|
Post by Starbucks on Feb 22, 2011 12:09:57 GMT -5
[glow=red,2,300] GLEE RPG[/glow] Deze RPG gaat over de Glee club van McKinley High in Lima, Ohio. Je kunt met je eigen personages of met originele personages rolspelen. Het verhaal begint in 2011 dus de originele personages doen nog mee. Alle informatie kun je vinden op rpgleeks.proboards.com/index.cgi. Wie doet er mee? - Starbucks - Jennifer~ - Clémence' - E♥ - Chicary - Lalalalanubis - jij?
|
|
|
Post by Jennifer~ on Feb 22, 2011 15:36:44 GMT -5
IK DOE MEE! ^^
|
|
|
Post by Clémence' on Feb 22, 2011 15:37:13 GMT -5
haha Jenn je was me net voor. Ik wilde net een reactie gaan typen dat IK ZEKER MEEDOE!
|
|
|
Post by Starbucks on Feb 23, 2011 8:48:15 GMT -5
Yay, dan zet ik jullie er zeker bij
|
|
|
Post by E. on Feb 24, 2011 9:04:39 GMT -5
CHI EN IK DOEN MEEEEEEEEE =D
|
|
|
Post by Starbucks on Mar 4, 2011 12:02:00 GMT -5
Vorig seizoen in Glee:Quinn kreeg een baby (van Puck), Finn en Rachel vormen nu een koppel, Sue doet vriendelijk tegen Will, en zelfs alhoewel de club heel hard gewerkt heeft voor Regionals zijn ze niet geplaatst.
|
|
|
Post by Starbucks on Mar 13, 2011 16:41:08 GMT -5
Will Schuester POV: In mijn auto stond een CD van Journey op. Stilletjes zat ik mee te zingen met Faithfully. Ik kon nog altijd niet geloven dat we niet gewonnen met Regionals. De Glee club had zo z'n best gedaan. Ik kwam al aan op de parking van McKinley High. Alles zag er ongeveer hetzelfde uit. Puck die iemand in een container gooide, Finn die hem tegenhield. Snel ging ik naar het lokaal om al een paar dingen goed te zetten. En toen kwam Jacob Isreal plots binnen met een cameraman en een kartonnen plakkaat met 'Glee's Big Gay Summer' erop. Oh god, wat moest dat voorstellen?
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 13, 2011 17:03:48 GMT -5
Jaycee-Lynn POV Ik sta onder de douche en zing wat mee met de radio. 'Firework' wordt er gedraaid, van Katy Perry. Maar goed dat Jared nog niet wakker is, anders stond hij nu vast allang op de deur te kloppen. Hij houdt niet zo van m'n gezang. Niet dat het vals is, maar ik zing iets teveel - volgens hem. Mijn ouders vinden het niet erg en mijn kleine zusje zingt - of ja, brabbelt - zelfs altijd mee. Echt heel schattig als ze dat doet. Volgens mij wordt ze later echt een zangeres. Net als ik, hopelijk. Plots werd er op de deur gebonkt. "Jay! Wees eens STIL!" Duidelijk de stem van Jared. Was hij toch wakker. Of wakker geworden. "Sjeez! Zeur nou niet zo." Ik draai de kraan dicht en zucht. "Maar omdat ik zo lief en aardig ben, stop ik al met zingen. Ik was toch nét klaar met douchen." "Goed zo. Brave meid," hoor ik Jared. "Veel plezier op je eerste dag."
|
|
|
Post by Starbucks on Mar 13, 2011 17:24:47 GMT -5
Stacey POV: De wekkerradio ging af. Accidently In Love van de Counting Crows begon juist. Alhoewel dat liedje me meestal wel blij maakte helpte het niet veel, het veranderde niet het feit dat het school was. Mijn eerste schooldag op McKinley. En ik was natuurlijk één van de newbies. Ik stond tegen m'n zin recht en liep naar de badkamer. Toen ik merkte dat die op slot zat. Ik stampte tegen de deur. 'Hey, stop het Stacey' hoorde ik mijn moeder zeggen. Oh, als ze bezig was met haar make-up kon het nog een eeuw duren. Dan maar geen douche. Ik deed m'n kleren aan: een te grote shirt van Guns N Roses, een te grote zwarte hoodie, een wijde jeansbroek en vans. En later ook nog een te grote jeansvestje en een blauwe pet van een of ander automerk maar eerst moest ik nog ontbijten. Ik nam de doos frosties uit de kast. 'He wil je ook een kom voor mij klaarzetten?' vroeg Cody. 'Tuurlijk, bro' zei ik. Cody was bezig met de auto vol te stoppen. Hij ging namelijk naar college en bij een fraternity. Wat werden ze toch snel groot. 'Ik kan niet geloven dat ik niet meer bij jullie ga wonen' zei hij toen hij de laatste doos weggebracht had. 'Ik ook niet, het zal hier zo leeg zijn zonder je' zei ik. 'Wow, jij bent ineens cheesy' zei hij lachend. 'Moet ik dan zeggen dat ik blij ben dat je weg bent?' vroeg ik. 'Nee, maar ik weet ook wel dat je mij gaat missen' zei hij. 'Tss, loser' zei ik. 'En jij, tweede jaar van high school?' zei hij. 'Woohoo' zei ik sarcastisch. 'Je stinkt wel' zei hij. 'Zo subtiel, Cody, zo subtiel' zei ik. 'Waarom heb je je niet gedoucht?' vroeg hij. 'Mam zit er in, je weet hoe dat gaat. Plus, ik wil niet te laat komen' zei ik. 'Aah ja' zei hij. In een minuut had ik de frosties al op. Cody ook trouwens. Hij stond recht. 'Dan denk ik dat dit het is' zei hij. 'Wil je een knuffel?' vroeg ik spottend. 'Kom hier, kleine' zei hij en knuffelde me. 'En je gaat geen afscheid nemen van mam?' vroeg ik. 'Ja, ik ga zo wel naar de badkamer' zei hij. Ik zag wel een traantje van zijn wang rollen maar ik zei maar niets. 'Oh crap, het is al 10 na 7' zei ik tegen mezelf, nam mijn jas en rugzak en rende naar de bushalte.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 13, 2011 17:46:32 GMT -5
Jaycee-Lynn POV Nadat ik klaar was met douchen en me had omgekleed - in een wit shirt met print en favoriete jeans - liep ik naar beneden. In de eetkamer zie ik pap de krant lezen. Ik ga op m'n vaste plek zitten - tegen over Cee - en strooi wat poedersuiker over me pancakes. "Hey, je bent wakker!" roept mam verbaasd, die de eetkamer in komt lopen met een kleine kom havermoutpap. "Ja ja. Hoorde je me niet zingen?" "O! Was jij dat! Ik dacht dat het de radio was.." Ik zucht, maar schiet in de lach. "Dankje voor dat grote compliment." Ik neem een hapje van me pannenkoeken en geniet even van het moment. "Lekker!" zeg ik daarna glimlachend. "Héél lekker zelfs!" "Dankje Jay. Ze zijn dan ook met liefde gemaakt." "I know." Ik kijk op de klok. "OH MY GOD!" roep ik uit. "Het is al kwart over zeven!" "Je bus.." stamelt mam - die het begrijpt. Ik knik hevig en begin snel me pannenkoeken op te eten.
|
|
|
Post by Starbucks on Mar 13, 2011 17:52:38 GMT -5
Stacey: De bus kwam, en snel stapte ik erin. Kwart na...Toen passeerden we langs een paar huizen en stapten een paar mensen in. Ik zat achter een blonde jongen, die een varsity jacket aanhad. Sam: Ik zat naar Billionaire te luisteren toen er een paar meisjes de bus opstapten. Meisjes, na zo lang op jongensscholen gezeten te hebben zat ik eindelijk op een gemengde high school. Met die gedachte werd ik helemaal vrolijk en begon mee te tappen met de muziek.
|
|