed. "Waarom kun je nog zo lachen? Ze geeft ons mooie momentje verpest!" zeg ik boos, terwijl ik even een rare blik werp naar E die op een grote kei een burito zat te eten.. hoe was ze daar ooit bovenop gekomen? "Omdat we hier nu gewoon nog verder kunnen gaan, ik ben nog steeds bij jou sweety," zegt hij en knijpt me zachtjes in mijn wang en ik giechel verlegen. "Ja, dat is zoo," zeg ik en draai wat rondjes met mijn voet door het zand. "Duss?" zegt hij en kijk me glimlachend aan. "We gingen winkelen?" zeg ik met een big smile en hij knikt vrolijk. En DAT was zo geweldig aan hem! De eerste jongen die ermee instemde om mee te gaan winkelen en nog eens niet gay was ook! Hij was geknipt voor mij!
|
|