|
Post by chicary on Jun 28, 2011 16:52:20 GMT -5
Nick "Zij is zo hot, zelfs als nerdy," zei ik en zong toen ook een stukje met hem mee waarvan ik de tekst wel onthouden had.. en die prof maar roder en bozer worden. "NEMEN jullie dit wel serieus!" riep hij kwaad uit. "Wat denkt u zelf?" vroeg ik en ik trommelde met zijn meet instrumentjes op zijn proefpotjes in zijn lab. Chicary Nedat Lucien het hele verhaal had verteld, kijkt E ons verrast aan. "Dus die stem hoorde ik steeds," merkte ze op.. "Uhu," zeg ik en ik neem snel weer een hap van mijn etne, omdat Sony er nog steeds gulzig naar keek.. waarschijnlijk at ze zoveel door liefdesverdriet..
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jun 28, 2011 17:09:38 GMT -5
Melody "Ik, Chicary, Sony en Eduardo hebben..-" wil ik nog vertellen, maar dan ineens hoor ik een stel hakken komen aanlopen. Geschrokken kijken we allemaal op. Mevrouw van Engelen komt verbaasd de kantine binnenlopen. "Hé, wat doen jullie nou nog hier?!" roept ze. "De lessen zijn toch afgelopen?" - "Huiswerk" "Chillen" "Verstoppertje" zeiden we allemaal door elkaar. Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik naar Sony. Zei ze nou verstoppertje? "Uh, ja... als jullie een smoes bedenken, doe het dan goed," zegt van Engelen zuchtend.
|
|
|
Post by Starbucks on Jun 28, 2011 17:13:12 GMT -5
Sony: Ik trok een konijnenkop en keek Van Engelen spottend aan. Noem: *dood*
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jun 28, 2011 17:20:53 GMT -5
Melody "Wat kijk jij mij nou aan, jongedame?!" roept van Engelen verontwaardigd, terwijl ze naar Sony kijkt. Ik kijk opzij en zie nog net dat ze snel een vriendelijke glimlach opzette. "Uh, volgens mij deed ze niets hoor," help ik haar maar. Hoewel ze volgens mij ook niets deed, nou ja, ik zag het in ieder geval niet. "O nee?! Ze trok een konijnenkop!" roept van Engelen nu een beetje boos. Ik trek me wenkbrauw omhoog. "Een konijnenkop? Hoe ziet dat eruit?" "DOET ER NIET TOE," schreeuwt van Engelen meteen. "GA NU NAAR HUIS JULLIE! DIT IS GEEN... OPVANG OF ZO." Die uitbarsting liet ons allemaal schrikken en dus pakten we snel onze spullen bij elkaar.
Sarah Ik loop me slaapkamer binnen en gooi m'n tas op de grond. Tijd voor huiswerk. Ik haal wat schoonmaak spullen uit een emmer - die naast de deur stond - en loop naar me bureau om 'm schoon te maken. Bacillen.. ze zitten overal. Zodra ik klaar ben leg ik de schoonmaak spullen terug en... *dood*
|
|
|
Post by Starbucks on Jun 28, 2011 17:23:42 GMT -5
Sony: Iedereen stond recht maar ik nam een wortel uit mijn tas en knaagde erop als een konijn. 'Lekker ééééh?' vroeg ik.
|
|
|
Post by chicary on Jun 29, 2011 3:58:12 GMT -5
ChicaryIk zucht en draai me naar Sony toe. "Hier hebben we geen tijd voor, ga je straks thuis maar als een konijn gedragen, nu niet," zeg ik en ik trek haar aan haar arm omhoog van de stoel waardoor haar wortel uit haar hand valt. " SORRY!" zeg ik gelijk, maar het kwaad was al geschiet. Nick"Drum solo!" roep ik en begin een hele solo te spelen.
|
|
|
Post by Starbucks on Jun 29, 2011 8:25:32 GMT -5
Lucas: Ik nam een bezem en bespeelde hem als gitaar. 'Gitaarsolo' zei ik. 'Ik was al bezig dude!' riep Nick en porde mij. 'Nick!' zei ik boos en duwde hem terug en toen schoten we in de lach. Alsof we ooit zouden vechten. Maar professor Kleintje zag er aan de andere kant wel boos uit. 'RENNNNNNEEEEN!' riep Nick en liep weg. Sean: Ik kwam terug uit de toiletten toen ik een wortel op de grond zag liggen. 'VOETBALLEEEUH' zei ik en stampte de wortel verder. Donnie: Ik kneep in een meisje haar kont. Van Engelen: *zucht*
|
|
|
Post by chicary on Jun 29, 2011 8:32:01 GMT -5
Nick Ik ren snel het lab uit richting een hightech bureau en daar stop ik dan ook. "Wow.. het lijkt net alsof ik in een film zit...," zeg ik zacht en ik kijk speurend rond, hoe konden ze dit ooit allemaal betalen? Hadden ze soms een bank beroofd ofzo? Want met belastinggeld was dit niet te betalen.. nee.. ik had het! Ze hadden twee banken beroofd! Ik loop snel naar de receptie. "Hey, kan ik hier een pizza bestellen?" vraag ik en ik hoor mijn knorrende maag al.. Chicary "Oh oh..," zeg ik zacht als ik Sony boos richting Sean zie kijken. "Waarom houd jij je vriendje niet in de hand? Dat was mijn wortel!" zegt ze boos en stampt al in zijn richting. Hij is de wortel aan het hoog houden met zijn voet en Sony stroopt boos haar mouwen op. "Ik koop een nieuwe voor je?" roep ik tevergeefs. Wortel AU! AU! Waarom word ik alleen maar gemarteld? Ik ben toch geen martelproduct? Ik ben lief en oranje, waarom waardeert niemand dat toch?!!
|
|
|
Post by Starbucks on Jun 29, 2011 8:41:25 GMT -5
Sony: 'Ik moet toch geen stomme wortel. Ik ben out suckerz' zei ik en rende weg. Receptionist: Ik zette mijn toupet goed en lachte toen naar de jongen. 'Tuurlijk, mag ik u pasje zien?' vroeg ik. 'Meteen, mevrouw' zei hij. 'IK BEN EEN MAN' riep ik en liep weg. Lucas: Waar was Nick nou heen? Noah: Die Nick was zo'n oen! Ik ging Sony vast en zeker verbieden om hem te daten. Ik vond haar toekomstige man in het andere RPG-universum beter, Sean Anderson of zo. Voetbal: Nu was ik eens niet het slachtoffer (6).
|
|
|
Post by chicary on Jun 29, 2011 8:48:13 GMT -5
ChicaryOpeens rende Sony weg en daar was ik maar blij mee ook. Wie weet wat ze met hem had gedaan, aangezien ze de laatste tijd nogal erg op voedsel gesteld was. Vanaf daar maakte ik gebruik van de situatie en liep heel vrolijk naar mijn liefje toe. "Sean! " zeg ik vrolijk en geef hem een zoen. Nick"Owh ok.. maar krijg ik nu nog een pizza?" vroeg ik, terwijl blijkbaar een man, wegliep. Ik zuchtte omdat dit wel de slechtste service was die ik ooit had gehad en toen kreeg mijn oog een belletje in het vizier.. "AHA!" zei ik blij en begon er op te slaan. *DING DING DING* "Een pizza magarita graag!" schreeuwde ik als bestelling.
|
|
|
Post by Starbucks on Jun 29, 2011 8:52:47 GMT -5
Sean: 'Ieuw, wat was jouw lunch?' vroeg ik toen we gestopt waren met zoenen waardoor haar mond openviel. 'Sorry! Ik bedoelde het niet zo' zei ik. Sony: Ik ging naar een ijssalon en kocht er ijs. 4 potjes voor Melody, Lucien en Chi....NOT! Alleen voor mij! Worstelaar die als gevolg van een verwonding niet meer kan worstelen en maar receptionist geworden is in de plaats: Ik hoorde een irritante bel. Faldarieder was weer beledigd weggelopen zeker. Ik liep naar het snotventje achter de balie toe. 'MAG IK UW PAS ASJEBLIEFT?' riep ik in zijn gezicht. Misschien kwam er speeksel mee.
|
|