|
Post by chicary on Aug 9, 2011 11:30:21 GMT -5
Natasha Als ik weer een beetje fatsoenlijk bij sta, bied Jaycee-Lynn me opeens een kauwgompje aan, maar voordat ik kan antwoorden, praat ze al snel weer verder. Ik giechel door haar snelle gepraat en ze kijkt me daarna vragend aan. "Is er wat? Heb ik iets verkeerds gedaan? Onee, zit er weer eens iets tussen mijn tanden? Kijk eens, zit er wat? Zie je wat?" vraagt ze en lacht breed naar me en ik grinnik weer. "Nee, er zit niks en ja, ik zou graag een kauwgompje willen hoor," zeg ik en ze kijkt me vrolijk aan. "Tuurlijk! Neem maar!" zegt ze vrolijk en opeens kucht de leraar en wijst dan naar een bordje in het lokaal. Geen eten en drinken in dit lokaal benuttigen "Maar wij eten het op, we benuttigen niks," zegt Jaycee-Lynn en geeft mij snel de kauwgom. Ik glimlach weer, het was hier veel leuker en gezelliger dan bij de schaakclub. Puck Ik was al opgestaan van mijn stoel en liep nu de gangen door. Tja, niet zonder pasje, ik had snel de wcpas van meneer Schuesters bureau gejat en ik liep nu zoekend naar die hockeyschoften, wie dachten ze wel niet dat ze waren? Mijn zusje onder slushen?
|
|