|
Post by Starbucks on Jun 24, 2011 12:28:51 GMT -5
Sony: 'Ik noemde hem bijlange niet lief' zei ik boos terwijl ik de rest van het broodje naar binnenspeelde. 'Jongens!!' riep Edriënne plots. Haar kleren waren nat. 'Ik ben in een greppel gevallen' zei ze.
|
|
|
Post by E. on Jun 24, 2011 12:32:43 GMT -5
Edriënne 'Ik ben in een greppel gevallen,' zei ik en rilde nog even door de kou en door de angst voor die krokodil die achter me aan had gezeten, brr, eng beest.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jun 24, 2011 12:33:27 GMT -5
Melody "Oooooooh," roep ik meteen vol medelijden, terwijl ik in me tas graai en er een pakje Tempo zakdoekjes uit haal. "Hier!" Ondertussen keek ik met een zielig gezicht naar Sony, omdat ze net m'n broodje pindakaas helemaal had opgegeten. "Why you gotta be so mean?" mompel ik.
|
|
|
Post by Starbucks on Jun 28, 2011 15:40:05 GMT -5
Sony: Waarom zei Melody iets over een appelsien? Ik slikte het laatste stukje pindakaasbroodje door en boerde dan eens luid. Dat deed goed.
|
|
|
Post by chicary on Jun 28, 2011 16:17:06 GMT -5
Chicary Opeens laat Sony een harde boer en ik kijk haar afkeurend. "Iew Sony! Dat doen echte nette meisje niet!" zeg ik streng en kijk ook naar haar mond waar omheen allemaal pindakaas zat gesmeerd.. "En hier, veeg je mond ook eens af!" zeg ik en pak een zakdoekje van E af en geef die aan Sony. "Sorry, zij heeft hem net zo hard nodig," zeg ik verontschuldigend en prop het papiertje in Sony's handpalm.
|
|
|
Post by Starbucks on Jun 28, 2011 16:20:33 GMT -5
Sony: 'Tss' zei ik en gooide het papiertje op de grond terwijl ik Chi's lunch afnam.
|
|
|
Post by chicary on Jun 28, 2011 16:27:01 GMT -5
Chicary "Hela! Wat ben jij daarmee van plan?!" zeg ik boos als Sony mijn lunch van mijn schoot neemt een hap wilt nemen. "Nou dat lijkt me nogal duidelijk he? Het is pauze en dit is eten in mijn handen, waarschijnlijk ga ik het nu opeten," zegt ze en ik trek mijn lunch uit haar handen. "Dat is van mij!" zeg ik boos en neem snel een paar happen. "Ohh! En ik dacht dat jij nog wel een nette dame was, maar je pakt gewoon mijn lunch uit mijn handen, dat is bruut!" zegt ze en ik rol met mijn ogen en eet snel verder voordat Sony die kans zou krijgen... Wantrouwend met een oog op Sony kijk ik naar haar en met het andere nieuwsgierig naar E. "Hoe kom jij hier weer zo?" vraag ik als ik mijn mond even leeg heb. "Via de greppel," geeft ze als antwoord en droogt zich ondertussen verder af..
|
|
|
Post by Starbucks on Jun 28, 2011 16:33:34 GMT -5
Sony: Ik zag hoe Chi me met één oog aankeek. 'Schele schelvis' mompelde ik. Lucas: 'You think I'm pretty without any make-up on, you think I'm fu...' zong ik omdat ik me verveelde door de uitleg van die idiote professor.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jun 28, 2011 16:34:53 GMT -5
Melody "Oké, zullen we het nu weer hebben over die Odysseus?" vraagt Lucien dan, die blijkbaar een beetje ongeduldig was. Ik knik. "J-ja.. Odysseus." "Ody- wie?" vraagt Edriënne met opgetrokken wenkbrauwen, terwijl ze haar gezicht droog maakte met het zakdoekje. "Odysseus, hij-" wil ik het hele verhaal opnieuw vertellen, maar dan onderbreekt Lucien me en vertelt hij alles. Ik kijk 'm verbaasd aan. Hij had alles onthouden? Zo. Mijn lekkerding was slim. Terwijl ik naar hem blijf kijken en luisteren, krullen me mondhoeken langzaam omhoog. Ik was al helemaal vergeten dat Sony m'n broodje pindakaas afgepakt had.
|
|
|
Post by chicary on Jun 28, 2011 16:36:37 GMT -5
Nick "Dude, wat voor meidenliedje zing jij ooit?" vraag ik verveelt aan Lucas en de prof kijkt me boos aan, waardoor ik hem chaggo aankijk, moest hij maar leuker spreken.
|
|
|
Post by Starbucks on Jun 28, 2011 16:39:35 GMT -5
Lucas: 'Teenage Dream van Katy Perry, duh' zei ik en zong verder.
|
|