|
Post by chicary on May 24, 2011 8:33:34 GMT -5
Chicary"En nu allemaal als de wiede weerga naar binnen allemaal!" zegt Van Swieten boos. "Ok," zeg ik en ik moet mijn lach inhouden en ga snel met de rest naar binnen toe. "Wij hebben geschiedenis," zeg ik tegen Sean. "Ik heb ergens les ," zegt hij en geeft me een zoen op mijn wang en loopt dan een gang in. "Kom! Laten we snel gaan!" zeg ik tegen Melody en Sony en trek ze mee naar het bovenste lokaal waar we altijd geschiedenis hebben. "Waarom moet geschiedenis altijd in het laatste en bovenste lokaal zijn? Waarom zo ver weg?" zegt Sony hijgend als we voor de deur staan. "Omdat het het minst leuke vak is en die willen ze zo ver mogelijk verstoppen, ok... ik ga kloppen," zeg ik zenuwachtig en klop op de deur. "Binnen!" zegt meneer San Vanten. "Sorry dat we te laat zijn maar er-..' zegt Melody maar meneer San Vanten praat dwars door haar heen. "Ga maar op jullie stoelen zitten, vandaag hebben we het over de Oudheid en alle legendes en mythes die daarbij horen," zegt hij en we gaan snel zitten. Hij start een powerpoint en wij pakken snel onze boeken erbij. "Vandaag hebben we het over de grote en bekende held van de twaalf werken, namelijk Odysseus," zegt hij en ik laat mijn schrift vallen zodra ik de naam van de held hoor, Odysseus... Ik kijk Sony en Melody gelijk aan en zij hebben zo te zien hetzelfde gedacht. "Is er iets mis mevrouw Zonneveld?" vraagt meneer San Vanten dan. "Nee hoor! " zeg ik en ik pak snel weer mijn schrift op en besluit deze les maar eens wel goed op te letten.
|
|
|
Post by Starbucks on May 31, 2011 9:26:37 GMT -5
Sony: Ik keek naar een kunstwerk van Odysseus in mijn werkschrift 'Dayum, hem zou ik wel 12 zoenen willen geven' zei ik 'Mevrouw Whitaker?' vroeg de leraar 'Ik zei ik wil graag meer weten over de 12 werken, duhhh' zei ik en keek snel blozend weg.
|
|
|
Post by chicary on May 31, 2011 9:40:15 GMT -5
Chicary Ik grinnikte en maakte snel wat aantekeningen in mijn schrift voor de komende opdrachten. Hoewel er wel soms een Sean <3 forever, door de aantekeningen heen kwam. "Schrijven jullie het ook op?" vraag ik dan zacht aan Melody en Sony. Nick Ik eet twee marsen tegelijk.
|
|
|
Post by Starbucks on May 31, 2011 10:00:43 GMT -5
Sean: Ik haalde m'n boxershort uit m'n bilspleet. Sony: Die Odie was echt wel lekker eigenlijk. Chi zei iets maar ik tekende hartjes rond zijn gezicht.
|
|
|
Post by chicary on May 31, 2011 10:10:49 GMT -5
Chicary "Is goed, zal ik doen," zegt Melody en ik knik. "En jij Sony?" vraag ik, maar Sony zit iets te tekenen in haar schrift. "Sony?" herhaal ik nog eens. Ze reageert niet, dus pak ik haar schrift af. "Aha! Odie!" zeg ik hard en ik krijg een tik op mijn tafel. "Mevrouw Zonneveld, gaat u zich maar melden bij de conrector, ik ben het zat dat gebabbel de hele tijd tussen mijn les door," zegt de leraar en ik slik. "Maar dat kan niet," zeg ik. "En waarom dan niet?" vraagt de leraar chago. "Omdat ik niet weet wie de conrector is.. ghe..he.." zeg ik verlegen en de mensen lachen.. Nick 'Ik kwan pwaten mew chwocwo iw mijww mohhhht," zeg ik terwijl ik praat met de marsen in mijn mond^^.
|
|
|
Post by Starbucks on May 31, 2011 10:15:20 GMT -5
Noah: 'Nicolaas! Gedraag u even serieus, wilt u? We zijn hier met serieuze zaken bezig en voedsel is NIET toegelaten in het laboratorium' zei een dwergenprofessor plots tegen Nick, waarna hij Nick's mars afnam en in de openhaard kieperde. 'NOOOOOO!' zei hij en knielde dramatisch neer voor het vuur. Sony: 'Mevrouw Zonneveld! Hang de clown niet uit!' riep de leerkracht toen ik een boer moest laten. 'Pardon...' zei ik en iedereen lachtte. 'Sorry dat ik niet harder kon' zei ik en bulderde mee.
|
|
|
Post by chicary on May 31, 2011 10:21:17 GMT -5
Chicary Ik lachte door Sony's opmerking, terwijl de leraar me langzamerhand het lokaal uit begon te duwen. "Auh dat is mijn arm!" zeg ik en por hem terug.. ok.. dat had ik beter niet kunnen doen... Nick "Noohh! Niemand heeft mij verteld dat we marsen moesten gaan offeren! Anders was ik echt never niet meegegaan!" zeg ik en kijk naar het vuur, dat nu wel wat zoeter rook... "Nick.. zet je eroverheen," zegt Lucas en rolt met zijn ogen. "Jij hebt makkelijk praten, jij hoefde alleen een meisje te zijn, maar bij mij pakken ze mijn voedsel weg!" zeg ik en ik heb de neiging de marsen terug te pakken, maar laat het dan maar als ik voel hoe warm dat vuurtje daarbinnen is.. en ik wilde graag nog eens een mars in mijn mond stoppen met deze hand.. "Ok, ik zal luisteren," zeg ik chago en ga voor de kleine dwergsmurf op zijn bureau zitten en kijk hem aan. "Juist," zegt hij benauwd en duwt zijn brilletje nog verder omhoog op zijn neus.
|
|
|
Post by Starbucks on May 31, 2011 10:31:19 GMT -5
Noah: 'Kunnen we dan nu verder' zei ik en sabbelde verder op mijn grassprietje. Sean: Ahh dat voelde vrij. Ik had er al de hele tijd last van. Stomme te kleine boxershort dan ook. Wie maakt dan ook zo'n kleine boxershorts. Sony: Stiekem schoot ik een eikel naar de leerkracht zijn hoofd.
|
|
|
Post by chicary on May 31, 2011 10:45:50 GMT -5
Chicary Want iemand schiet ook nog een eikel naar zijn hoofd en hij ontploft helemaal. "OK! WIE DEED DAT?!" vraagt hij boos en iedereen blijft stil. "WIE?" zegt hij nog eens boos en de meest beginnen te grinikken, omdat iemand nu ook een briefje op zijn rug heeft geplakt. "I'm a mathnerd" staat er en hij heeft net verteld dat hij van zijn voornaam Matner heet.. echt weirdste voornaam ever... "Wie is de conrector?" vraag ik hem dan nog eens in zijn woede en hij gilt en rent de klas uit. "yay! Een tussenuur!" roep ik vrolijk en iedereen pakt snel zijn spullen in. "Nu kunnen we niet meer over Odysseus horen," zegt Melody. "Owh, dan nemen we zijn boek wel ;D"zeg ik en ik pak zijn boek mee en stop die in mijn tas. "Stelerd," zegt Sony grinnikend. "Ohh nee.. ik leen hem, over een tijdje krijgt hij hem wel weer terug (A)," zeg ik en we lopen het lokaal uit... waar zou Sean zitten? Nick "Ja, dat dat kan, zoals u op deze projector ziet, ziet ja.. dan uhm.. ja..," zegt de dwergsmurf en krapt op zijn hoofd. "Waar hadden we het eigenlijk ook alweer over? ghhee," zegt hij en ik rol met mijn ogen. "LOser, zelfs ik weet dat het hier om een armbandje gaat en een vloek van Odysseus.. tsjjee denk je geleerde te hebben..," zeg ik en ga op het bureau liggen.. ik verveelde me nu al..
|
|
|
Post by Starbucks on May 31, 2011 11:03:55 GMT -5
Lucas: Nick viel in slaap en ik tekende met lippenstift - die ik helaas had - een snor boven zijn mond Ik was ook moe en kon me niet concentreren en Noah zou ons wel een samenvatting geven. We waren jong, verwachtte hij nou echt dat we op gingen letten?
|
|
|
Post by chicary on May 31, 2011 15:59:07 GMT -5
Chicary We lopen door de gang, terwijl ik stiekem elk lokaal in kijk om te zien of Sean er misschien in zit. "Chi, je weet dat hij beneden les had he? En dat wij helemaal boven zaten?" vraagt Sony en ik knik. "Uhu, maar misschien is zijn lokaal verandert, je weet het maar nooit," zeg ik en blijf elk lokaal minsten dertig seconden inkijken. "Als je zo doorgaat komen we nooit beneden!" zegt Sony en trekt me dan mee. "Nee!!" zeg ik en kan net niet in lokaal 20 kijken, misschien zat hij daar juist net!! Nick Ik slaap en ik heb een kriebelend gevoel aan mijn neus. "Nee Sony.. stop.. mijn mond ziet niet daar, als je me zoent.. doe het dan tenminste op mijn mond.. he.. he.." zeg ik en wrijf in mijn slaap met mijn hand boven het stukje rond mijn mond..
|
|