|
Post by lalalanubis on Dec 28, 2010 10:09:19 GMT -5
Ik lachte. 'Lopend? En onze schoenen dan?' Vraag ik. 'Nooit gehoord van taxi's?' Vraag ik lachend. 'Voor naar de stad te gaan?' Vraagt Sarah geschrokken. Ik pers mijn lippen samen. 'Is dat zo raar?' Vraag ik. 'Best wel..' Zegt Hope stil. 'Oh, dan gaan we lopend!' Zeg ik en sta er wat dom bij te lachen.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 28, 2010 10:12:14 GMT -5
Sarah "Oké.." stamel ik glimlachend. Terwijl we lopen probeer ik een gesprek te beginnen. "Nou.. uh.. waarom zijn jullie in Anubis komen wonen?" vraag ik maar. Echt de meest onoriginele vraag ever.
|
|
|
Post by lalalanubis on Dec 28, 2010 10:13:33 GMT -5
'Waar?' Vraag ik.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 28, 2010 10:15:11 GMT -5
Sarah "In Anubis? Het Huis Anubis? Dat ene internaat waar jij vandaag bent gearriveerd en waar we net vandaan komen?" Is zij nou zo dom of praat ik Chinees?
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 28, 2010 10:24:18 GMT -5
Ik zat nog steeds alleen op de bank totdat Trudie binnen kwam gelopen."Ik snap het wel.Alles is nieuw , vele nieuwe mensen.." Ik lachte eens en keek toen naar de koffiepot die op tafel stond. "Hier hebben ze echt geen bier!"dacht ik en keek toen naar Trudie. "Zijn hier toffe clubs in de buurt?"vroeg ik dan enthousiast ,natuurlijk wist Trudie daar niets van af , ze was al zo oud! Ik had besloten om eens een foldertje op het gemeentehuis te gaan vragen , maar eerst het huis verkennen!
|
|
|
Post by lalalanubis on Dec 28, 2010 10:24:26 GMT -5
'Oh, heet dat landhuis Anubis?' Vraag ik zonder een antwoord te verwachten. 'Ja, ze hebben heel hard hun best moeten doen pappie over te halen me naar daar te laten gaan.' Zeg ik trots terwijl we er bijna zijn. 'Euh, je gaat er vrijwillig heen hoor.' Zegt Sarah. 'Nee hoor.' Zeg ik. 'We zijn er!' Zeg ik als ik de etallage met mobieltjes zie.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 28, 2010 10:29:47 GMT -5
Sarah Wat een verwend nest. Argh.. Ik loop samen met Hope achter Lily aan, de winkel binnen. Ik loop naar een vitrine toe en meteen valt mijn oog op één mobieltje. "Wauw.." mompel ik.
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 28, 2010 10:32:25 GMT -5
Beneden had ik alles al bekeken. Nu zou ik de trap naar boven nemen want ik had een actie-plan. Die lelijke dode dieren zouden verdwijnen! Ik liep de trap naar boven en gebruikte de stang aan de zijkant om op te gaan staan , zo kom ik dichterbij de dieren komen.Wanneer ik het everzwijn van de trap had gesmeten was het de beurt aan de beer , ik haakte de beer van zijn haakje en toen:"Wat moet dat?"
|
|
|
Post by lalalanubis on Dec 28, 2010 10:35:56 GMT -5
'Ik wist het wel!' Zeg ik en open de vitrinekast. Ik haal de doos met het mobieltje uit de kast waarvan Sarah aan het dromen was. 'En welke vind jij leuk?' Vraag ik Hope. 'Deze lijkt me wel leuk?' Zegt ze. 'Oke!' Zeg ik en neem de doos. 'Dat gaat snel met jou.' Zegt Sarah. 'Ik zei toch dat ik er geen hoefde?' Zegt ze. 'Ja, maar ik mag toch cadeautjes geven?' Zeg ik. Ze zweeg. We rekenden af aan de kassa en voor we het wisten stonden we al weer buiten. 'Koop jij altijd zo snel?' Vraagt Hope. Ik lachte om haar reactie en hield een taxi aan. Deze keer moesten ze niet denken dat ik mijn schoenen nog eens vuil zou maken.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 28, 2010 10:40:03 GMT -5
Sarah We stappen in de taxi. "Dankjewel voor het mobieltje," zeg ik gemeend - tegen Lily. "Het was wel een snel shopdagje, zeg!" Ik had 't anders verwacht, maar oké..
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 28, 2010 10:40:46 GMT -5
"Wel eh...Ik wou deze prachtige beesten eens wassen."loog ik."Timo..Leugenaar , je bent speciaal , de eerste met corvee."zei Victor tegen me. "Nee , alstublieft...geen corvee!"riep ik zielig maar het hielp niets , Victor sleurde me mee zijn bureau in.
|
|