|
Post by Starbucks on Apr 5, 2011 10:21:45 GMT -5
Finn: 'Tuurlijk vond ze je stem geweldig, want je stem is geweldig.' zei ik. 'Hierzo, ik heb de outfits voor deze middag' zei Mercedes en zette een doos op de grond. Meteen liep iedereen er naar toe en nam iedereen een T-shirt waar 'New York City' opstond, ook zaten er nog polsbandjes en zonnebrillen en petten in. 'Dit is zo cool' zei Artie. De andere dudes en ik gingen ons alvast aankleden.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 5, 2011 10:26:18 GMT -5
Jaycee-Lynn POV Ik zag dat donkere, forse meisje met een doos met spullen lopen, dus liep ik naar haar toe. Nieuwsgierig, hè. "Oeh, wat een leuke spullen," zeg ik glimlachend. "Maar mogen ik en Cat eigenlijk ook meezingen met dat 'new york' liedje?" Tja, eigenlijk waren wij nog niet helemaal bij de Glee Club. Dus misschien mochten we dan nog niet meedoen..
Rachel POV Finn ging zich omkleden samen met de andere jongens en dus liep ik maar naar de meiden toe. "Goed werk, Mercedes," zeg ik. "Die kleding is super!"
|
|
|
Post by Starbucks on Apr 5, 2011 10:32:17 GMT -5
Will: 'Ja tuurlijk, jullie zijn ook leden van de club nu, tenzij jullie het te vroeg vinden?' zei ik. 'Yay!!' zei Cat en klapte in haar handen. 'Maar ik zal jullie je maar laten aankleden' zei ik.
|
|
|
Post by chicary on Apr 5, 2011 11:02:05 GMT -5
Puck "Ik help wel"zeg ik met een brede lach achter meneer Schue en hij zucht. "Nee, de meisjes helpen ze even"zegt hij. "Ook goed"zeg ik schouderophalend en loop weer naar de jongens toe. "Ok, ik trek het aan, zolang het maar niet roze is of glittert"zeg ik. "Wat is er mis met de kleur roze?"merkt Kurt op. "Niks, maar zwart staat iedereen veel beter, dus, wat heeft Mercedes geregelt?"vraag ik en ik pak wat kleding uit de doos.
|
|
|
Post by Starbucks on Apr 5, 2011 11:37:15 GMT -5
Finn: 'Chillax dude, het zijn zwarte t-shirts en jeansbroeken' zei ik en duwde de kleren in zijn handen. 'Maar er staan wel roze letters op hé, Puck' zei Mike. 'Dan moet ik maar zonder shirt optreden' zei Puck. 'Dude, doe niet zo flauw' zei ik. Will: Ik en Sue werden bij Figgins geroepen.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 5, 2011 11:46:32 GMT -5
Jaycee-Lynn POV Zodra ik de kleding heb aangetrokken, ga ik voor de spiegel staan met me handen in me zij. "COOL!"
|
|
|
Post by chicary on Apr 5, 2011 11:49:50 GMT -5
Puck "Dude, doe zelf niet flauw, je weet al dat ze ons voor losers uitmaken en door zo'n roze gedoe te dragen wordt het alleen erger"zeg ik. "Ja en door hem niet te dragen beledig je Mercedes, ze heeft hier echt haar best opgedaan! Kijk alles is er met de hand opgenaaid"zegt Finn en ik zucht. "Ok, maar zodra iemand me hiervoor uitlacht, dan trek ik hem uit"zeg ik. "Goed, want niemand zal lachen"zegt Finn en ik schud mijn hoofd, heeft hij nooit gehoord dat ze ons losers noemde ofzo? Nouja, hij zou er wel achterkomen. Ik loop nog shirtless naar buiten, ik ging dat ding pas aantrekken bij het optreden en echt niet eerder!
|
|
|
Post by Starbucks on Apr 5, 2011 11:52:15 GMT -5
Will: Great, er was een nieuwe footballcoach en door haar werd ons budget ingekort. Ons budget was niet echt veel, werd het nog minder. Maar het stelde me niet zo teleur, ik zag dat ene Drew zich had ingeschreven. Vreemd dat hij geen auditie kwam doen dan.
outfits:
|
|
|
Post by chicary on Apr 5, 2011 11:57:14 GMT -5
Puck Ik liep terug naar het lokaal en zag dat de schoonmaaksters al bezig waren. "Hey ^^"zeg ik en ik loop binnen. De vrouwen keken mij even na en ik ging soepeltjes op mijn stoel zitten. "Dus, hoelang zijn jullie al schoonmaakster?"vroeg ik zo maar...
|
|
|
Post by Starbucks on Apr 5, 2011 11:59:01 GMT -5
Ariatschka - schoonmaakster: Ich kwijlzde omdaz diez man gen bovenlefanhangszel aanhat.
|
|
|
Post by chicary on Apr 5, 2011 12:32:58 GMT -5
Puck Ik knipoogde naar de vrouw en.. ze viel flauw? "Ariatschka!!"schreeuwt de andere vrouw en ik spring ook snel over de blubber naar aria..tscha.. ariat.. kaka.. nouja naar Aria toe. "Wow, alles goed met haar?"vraag ik en ik pak het shirt en wapper ermee boven haar hoofd. Kijk je zou nu vast denken, waarom ga ik met deze vrouwen om? Een woord : VROUWEN. Geen meisjes meer die dom doen en zeuren, want dat is het enige wat meisjes kunnen. Nee vrouwen, die waren ervaren, die wisten wat het leven hen bracht en wat het leven hen had te bieden en konden overal het beste uithalen... Toen ik binnenkwam viel ik al voor de lieftallige lach van Aria, maar nu ik het dichterbij bekeek zag ik dat het een grote zwarte, harige pukkel op haar bovenlip was, die haar lach zo intiem groot had gemaakt... Ik weet ook dat je vrouwen nooit moet beledigen, meisjes kan je altijd nog ompraten, maar echte vrouwen trappen daar niet meer in. Ik zei dus tegen de andere schoonmaakster dat ik helaas weer naar mijn volgende les door moest en als Aria bijkwam dat ze moest zeggen dat ik helaas niet langer kon blijven, maar haar wel beterschap toewenste. Ik stond op en liep weg. Mijn groupie saldo stond nu op 2, de kitkat en Aria.. hoewel die andere schoonmaakster me ook op de voet volgde.. maak er dus maar 3 groupies van. En als jij denkt dat schoonmaakster groupies erg zijn, dan heb je het goed mis! Na elk groot feest zal het heel handig zijn om hen te hebben als groupie.. Vrolijk fluitend stapte ik door de gangen totdat meneer Schue en Sue uit de directeurskamer kwamen. Ik liep langs hen heen en Sue gaf me een flinke tik op mijn buikspieren. "Trek dat T-shirt aan! Alleen holbewoners hadden een ontbloot bovenlijf! En als jij zo graag een holbewoner wilt zijn, ga dan maar naar het footballveld waar ze elkaar ook het liefst de hersens inslaan. En dat is hoe Sue het ziet!"zegt ze en maakt een raar gebaar met haar hand bij haar hoofd... ik zucht en trek het T-shirt aan, alleen omdat meneer Schue er zo smekend bij keek en met zijn mond immiteerde 'schorsing' ..
|
|