|
Post by lalalanubis on Dec 28, 2010 9:32:07 GMT -5
Daar gingen we weer. Wéér iemand die verliefd op me werd. Hoe moest ik nu iedere jongen van mij af slaan? Wat had ik toch een moeilijk leven.. als dat niet lijkt op een uitspraak van anastacia xd
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 28, 2010 9:37:10 GMT -5
"Ik heb Timo."zei ik enthousiast. Ik negeerde de opmerking van Lili en stak men hand in de richting van het andere knappe meisje. "Wat is jou naam?"
|
|
|
Post by lalalanubis on Dec 28, 2010 9:40:07 GMT -5
Oh! Mij negeren! Wat had zij dat ik niet had? 'Kom, we gaan een mobieltje kopen!' Zeg ik en trek Hope jaloers mee naar de hal.
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 28, 2010 9:42:30 GMT -5
"Euh...meisje , ik wil je naam nog weten!"roep ik achterna en zit dan alleen in de bank , zonder TV
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 28, 2010 9:45:17 GMT -5
Sarah "River," hoor ik. "Doe maar even open." Verbaasd open ik langzaam de deur. Meteen kan ik me ogen niet van 'm afhouden. Wow. "Uh uh uh.. hoi," zeg ik verlegen.
|
|
|
Post by lalalanubis on Dec 28, 2010 9:47:03 GMT -5
'Kom, we gaan even onze jas halen.' Zeg ik vlug voordat ze kan antwoorden. Ik was toch veel mooier dan haar? Nu ja, ze kon geen bedreiging vormen voor me. Ik ging mijn kamer binnen en zocht een leuke jas uit die me stond bij de kleren die ik nu aan had. 'Deze rode jas is wel leuk.' Zegt Hope. 'O vind je?' Vraag ik gevleid. Ze knikt en trots trek ik die aan. Daarna gaan we naar haar kamer voor haar jas. Sarah stond er te praten met een onbekende jongen. Ik had geen tijd voor hem. Sarah kijkt onbegrijpend onze richting uit. Ik begreep het niet? 'Oh, natuurlijk! Je wilt mee! Dat kan wel hoor! Dan moet je even een jas aantrekken, het is koud buiten!' Zeg ik blij.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 28, 2010 9:50:19 GMT -5
Sarah "Uh.. ik wilde eigenlijk..-" "Hier!" roept Lily meteen, terwijl ze m'n jas omhoog houdt. Omg, hoe heeft ze die gevonden?! "Uh.. dankje," zeg ik verbaasd, terwijl ik me jas aanneem. "Hoe wist je waar die lag?" "Duh, ik heb een neus voor kleding." "O..ja.." Oké, ik ben een kledingfreak, maar Lily is toch wel een stuk erger. "Nou, dag.. River," zeg ik nog net, waarna ik meegetrokken word door Lily. En Hope. Uh.. wacht.. waren hun niet de personen waarmee ik wat meningsverschillen had?
|
|
|
Post by lalalanubis on Dec 28, 2010 9:52:51 GMT -5
'Wil je ook een nieuwe mobiel misschien?' Vraag ik wanneer ik merk dat Sarah haar hoofd op hol slaat. 'Nee dat hoe...' Zegt ze maar ik onderbreek ze meteen. Ik zag het aan haar ogen hoe graag ze ook een nieuwe mobiel wilde. 'Ik trakteer wel!' Zeg ik terwijl ik haar aanpor. Ik sla mijn haar over de plooi van mijn jas en strijk hem glad. 'Zo.' Zeg ik klaar voor vertrek als we in de hal staan.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 28, 2010 9:56:33 GMT -5
Sarah "Eigenlijk hoef ik echt geen nieuwe mobiel, hoor. Echt niet," zeg ik. Natuurlijk is een nieuwe mobiel nooit erg, maar ik neem gewoon liever geen mobieltjes aan van andere. Behalve dan van me ouders.
|
|
|
Post by lalalanubis on Dec 28, 2010 10:00:39 GMT -5
'Als je je bedenkt, je mag altijd bij mij aankloppen!' Zeg ik. Ik keek uit mijn ooghoeken naar Timo die op de bank zat. Ik begreep hem niet. Ik was toch veel leuker dan Hope.. Ik kuchte luid waarop Timo op keek. Ik glimlachte eens. Zo, hij vond me nu vast leuker dan Hope, dat was ook weer geregeld. We gingen de deur uit op weg naar de winkel.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 28, 2010 10:04:30 GMT -5
Sarah "Gaan we lopend of met de bus? Of fietsend? Of op de scooter?" O, wacht.. die laatste twee kunnen eigenlijk niet, want ik heb geen fiets. En me scooter ook nog niet. "Heb jij een scooter?" vraagt Hope verbaasd. Ik schud me hoofd. "Uh, nee.." stamel ik. "MAAR IK BEN WEL BEZIG! Met het certificaat.."
|
|