|
Post by lalalanubis on Dec 28, 2010 8:13:40 GMT -5
'Ik hoef niet de hele fles! Gewoon een paar slokken.' Zeg ik. 'Dan neem je gewoon een glas..' Zegt ze. 'Jesus mens, ga je zo blijven doordrammen?' Vraag ik terwijl ik de fles geïrriteerd terug zet. 'Ik ga wat tv kijken.' Zeg ik. 'We hebben hier geen tv.' Zegt Trudie me nog vlug terwijl ik al de deur uit was. 'Wat? Geen tv?!' Vraag ik geschrokken? Trudie schudt haar hoofd. Ik zucht en haal dan mijn portemonnee tevoorschijn. Ik haal drie briefjes van 200 naar boven. 'Als het maar geen LG is!' Zeg ik en stop de briefjes in haar bloementjesschort.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 28, 2010 8:16:59 GMT -5
Sarah Wat een verwend nest. "Ik ga even naar boven. Verder uitpakken," zeg ik, waarna ik meteen de keuken uit loop en de trap op ren.
|
|
|
Post by lalalanubis on Dec 28, 2010 8:21:01 GMT -5
'Nee, geen tv. Meneer Rodenmaar wil dat niet.' Zegt ze. 'Dan ga je hem toch ompraten?' Zeg ik. 'Nee, wij zijn niet gesteld op luxe.' Zegt ze terwijl ze doorwerkt. Ik blaas en wil weer de deur uitgaan. 'Lily,' roept ze, 'voor ik het vergeet, morgen moeten jullie al naar school heen.' 'Oké.' Zeg ik. 'Ik zeg je even het adres.' Zegt ze en ze begint de weg uit te leggen. 'Oké, ik zal het vinden! Dank je!' Antwoord ik. 'Ik zeg het gelijk even aan de anderen!' 'Oké, dankjewel.' Zegt ze terwijl ik weg ga.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 28, 2010 8:28:03 GMT -5
Sarah Ik kom aan in me kamer - of nou ja, de kamer van mij en Hope - en doe meteen de deur dicht. Jeetje, ik heb nu al drie keer een meningsverschil gehad. Eerst met Hope - me kamergenootje, nog wel - daarna met Chloé en net nog met Lily. Gaat lekker, zeg. Alleen Masen was tot nu toe aardig.. die andere twee jongens had ik nog niet leren kennen. Die Noem? En.. nog een.. Ik zucht en loop naar het linkerbed, waar me koffer nog open ligt. Ik graai erin en haal een pakketje eruit. Ik ga naast me koffer zitten en open het pakketje. Uit het pakketje haal ik een lichtroze jurkje. "Mijn trots.." stamel ik. M'n allereerste zelfgemaakte jurkje.
|
|
|
Post by E. on Dec 28, 2010 8:50:18 GMT -5
Hope Ik weet niet waar ik ben en dus ga ik maar wat rondlopen door het huis. River 'Het Huis Anubis,' zeg ik lachend als ik het grote huis zie en ik loop de oprit op. Ik zet mijn surfplank en koffer even neer en druk op de bel.
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 28, 2010 8:51:54 GMT -5
Masen "Going to my bedroom." zeg ik tegen niemand in het algemeen en pak mijn koffer van de grond. Daarna loop ik naar blijkbaar mijn kamer. Chloé Ik hoef toch niemand te gaan vertellen wat ik ga doen? Ik doe de oordopjes van mijn iPod in mijn oor en open de deur. "OMG!" roep ik hard uit als ik River voor de deur zie staan.
|
|
|
Post by E. on Dec 28, 2010 8:53:15 GMT -5
River 'Nou jij bent blij om me te zien,' zeg ik lachend en pak mijn surfplank en koffer op.
|
|
|
Post by lalalanubis on Dec 28, 2010 8:53:23 GMT -5
Net wanneer ik mijn kamer in wil zie ik Hope staan. Ik begin te lachen. 'Waar heb je die kleren gekocht?' Vroeg ik. 'Zara!' Zei ze trots. 'Oké, dat verklaart een hoop.' Zeg ik gierend en loop wenend van het lachen mijn kamer in.
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 28, 2010 8:54:26 GMT -5
Chloé "Nog een oom erbij. Jippy.." zeg ik sarcastisch.
|
|
|
Post by E. on Dec 28, 2010 8:54:33 GMT -5
Hope Wat bedoelde zij daar nou mee?.. Werd zij zo vrolijk van mijn kleren of stond zij me nou.. uit te lachen?.. Gekwetst liep ik naar haar deur toe en klopte zachtjes aan. Misschien moest ik het eens vragen..
|
|
|
Post by E. on Dec 28, 2010 8:57:09 GMT -5
River 'Volgens mij hoor ik een bromvlieg zoemen,' mompelde ik.
|
|