|
Post by Jennifer~ on Dec 27, 2010 10:01:29 GMT -5
Sarah "Hoe kon de benzine nou op zijn? Een taxichauffeur hoort toch genoeg benzine te hebben?! Hij weet toch nooit hoever hij moet reizen en stel je voor.. misschien wilde ik wel naar Frankrijk! Straks bleven we dan ergens op de snelweg stil staan.. dat is toch niet goed?! Dit is zo niet sociaal. Hij zet me gewoon zomaar op straat. Of nou ja, in het bos. En nu moet ik het zelf maar zien te vinden.. Gelukkig heb ik m'n plattegrond nog," zeur ik - tegen mezelf. Ik graai in me tas en haal de plattegrond eruit. "Eens zien.. de kaart van Mortsel.. ik sta nu hier ergens en ik moet.. ah, kijk. Anubis. Het staat op de kaart!" Ik begin de route - die op de kaart staat - te volgen.
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 27, 2010 10:07:32 GMT -5
Chloé "Hay... uhm.. ik ben Chloé van Dijk." Masen Na een tijdje vastgezeten te hebben in de file rijden we eindelijk weer.
|
|
|
Post by lalalanubis on Dec 27, 2010 10:12:03 GMT -5
'Ik ben Lily Sanders.' Zeg ik terwijl ik haar aankijk. 'Kom maar binnen.' Zeg ik en zet de deur wat wijder open. 'Heb je 't makkelijk gevonden?' Vraag ik.
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 27, 2010 10:13:37 GMT -5
Chloé "Ja, ik hardloop altijd in het bos hierachter." zeg ik.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 27, 2010 10:17:28 GMT -5
Sarah Even blijf ik stil staan om op de plattegrond te kijken. Met me vinger zoek ik naar de plek waar ik nu ben. "Ik ben er.." stamel ik. "IK BEN ER!" Dan kijk ik vooruit. "Juist.. een boom." Ik maak me ogen iets kleiner en zie tussen de vele bomen een huis. Zodra ik omhoog kijk, zie ik een toren boven de bomen uitsteken. "Anubis.." Een windvlaag waait door me haren. Oké? Ik stop de plattegrond in me tas en loop met me koffer de oprit op.
|
|
|
Post by lalalanubis on Dec 27, 2010 10:18:49 GMT -5
'O, oke! Dus je kent hier zelfs de omgeving een beetje?' Vraag ik terwijl ik haar tas overneem.
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 27, 2010 10:22:10 GMT -5
Chloé "Ik woon in Antwerpen en ren elke ochtend naar morstel."
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 27, 2010 10:24:53 GMT -5
Sarah Ik til me koffer het trappetje op van Anubis en zet 'm dan netjes naast me. Ik haal diep adem en druk op de bel. Ding.. dong..
|
|
|
Post by lalalanubis on Dec 27, 2010 10:25:41 GMT -5
'Oh oke!' Zeg ik. 'Wil je meteen naar je kamer toe? Of eerst even wat drinken?' Vraag ik haar.
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 27, 2010 10:31:11 GMT -5
Masen "Het huis Anubis." meldt de chauffeur. "Thanks." zeg ik. "45 euro." zegt de chauffeur en houdt zijn hand op. Ik haal 50 euro uit mijn portemonee en geef het aan hem. "Keep the change." zeg ik en stap uit. Ik zie Chloé's racefiets al staan. ZIj was er al.. Ik pak mijn koffer uit de kofferbak. Er staat een meisje op het bordes en ik loop naar haar toe. "Hey." zeg ik snel.
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 27, 2010 10:32:45 GMT -5
Chloé "Laat me eerst maar mijn kamer zien." zeg ik met een glimlach.
|
|