|
Post by E. on Dec 27, 2010 15:58:29 GMT -5
Hope Ineens werd ik gek van een piepje in m'n hoofd.. of wacht! 'Ik ga wel,' zei ik vlug, niet dat iemand het hoorde, en liep naar de deur toe en deed die open.
|
|
|
Post by Starbucks on Dec 27, 2010 16:00:48 GMT -5
Noem: 'Hoi, sorry dat ik zo belde maar er kwam niemand' zei ik. 'Is goed' zeiden beide meisjes. 'Hoe heten jullie?' vroeg ik.
|
|
|
Post by E. on Dec 27, 2010 16:02:01 GMT -5
Hope Ik haalde weer vlug adem om mijn hele naam eruit te gooien.
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 27, 2010 16:03:36 GMT -5
Ik haalde de koffer van me uit de hoek van de gang en ging toen naar men kamer. ------- Ik ben weg... Byee
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 27, 2010 16:08:23 GMT -5
Sarah "Nee, je kent me niet. Natuurlijk niet, want iedereen is net nieuw. Ja, maar kijk.. ik hoorde je naam en toen dacht ik; ik zeg je naam er ook maar bij, want alleen "hi" klinkt zo.. saai?" ratel ik.
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 27, 2010 16:12:50 GMT -5
Chloé "Zal wel. Wanneer gaan we eten?" vraag ik.
|
|
|
Post by E. on Dec 28, 2010 4:56:01 GMT -5
Good morning! Ik denk dat ik vandaag maar een dagje pc oversla, want ik voel me echt niet lekker. [En ja, ik kom dus online om te zeggen dat ik niet online kom xD] Jullie mogen wel met mijn personages schrijven =) Xx!
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 28, 2010 5:04:42 GMT -5
Toen ik men kamer deur opende drong de geur door men neusgaten naar binnen. "Gatshie!" Ik opende het raam waar frisse wind naar binnen kwam , daarna keek ik naar de bedden die er stonden en koos voor het bed met het blauwe dekbed. Daarna wou ik men koffer uitladen en merkte op dat ik men MP3-speler vergeten was."Een leven zonder muziek , geen Lady Gaga , Justin bieber of K3 meer."
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 28, 2010 7:44:22 GMT -5
Sarah "Vraag het aan het personeel," zegt Lily. "Hebben we personeel?" vraag ik verbaasd. "Duh," zegt Lily meteen. "Trudie. Zo'n klein lief vrouwtje, misschien staat ze in de keuken." Ik knik begrijpend. "Ik ga wel even kijken.." Ik trek de ballerina's van Hope uit, geef ze terug, doe me eigen pumps aan en loop naar de keuken. In de keuken staat een - inderdaad - klein vrouwtje met grappige kleding. "U bent zeker Trudie?" vraag ik twijfelend, terwijl ik in de deur blijf staan. De vrouw draait zich om en knikt lachend. "Ja! Ik ben Trudie! En jij bent.." "Sarah," zeg ik meteen, terwijl ik naar Trudie toeloop en d'r een hand geef. "Aangenaam kennis met u te maken. Dus u bent het personeel hier?" Trudie begint te lachen. "Nou, zo hoef je me niet te noemen. Ik voel me meer een moeder voor jullie." "O? Een moeder? Wow.. en ik dacht dat ik van me ouders af was. Niet dat ik dat wilde, hoor! Maar nou ja, je begrijpt me wel, toch..?" Trudie moet weer lachen. "Ik begrijp je. Maar rustig maar. Ik ben niet echt een 'moeder', maar wel een 'moederpersoon'. Ik ben de huishoudster en zal goed voor mijn zoetebollekes zorgen." Ik glimlach tevreden. "Wat aardig. Ik vind u nu al leuk!"
|
|
|
Post by lalalanubis on Dec 28, 2010 8:03:38 GMT -5
Ik kwam ook de keuken in lopen, dorst. 'Trudie waar staat de cola?' Onderbreek ik het gesprek eventjes. Beiden kijken me aan. 'Sorry, ik heb gewoon ongeloofelijk dorst!' Zeg ik. 'In de koelkast hé, zoeteke.' Zegt ze. 'Watte?' Ze ik terwijl ik de fles neem en de dop er afhaal. 'Zoeteke?' Herhaal ik en neem een grote slok uit de fles. 'Lily, wij hebben hier glazen.' Zegt ze. 'Oh! Mooi zo!' Zeg ik en neem nog een slok. 'Glazen om bijvoobeeld cola in te schenken?' Zegt ze. 'Oh? Is dit de enige fles cola in huis?!' Zeg ik nietbegrijpend. Trudie knikt. 'Dan haal je toch gewoon een nieuwe fles?' Zeg ik.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 28, 2010 8:07:47 GMT -5
Sarah "Uh.. één fles cola is toch genoeg, als iedereen gewoon een normaal glas cola neemt," zeg ik met opgetrokken wenkbrauwen. "Als je de hele fles cola alleen wilt opdrinken, is dat best wel.. egoïstisch?!" Toch..
|
|