|
Post by Jennifer~ on Jul 6, 2011 15:07:15 GMT -5
Melody "Gaan we winkelen?" vraagt Lucien verbaasd. "Uhu.." stamel ik. Eigenlijk wist ik het ook niet, maar ja, ik had op zich wel zin om te winkelen. Dus ik sprak niet tegen. "O. Nou, dan ga ik denk ik maar huiswerk maken thuis?" zegt Lucien. "Ik heb niet zo'n zin om met jullie mee te shoppen en wellicht tassen te gaan dragen." Hij schuifelt wat met z'n voeten. "Sorry." Ik haal me schouders op. "Nou ja, misschien heb je er ook wel niets te zoeken daar..in de stad," zeg ik lachend. "Anders hoef jij ook niet mee, hoor?" vraagt Chicary dan ineens. "Huh? Wat? Maar ik-" stamel ik, alleen word ik dan afgekapt door Edriënne. "Ja, inderdaad! Inderdaad!" zegt ze knikkend. "Dan kun je.." Maar dan sla ik per ongeluk m'n hand voor haar mond. Geschrokken kijk ik naar me hand. "O," zeg ik terwijl ik snel me hand terug trek. "Uh, ja, uh.. ik.. nee, ik ga mee!" Ik ga snel tussen Edriënne en Chicary staan en draai me om naar Lucien. "Sorry, maar uh, we spreken je morgen op school wel oké?" "Morgen is het zaterdag," mompelt Sean. "IK BEDOEL uh, maandag. Hè..hè.." Ik zucht en zet een glimlach op. "Dus.. dag?" Lucien knikt en zwaait, waarna hij van ons weg loopt. Oké.. dit was.. niet gemeen, toch? Nee, dit was gewoon.. de waarheid. Ik wilde mee winkelen! Maar, waarom voel ik me dan ineens zo rot?
|
|
|
Post by Starbucks on Jul 14, 2011 14:52:21 GMT -5
Sony: Van Engelen had me weggejaagd maar ik ging verderop weer op een bankje gaan zitten en lakte m'n nagels groen en roze.
|
|
|
Post by E. on Jul 14, 2011 14:53:42 GMT -5
E Net toen ik aan het spijbelen was samen met Nate - vraag me niet hoe ik ooit aan hem was gekomen, terwijl hij eigenlijk bezet was door zijn girlfriend, hij ging gewoon zomaar met me mee en spijbelen om ijsjes te eten - kwamen we Sony tegen, die haar nagels aan het lakken was. 'Coole kleuren!' zei ik blij.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jul 17, 2011 13:00:51 GMT -5
Off topic: Dit is een post. Nee, maar, volgens mij was Edriënne bij Chicary en Melody xd en die gingen winkelen hehe [':
|
|
|
Post by Starbucks on Jul 18, 2011 16:05:23 GMT -5
Nate: Die weed was echt trippen.
|
|
|
Post by chicary on Jul 19, 2011 8:31:17 GMT -5
Chicary Na de kleine conversatie met Lucien kijkt Melody opeens wat minder vrolijk. "Ja mag ook met hem mee als je wilt, wij kunnen ook wel met z'n vieren winkelen," zeg ik en ik kijk naar Sean, E en een jongen die blijkbaar achter haar op de grote kei zat... "Nee, ik wil graag mee winkelen!" zegt ze snel en ik glimlach breed. "Mooi! Laten we dan snel naar de bus gaan, voordat die weg is!" zeg ik en ik trek Sean lachend mee aan zijn arm. "Wow, sweety, iets minder trekken, ik ben dan wel geen porselein, maar ik ben nog altijd breekbaar," zegt hij met een knipoog en ik laat hem gelijk los. "Sorry," zeg ik met rode wangen en hij geeft me een zoen. "Geeft niks, liefje," zegt hij gelijk en pakt mijn hand erbij. "Laten we onze buzzepass eens gebruiken!" zegt hij vrolijk. Nick "Ik heb zo het gevoel, dat we hier niet echt veel verder gaan komen," zeg ik nadat ik een harde boer heb gelaten van de pizza. "Jullie moeten het ook gewoon wat serieuzer opvatten! Jullie levens hanger er vanaf! Van de hele wereld!" zegt de vader van Sony en ik kijk hem geschrokken aan. "Echt?" vraag ik en hij knikt. Ik slik. "Dude en dan zat ik net nog rustig een pizza op te eten.. ik voel me nu echt schuldig," zeg ik zacht en prop snel het laatste pizzapuntje in mijn mond, ik bedoel, die kon ik nu toch niet koud laten worden?
|
|
|
Post by Starbucks on Jul 19, 2011 8:37:25 GMT -5
Sean: 'Ik moet kleren hebben voor het feestje vanavond' zei ik. 'Dan gaan we er kopen éééééh' zei Chi en gaf me een mep op mijn hoofd.
|
|
|
Post by chicary on Jul 19, 2011 8:43:55 GMT -5
ChicaryVrolijk liepen we hand in hand de bus binnen. De rest volgde ons ook en we gingen bij elkaar in de bus zitten. Nouja, dat probeerde we, maar het was zo stampvol druk, dat wij moesten blijven staan. Dus bleven we staan. In paniek keek ik om mij heen, ik had nergens iets om me aan vast te houden. "Ik kan me nergens aan vast houden!" riep ik in paniek uit en toen de bus met een zwiep begoon te rijden, viel ik boven op de jongen voor mij. "Sorry!" riep ik hard en hij draaide zich om en zo lagen wij samen op elkaar in de bus. Echt een schoon gezicht, was het niet. maar zijn gezicht was om bij weg te smelten.. KLIK
|
|
|
Post by Starbucks on Jul 19, 2011 8:53:22 GMT -5
Sean: Ik keek naar Chi, die op haarb eart naar een jongetje keek waar ze juist opgevallen was. 'Chi' zei ik en deed toen alsof er wat in m'n keel zat.
|
|
|
Post by chicary on Jul 19, 2011 9:03:14 GMT -5
Chicary "Owh, oja!" zeg ik snel ik probeer omhoog te krabbelen, maar door nog een harde bocht, vlieg ik weer tegen de jongen op. Grinnikend kijkt hij mij aan. "Ik ben Roberto," zegt hij met een lach en ik knik lichtjes. "Ik uhm," zeg ik zacht en ik kan mijn eigen naam niet meer bedenken. "Chi" kucht Sean nog een keer en hij heeft besloten me van deze Roberto af te helpen. Als ik weer recht sta, komt Roberto ook overeind. "Sorry dat ik je er niet bij liet, hier, pak de stang maar vast," zegt hij en laat me er eindelijk bij om de stang vast te kunnen houden, waardoor ik niet meer val. Ik blijf hem in zijn ogen aankijken en hij kijkt mij plezierig terug. "Chi!" roept Sean nu nog eens, omdat we blijkbaar al bij de goede halte warenen de rest al was uitgestapt. "Owh ik moet gaan, nog sorry voor het op jou vallen," zeg ik snel en de jongen glimlacht breed. "Geen probleem en bel me eens! Mijn nummer zit in jouw rechterzak," zegt hij en als ik uitgestapt ben, merk ik dat er inderdaad een kaartje in mijn jaszak zit..
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jul 20, 2011 13:15:54 GMT -5
Melody "Sjonge, Chi, je hebt wel sjans zeg," zeg ik giechelend, wat me een boze blik oplevert van Sean.
|
|