|
Post by Jennifer~ on Mar 27, 2011 13:05:25 GMT -5
Jaycee-Lynn POV "Ja..dat is een paard.." antwoord ik mezelf. "Hahahaha! Wie gaat er nou op een paard naar school?!" "Misschien gaat hij naar de paardrijschool," zegt Stacey. "Hm, yeh..maybe.." stamel ik lacherig.
|
|
|
Post by E. on Mar 27, 2011 13:50:42 GMT -5
Drew Ik stapte van mijn paard af en parkeerde haar bij de fietsenstallingen. Zo, mijn eerste dag op school. Ik had er nu al zin in. Alle lessen, en al die nieuwe mensen. Gezellig. En misschien kon ik nog wat nieuwe trends zetten! Ik loop het schoolplein op en zie al mensen naar me kijken. "Hoi allemaal!" roep ik maar naar ze. Vriendelijkheid helpt altijd om vrienden te maken. Ik kon niet wachten op de eerste lessen.
|
|
|
Post by Clémence' on Mar 27, 2011 14:14:08 GMT -5
"Je bent laat." meldde de gangwacht. "Wat bedoel je daarmee?" vroeg ik aan haar. "Zoals ik zeg, je bent laat." zei het meisje voor mij. "Oh! Ja, ik ben nieuw." zeg ik lachend. "Ja, dat merkte ik." zei het meisje chagrijnig. "Doe eens wat vrolijker!" Zei ik blij en maakte een hupsje. Het meisje rolde met haar ogen.
|
|
|
Post by Starbucks on Mar 27, 2011 14:34:38 GMT -5
Will: Ik stak mijn USB-stick in de computer van het secretariaat. toen ik plots een getik op mijn schouder voelde. 'Hey Emma!' zei ik en kreeg even een flashback van onze kus voor de zomervakantie. Niet lang nadat ik hoorde dat ze met de tandarts was. Stomme tandarts... Wanneer ik tandpijn had kon ik niet eens gaan want ik en Emma hadden dezelfde tandarts.'Hey Will, heb niet veel van je gehoord in de vakantie' zei ze met haar Bambi-oogjrs. 'Ja, ik had het druk weet je wel' zei ik stoer. 'Oh met wat?' vroeg ze. 'Ehm je weet wel...' stamelde ik. 'Wel, aan de andere kant, heb je gehoord dat Matt van school veranderd is?' vroeg ze. 'Wat? Nee, dat meen je niet! We hebben 12 studenten nodig om te kwalificeren voor Sectionals!' riep ik. 'Ja maar Will, het is een nieuw schooljaar, en er zijn nieuwe studenten' zei ze. 'Juist, daarom heb ik dit gemaakt' zei ik en klikte ik op een knopje afdrukken. Meteen werd er een lijstje afgeprint voor de Glee club. 'Voor iedereen die auditie wil doen' zei ik. 'Dat is geweldig Will, maar ik moet gaan, wie weet is er een student die hulp nodig heeft of zo' zei Emma en trippelde weg. Wel wandelde, maar zij trippelde. Meteen ging ik naar het prikbord waar een lange rij meisjes stond - sommige in cheerleader-uniform - om hun naam op te schrijven. Hopelijk wilden zo veel mensen zich ook aan melden voor de New Directions. Ik had hoop.
|
|
|
Post by chicary on Mar 27, 2011 16:09:45 GMT -5
Even voor Starbucks (A) Je weet wel waarom XD --- PuckIk liep de gangen over.. nog steeds geen idee waar ik les had. Ik pakt een brugpieper op en hield hem omhoog tegen een kluisje. "Zeg eens, weet jij waar ik les heb?"zei ik met een boze blik. Het joch piepte als een speenvarken en er kwam dus geen zinnig woord uit. "Puck! Laat dat jongetje eens los!"zei opeens een bekende stem en ik liet het joch naar beneden vallen, hij viel, krabbelde snel overeind en rende weg. "Meneer Schuester! Fijn u weer te zien! Leuke vakantie gehad?"vraag ik en ik mijd zijn verontrustende blik naar het jongetje. "Ja, leuk. Alleen was dat daarnet nou echt nodig? Je wilt toch niet geschorst worden?"zegt hij bezorgd en ik lach. "Meneer, u weet toch dat ik alles onder controle heb! En trouwens! Ik heb u!"zeg ik blij en ik loop verder met hem over de gang. "Ja.. daarom juist"mompelt hij een beetje en opeens bedenk ik me, dat hij wel weet waar ik les heb! "Meneer ik ben mijn rooster kwijt, weet u waar ik les heb?"vraag ik en hij lacht. "Nu al Puck? Het wordt steeds erger met jou, maar goed, ik zal even voor je kijken"Zegt hij. "Dank u meneer"zeg ik vrolijk. Hij was de enige chille leraar die ik ooit heb gekend.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 28, 2011 9:26:18 GMT -5
Jaycee-Lynn POV Na een tijdje komen we aan bij de school. Langzaam gaat iedereen de bus uit. "WOW! THIS IS.. just so.. very.. cool." "Uh, iets te enthousiast misschien?" zegt Stacey lachend. Ik lach. "Ja, misschien wel. I'm sorry."
|
|
|
Post by Starbucks on Mar 28, 2011 9:46:58 GMT -5
Stacey POV: 'Hehe' deed ik en nam m'n lessenrooster uit m'n rugzak. 'Oh, welke les heb jij als eerste?' vroeg Jaycee-Lynn. 'Oh, Spaans van ene Mr Schuester' zei ik. 'Oh, klinkt als schoen' zei Jaycee-Lynn. 'Ja, als een vrouwelijke schoen' grapte ik. 'Ja' zei ze stil. Er waren veel mensen in de gang dus gingen we bij het prikbord staan. Er hing een poster voor Glee. Op mijn vorige school waren de Glee-people losers. Niet echt dat ik populair was of zo, maar ik dacht er zeker niet aan om me in te schrijven. Jaycee-Lynn, aan de andere kant had haar blik gevestigd op de poster. 'Welk vak heb jij als eerste?' vroeg ik. 'Oh, Engels' zei ze, opgewekt vanuit een dagdroom precies. 'Hé maar, ik heb meneer vrouwelijke schoen ook straks' zei ze. 'Leuk' zei ik.
|
|
|
Post by chicary on Mar 28, 2011 9:48:32 GMT -5
Puck "Owh, ik geef je les zo, we hebben zo een terugkomst van de Gleeclub"Zegt hij en ik glimlach. "Cool, dan kan ik Finn even op zijn donder geven dat hij me niet terug sms'te"zeg ik geniepig en er gaan al wat plannen door mijn hoofd. "Puck, je kan je beter een beetje gedeisd houden, de school meent het echt, ze houden je in de gaten, ik wilde je niet bang maken, maar kijk"Zegt meneer Schuester en hij laat de leerlingen lijsten aan me zien. "Nou, niks bijzonders aan toch?"vraag ik als hij er doorheen gaat. "Nee, maar er zijn ook soms leerlingen die we extra aandacht geven, of opmerkingen en kijk"zegt hij en hij komt aan bij mijn klas... ik kijk en kan mezelf gewoon NIET missen, mijn naam staat in FEL RODE letters en daaronder staat heel groot, 'probleemkind en erg agressief, heeft kans om nog binnen dit semester weg te gaan'. Staat er en ik kijk meneer Schuester boos aan. "Heeft hij dat commentaar zelf bedacht of heeft hij dat de secataresse laten doen, die complottheorien over mij bedenkt?"vraag ik een beetje scheef, omdat ik hier nu niet boos over wil uitvallen tegen meneer Schuester. "Ik weet het niet Puck, maar ze houden je echt in de gaten"zegt hij en ik knik. We lopen verder naar het lokaal en ik bekijk de gang opeens met heel andere ogen.. inderdaad.. hij had gelijk.. die mensen keken me langer na.. elke leraar greep naar dat boekje en bladerde.. zag mijn naam.. en keek toen bang weg.. yeah! I'm the man! Ik was van plan dit schooljaar die leraren mijn wil op te leggen, door angst te zaaien! Maar die directeur heeft dat al voor me gedaan.. yeah.. nooit meer huiswerk (6) .. gnagna..
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 28, 2011 9:58:30 GMT -5
Jaycee-Lynn POV Ik bekijk de Glee poster weer. Ze gaan audities houden.. Eigenlijk is die club wel iets voor mij. Ik houd van zingen. En bovendien ontmoet je daar vast veel nieuwe mensen, vrienden. "Hé, had je ook die poster gelezen? Over de Glee club?" vraag ik aan Stacey.
|
|
|
Post by Starbucks on Mar 28, 2011 9:59:37 GMT -5
Finn: Ik was juist weg bij Rachel en liep de gangen door, zoekend naar Puck. Mijn belkrediet was op dus ik kon niet terug SMS'en, want normaal stuur ik meteen een bericht terug. En toen viel ik plots bijna over iemands tas. 'Oh sorry' zei het meisje, waarvan ik moest toegeven dat ze op het eerste zicht op een dude leek, en zette haar zak uit de weg. 'Maakt niet uit' zei ik. Het meisje naast haar keek naar de Glee club poster. 'Als jullie geïnteresseerd zijn in Glee, zeker inschrijven, Glee is cool, neem het van mij aan, ik wil niet stoefen of zo, maar ik ben de quarterback, dus, ja...Bye' brabbelde ik en knikte als teken van afscheid. Toen zag ik Puck. 'Hey dude, we hebben Engels zo' zei ik. 'Whatever' zei hij met een grijns. 'Wat is er met de grijns, dude?' vroeg ik. 'Niets...Alleen...Elke leerkracht weet wat voor ik een bad-ass ik ben,' zei hij blij. 'Is dat niet juist, like, erg, dude?' vroeg ik. 'Nee joh' zei hij en duwde iemand van de schoolband tegen een locker. 'Dude, impulscontrole, en, hoezo niet?'
|
|
|
Post by chicary on Mar 28, 2011 10:29:53 GMT -5
Puck "Omdat je van school getrapt kan worden?"zegt Finn. "Oja.. vergeten.."zeg ik en ik kijk rond. "Ach! Ik maak ze zo bang, dat ze dat niet meer durven (6)"zeg ik blij en gooi een propje willekeurig een lokaal in tegen een hoofd van een leraar en loop snel door met Finn. "Puck!! Dit bedoel ik nou!"zegt hij. "Wat? Ik kwam er mee weg^^"zeg ik en ik loop met hem verder naar Engels toe. "Straks kom je er niet mee weg en dan hang je"zegt hij en ik kknik. "Ok, ok, ik zal me deze week dan nog wel even gedeisd houden, maar die brugger daar vraagt er gewoon om (6)"zeg ik en ik pak een prullenbak, leg die op zijn zijkant en rol hem naar de brugger toe die als een bowlingpaaltje omver word gebowld! "Haha!"zeg ik als ik het lokaal in loop.
|
|