|
Post by Starbucks on Jun 28, 2011 17:01:06 GMT -5
Finn: Kurt at zijn netjes uitgesneden boterhammetje toen ik de bel hoorde. 'Oh, dat zijn vast mijn nieuwe boots die ik online heb besteld!' zei hij enthousiast en huppelde toen naar de deur terwijl ik lachend m'n hoofd schudde. 'Oh, Rachel' zei hij - minder blij - toen hij de deur opende en bekeek me toen vies. 'Oh Kurt, wat zijn we toch aardig' zei ik en stond recht. 'Finnybear!' zei Rachel en kwam naar me toegelopen en omhelsde me meteen. 'Hoi Rachel' zei m'n moeder. 'Is dat dat meisje die van je won bij de Defying Gravity-sing off?' vroeg Burt. Kurt knikte en ging toen naar zijn kamer. 'Oh' zei Burt en slurpte toen de laatste melk uit z'n kom. 'Finny!' zei Rachel nog eens. 'Rachel!' zei ik even enthousiast terug. 'Whii!' zei ze en knuffelde me nog eens.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jun 28, 2011 17:05:40 GMT -5
Rachel POV Na Finn meer dan 10 seconden vast te hebben gehouden, laat ik 'm los en kijk ik 'm glimlachend aan. "Ik dacht dat je het wel leuk zou vinden als ik je kwam ophalen. Zo kunnen we samen naar school vertrekken!" Even kijk ik achter hem naar Finn's moeder en Burt...die nogal hard z'n melk opslurpte. Iew.. ooit gehoord van manieren?
|
|
|
Post by Starbucks on Jun 28, 2011 17:08:23 GMT -5
Burt: Waar zat dat jong naar te kijken? Ik slurpte lekker verder. Finn: 'Ja is goed! Ik doe ff m'n jas aan' zei ik en lachte.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jun 28, 2011 17:14:01 GMT -5
Rachel POV "Oké," zeg ik. Terwijl Finn z'n jas en tas pakt, loop ik even naar de tafel toe waar z'n moeder en Burt zitten. Ondertussen was Burt al klaar met slurpen. "Wist u dat het heel onbeleefd is om te slurpen, meneer?" zeg ik dan ineens tegen hem. Hopelijk kwetste ik 'm nu niet.
Jaycee-Lynn POV De bus stopt en verbaasd kijk ik uit het raam. "O. Nou ja, nu zijn we dus wel op school," zeg ik, terwijl ik opsta en me tas om me schouder hang. "Zou Natascha er ook al zijn?"
|
|
|
Post by Starbucks on Jun 28, 2011 17:17:38 GMT -5
Sam: 'Natacha dit, Natacha dat, engerds!' zei ik en liep weg. Misschien overdreef ik wel. Maar ja. Burt: Wat zei ze nou? 'Wist u dat het heel irritant is dat je je mond opendoet?' vroeg ik en lachte toen hard, maar stopte toen ik een niet-goedkeurende blik van Carol kreeg.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jun 28, 2011 17:24:30 GMT -5
Rachel POV "Wat?! Dat ik me mond open doe tegen u, betekent dat ik lef heb en zelfverzekerd ben. En ik zei dus..-" Maar voor ik me zin kon afmaken, kwam Finn al binnen. "Daar is Finn! GO GO GO!" zei z'n moeder snel met een grote glimlach.
Jaycee-Lynn POV Verbaasd kijk ik Sam na, terwijl hij naar binnen loopt. Was hij nu boos? Zei ik wat verkeerd? Ik was gewoon bezorgd over Natascha. Dat is toch aardig?
|
|
|
Post by chicary on Jun 29, 2011 3:56:23 GMT -5
Natascha Snel wandelend loop ik op de stoep naar school. Waarom was Sam zo bang voor me? Wat had ik verkeerd gedaan? Of beter gezegd, wat had Puck gedaan? Boos schopte ik een steentje aan de kant, toen ik opeens een hard geluid hoorde aankomen en ik draaide me om. Ik herkende dat brommende geluid ergens van... Puck Zodra ik mijn ochtendritueel had beëindigd en ik de kartonnen spullen in een vijver had gekieperd, reed ik naar school toe. Zodra ik langs de weg kwam waar de bus ook altijd reed, zag ik een bekend iemand lopen en minderde ik mijn vaart. Ze keek op dat moment net om. "Hey zusie! Wat doe jij hier? Waarom zit je niet in de bus?" vraag ik en stop voor haar met mijn motor. Ze kijkt me boos aan, yay! Nog meer boze gezcihten deze ochtend! "Ik kan beter vragen wat jij met Sam hebt gedaan!" zegt ze kwaad en ik kijk haar verbaasd aan. "Dat blondje?" vraag ik en ze knikt boos. "Ja, hij was zo bang voor me, dat hij zich zelfs verstopte toen ik naast hem zat!" zegt ze boos en ik begin te lachen. "Wat is er nou zo grappig?" vraagt ze boos. "Nou, meestal is het andersom, dus vandaag is het de omgekeerde wereld," zeg ik lachend en ze loopt boos naar me toe. "Geef me nou maar een lift, anders komen we te laat op school," zegt ze en stapt achterop. "Maar natuurlijk, omdat je het zo lief vraagt," zeg ik sarcastisch en ik rijd verder naar de school toe.
|
|
|
Post by Starbucks on Jun 29, 2011 8:18:47 GMT -5
Finn: Ik lachte nog om mam's opmerking en grabbelde snel nog m'n rugzak mee voor ik de deur uitging. 'Die Burt! Wat een barbaar! Hij' begon Rachel 'Ssst' zei ik 'Wat?' vroeg ze 'Sommige mensen hebben het misschien niet graag als je commentaar geeft op hun slurpwijze' zei ik zacht. 'Maar ja' zei Rachel zielig. Stacey: Ik zag Puck en zijn zusje aankomen maar ik gaf hem een boze blik. Zomaar op onze kosten leven al die dagen, en ik wist het niet eens...
|
|
|
Post by chicary on Jun 29, 2011 8:24:23 GMT -5
Puck Als we aankomen rijden, gaat de schoolbus net weg. Ik zet snel mijn motor neer en zie dat Stacey mij een boze blik toewerpt.. waarom toch? Zodra Natascha is afgestapt begint ze een heel verhaal tegen me op te hangen dat ik aardiger moet zijn en wat socialer en blablabla, ik luister verder niet naar haar en blijf naar Stacey staren, wat had ze? Ik zou heus niet haar nieuwe vader worden, dat zou te raar zijn. Haar moeder en ik gebruikten elkaar en dat wisten we ook van elkaar en we hadden er vrede mee, het was plezierig en we hoefden er verder niks achter te zoeken, precies hoe ik me de perfecte relatie voorstelde! Natascha "Dus de volgende keer als je iemand in de prullenbak stopt, denk dan eens na over hoe jij dat zelf zou vinden?" zeg ik wijs en Puck knikt maar een beetje en kijkt wat in de verte. "Je lusitert niet he?" vraag ik zuchtend en hij knikt weer. "Ja ja, je hebt helemaal gelijk, nou ik ga even die kant op, doei," zegt hij en loopt gewoon weg. Als ik me omdraai sta ik opeens voor Sam en Jaycee. "Hoi!" zeg ik vrolijk en hij schrikt zich kapot. "Volg je me ook nog?! Laat me toch gewoon met rust!" roept hij en loopt snel door en ik kijk hem raar na... stonk ik dan zo erg uit mijn mond? Had ik vanochtend toch maar wat langer dan 1 minuut moeten poetsen.. met een gebogen hoofd loop ik de school in.. weer een nieuwe rotdag in zicht..
|
|
|
Post by Starbucks on Jun 29, 2011 8:29:08 GMT -5
Sam: Waarom moest dat meisje me volgen? Nu dacht Puck vast dat ik een weirdo was. Snel ging ik naar m'n eerste les. Stacey: Ik ging naar de Glee club.
|
|
|
Post by chicary on Jun 29, 2011 8:34:13 GMT -5
Puck Snel liep ik achter Stacey aan richting de Glee Club. "Hey alles goed?" vroeg ik zo normaal mogelijk en ze draaide zich om en zag toen mijn gezicht, ik glimlachte breed naar haar. Natascha Ik liep gelijk door naar de schaakclub, daar was ik tenminste veilig.. tot op zeker hoogte, hopelijk werd ik vandaag niet geslushd..
|
|