|
Post by E. on Dec 28, 2010 9:10:02 GMT -5
Hope 'Uhm.. eh.. die weet ik niet uit mijn hoofd..' stamelde ik. Waarom had ik nou geen mobieltje?..
|
|
|
Post by E. on Dec 28, 2010 9:11:26 GMT -5
River 'En wie gelooft hij eerder? Zijn eigen wijze zoon die hij keurig heeft opgevoed, of een klein meisje met een dikke kont?' zei ik lachend. Ik hoorde nog een geïrriteerde kreet en toen was ze verdwenen. Ach, dan vind ik m'n kamer zelf wel. Gewoon alle deuren langs gaan.
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 28, 2010 9:12:21 GMT -5
Trudie schenkt water en cola in . "Wat ben jij een gek!"zeg ik tegen Trudie die alle wensen vervult met een brede glimlach. "Ben je getrouwd?Heb je kinderen?" Dat zijn de vragen die ik aan een lopende band stel , Trudie doet nogal geheimzinnig over heel haar privé-leven.
|
|
|
Post by lalalanubis on Dec 28, 2010 9:12:34 GMT -5
'O... Dan koop ik je toch een nieuwe sim-kaart! Dan kan ik je alsnog toevoegen bij mijn contacten!' Zeg ik. Ze was toch aardig. 'Trudie! Waar blijft onze bestelling!' Roep ik boos terwijl ze een meter van me af stond. Een irritant ventje stond de hele tijd vragen af te vuren.
|
|
|
Post by E. on Dec 28, 2010 9:15:26 GMT -5
Hope 'Ze.. komt er vast zo aan..' zei ik en zette maar een beleefde glimlach op. Hm, hoe zou haar haar eruit zien als ze die klitten eruit zou kammen?
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 28, 2010 9:16:07 GMT -5
Chloé Ik kan hem gewoon niet uitstaan! Ik begin rustig te rennen.
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 28, 2010 9:16:45 GMT -5
Op het moment dat ik bijna een woord uit Trudie kreeg kwam er een meisje binnengestormd. 'Hé gast , wat denk je wel? Ik wil Cola & water zonder bruis! En jij loopt hier wat te babbelen , Trudie moet me bedienen..."riep ze boos en keek met grote ogen in men richting. "Hier is alles.."zei Trudie stil en gaf de glazen in de handen van het meisje. "Hoe heet je eigenlijk?"Vroeg ik. "Lily." was haar antwoord en draaide terug de woonkamer in."Ik ben Timo!"riep ik haar achterna.
|
|
|
Post by E. on Dec 28, 2010 9:17:03 GMT -5
River Ik zette mijn spullen neer in de gang en liep langs de deuren om iemand te zoeken die me wilde helpen met het vinden van mijn kamer. Ik klopte op alle deuren maar niemand deed open. Dan maar boven proberen. Ik ging naar boven en deed daar hetzelfde.
|
|
|
Post by lalalanubis on Dec 28, 2010 9:19:51 GMT -5
'Hier,' zeg ik en duw het glas in haar handen, 'ik wil je ook wel een hele nieuwe mobiel kopen hoor, als je dat liever hebt! Ik heb er een paar hele mooie gezien op het internet!' Zeg ik. De jongen van daarnet komt zich bij ons op de bank zetten. 'Zie je niet dat we aan het praten zijn?' Vraag ik op een rustige toon. Ik hoor Hope grinniken.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 28, 2010 9:23:26 GMT -5
Sarah Plots klopt er iemand op de deur. Wie zou dat nou zijn? Verbaasd loop ik naar de deur en houd me oor er tegenaan. "Wie is daar?" roep ik lachend.
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 28, 2010 9:27:30 GMT -5
"Euh...sorry hoor , ik wou gewoon even komen kijken ofdat we..tja...op een goede manier kennis konden maken."
|
|