|
Post by lalalanubis on Dec 28, 2010 8:59:45 GMT -5
Ik deed de deur open. 'Ja, wat is er?' Vroeg ik. 'Werd je nou vrolijk van mijn kleren of was je... was je me aan het uitlachen?' Vraagt ze direct. 'Uitlachen? Natuurlijk niet! Ik word gewoon heel blij van je leuke kleren!' Zeg ik niet gemeend. 'Oh oke..' Zegt ze gerustgesteld. 'Zullen we beneden wat drinken?' Vraag ik met zin in cola.
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 28, 2010 9:00:12 GMT -5
Chloé "Denk je dat je normaal bent? Alleen omdat je 3 maandjes ouder bent en mijn oom?" vraag ik en sla mijn armen overelkaar.
|
|
|
Post by E. on Dec 28, 2010 9:02:50 GMT -5
Hope 'Uhm.. nou..' zei ik. Was dat nou aardig bedoeld? Misschien wilde ze het zo goedmaken, voor het beledigen van mijn kleren? 'Oké.. Goed..' zei ik aarzelend. 'COLA!' riep ze ineens hard. River 'Je bent zo schattig als je boos bent, nou, waar is mijn kamer?' vroeg ik.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 28, 2010 9:03:39 GMT -5
Sarah Ik leg het laatste kledingstuk in de kast en doe dan de deur dicht. Daarna hang ik me zelfgemaakte jurkje voor de kast. "Zo is die goed zichtbaar. Prima," zeg ik tevreden - tegen mezelf. Ik loop terug naar me koffer en ga verder met de kleine spulletjes.
|
|
|
Post by lalalanubis on Dec 28, 2010 9:04:16 GMT -5
We lopen naar beneden. 'Hoi!' Zeg ik vluchtig naar de twee anderen in de hal maar loop gelijk door. 'Wat wil je drinken?' Vraag ik.
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 28, 2010 9:04:32 GMT -5
Chloé "Weet ik veel, vraag het aan iemand anders dan ik. Ik moet mijn trainingschema nog volgen en jij houdt me daar vanaf."
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 28, 2010 9:05:47 GMT -5
Ik loop door men kamer , "geen MP3-speler?!" Ik doorzoek men koffer nog een keer en zelfs een 3de keer maar nee , ik had wel men CD bij van Studio100Hits van 3jaar oud maar ik had echt geen zin in Studio100-liedjes , daar ben ik toch veel te oud voor! Dan loop ik maar naar de keuken waar Trudie staat.
|
|
|
Post by E. on Dec 28, 2010 9:07:02 GMT -5
Hope 'Uhm, water, graag,' zei ik vlug. River 'Ja met die dikke kont van jou mag dat ook wel, sorry, ik zal je niet meer lastig vallen,' zei ik.
|
|
|
Post by lalalanubis on Dec 28, 2010 9:08:33 GMT -5
Ik klapte drie maal in mijn handen. 'Trudie! Water zonder bruis en een cola!' Roep ik terwijl we op de bank gaan zitten. Hope kijkt me bang aan. 'Ik bijt niet hoor!' Lach ik. 'Mag ik misschien je nummer?' Vraag ik terwijl ik mijn mobiel uithaalde.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 28, 2010 9:09:12 GMT -5
Sarah Ik gooi de vieze, oude deken van me bed en pak ook het oude kussen er vanaf. "Deze mogen wat mij betreft in de vuilnisbak," zeg ik beslist, terwijl ik ze bij de deur leg. Daarna loop ik terug naar me bed en haal me eigen dekbed en kussen uit me koffer.
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 28, 2010 9:09:14 GMT -5
Chloé "JIJ JIJ!" voordat ik nog bozer wordt loop ik langs hem heen naar buiten. "Ik krijg jou nog wel! Desnoods zeg ik het tegen je zus of beter tegen je vader!"
|
|