|
Post by lalalanubis on Dec 28, 2010 10:45:13 GMT -5
'Zo gaat het met me.' Zeg ik terwijl ik de top van mijn schoen ophef. De rit duurt een stuk minder lang met een auto. De auto stopt voor de oprit. Ik haal twintig euro uit en geef het aan de man. Eén voor één stappen we uit en we gaan het huis - dat blijkbaar anubis heette - binnen.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 28, 2010 10:52:10 GMT -5
Sarah Ik veeg me pumps af aan het deurmatje en loop verder de hal in. Het was rustig. Iedereen zat zeker in de kamers. Ik keek naar de mobiel in me handen. Hij is echt leuk. "Nou, ik ga even in de woonkamer me mobiel zien te installeren," zeg ik blij.
|
|
|
Post by lalalanubis on Dec 28, 2010 10:54:15 GMT -5
Ik hoorde geroep in het kantoor van Deheer Rodenmaar. Waar zou het over gaan? Ik wachtte tot Hope en Sarah de woonkamer inwaren en stormde naar boven. Ik leunde tegen de deur met mijn oor tegen het sleutelgat.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 28, 2010 10:58:43 GMT -5
Sarah Ik hoorde iemand - waarschijnlijk Lily - de trap opstormen, maar negeerde 't maar. Vast niets ernstigs.. eerst maar me mobiel doen! "Welke mobiel had jij uitgekozen?" vraag ik aan Hope, terwijl ik de doos van de mijne probeer te openen. "Uh.. gewoon.." stamelt Hope. Ik lach. "Ja, dat is echt een goed antwoord op mijn vraag. Trouwens, jij slaapt volgens mij bij mij in de kamer." "O.. oké.." Ik glimlach. "Dat wordt vast gezellig!"
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 28, 2010 11:00:03 GMT -5
"Ik wil geen corvee!"brul ik. "Je hebt er zelf voor gezorgd ,ettertje!Je gaat het toilet met een tandenborstel poetsen."zei victor. "Niet men tandenborstel...pliesss"roep ik halfhuilend. "Toch wel."
|
|
|
Post by lalalanubis on Dec 28, 2010 11:00:52 GMT -5
Als ze eens wat harder zouden praten, dan zou ik het beter verstaan. 'Corvee... dieren... etter...' Hoorde ik. 'Oh nee! Hij moest toch niet als corvee dieren insmeren met etter?' Dacht ik. Ah, dat kon niet. Ik luisterde vlug verder.
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 28, 2010 11:05:06 GMT -5
Masen Ik plof op een bed en ga in een relaxte houding liggen. Hier kan ik wel aan wennen. Zonder zusje die je irriteerd. Oh, dan hebben we Chloé nog.. Die moet ik zo min mogelijk spreken.
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 28, 2010 11:05:19 GMT -5
Toen opende Victor de deur en Lily viel binnen. "Addergebroed!"ontstond er in de mond van Victor en sleurde Lily recht en zette haar op een stoel naast me.
|
|
|
Post by lalalanubis on Dec 28, 2010 11:08:18 GMT -5
'Ik ben baa-aang...' Sis ik naar Timo die zwetend naast mij zit. 'Ik, ooooook' Zegt Timo fluisterend terug.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Dec 28, 2010 11:11:24 GMT -5
SarahEindelijk had ik m'n doos open gekregen - zonder schaar. Ik haalde het mobieltje er meteen uit. "Hij is nog mooier dan in de vitrine," fluisterde ik - tegen niemand in het bijzonder. Dat was echt wel aardig van Lily, dat ze gewoon een mobiel cadeau gaf aan mij en Hope.. Een mobiel! Dat is toch hartstikke duur? Of zou Lily stiekem heel rijk zijn?
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 28, 2010 11:14:05 GMT -5
"Jij weet het Timo en Lily jou staat het zelfde te wachten.of toch bijna hetzelfde.Luistervink!"brulde Victor met zijn goudgele tanden. "Timo...Jij poets de wc met je tandenborstel , Lily jij de douche met een tandenborstel! Succes , binnen een uurtje kom ik kijken."
|
|