|
Post by Jennifer~ on Mar 13, 2011 17:59:50 GMT -5
Jaycee-Lynn POV Ik had m'n ontbijt echt in sneltreinvaart opgegeten toen ik merkte hoelaat het was. Daarna groette ik snel iedereen en liep ik naar de bushalte. Waar de bus - zoals verwacht - al klaar stond. Hij had nog net niet getoeterd. "Uh, ik ben toch niet te laat?" vraag ik beschamend. "O, nee hoor meissie," zegt de buschauffeur kalm. Ik glimlach. "Oké, mooi!" Ik loop het gangpad in en kijk naar de verschillende mensen. Ze zien er echt verschillend uit. De een is nerdy gekleed, de ander gothic. Op m'n vorige school had iedereen één uniform. Dat was eigenlijk best saai. Dit is veel leuker! Ik loop langs de stoelen tot ik bij wat lege plekken kom. M'n oog valt op een blonde jongen met een varsity jack. Stoere jongen. Maar hij ziet er ook best lief uit. Ik loop naar de stoel achter hem en plof er gewoon op neer. "Uh, haaay, je vindt het toch niet erg dat ik hier ga zitten, hè?" vraag ik aan het meisje dat naast me zat.
|
|
|
Post by Starbucks on Mar 13, 2011 18:06:12 GMT -5
Stacey: Snel zette ik mijn rugzak uit de weg, omdat er een meisje naast me kwam zitten. 'Wat zei je?' vroeg ik en deed m'n oortjes uit. 'Of je het erg vond als ik hier kwam zitten?' zei ze. 'Oh, nee, de bus is niet van mij' zei ik. 'Hehe' deed ze. 'Wat luister je?' vroeg ze. 'Oh, Brown Eyed Girl van Green Day' zei ik.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 13, 2011 18:12:10 GMT -5
Jaycee-Lynn POV "O, juist, oké.." stamel ik. De bus begint te rijden en ik kijk wat voor me uit. "Waar uh, kom jij eigenlijk vandaan? Of woon je hier al langer in Ohio?"
|
|
|
Post by Starbucks on Mar 13, 2011 18:15:19 GMT -5
Stacey: 'Oh, ik woonde in Sherman Oaks, in California, ik woon hier pas sinds eind juni' zei ik. 'Oh' zei ze. 'Maar jij komt volgens mij ook van ergens anders?' vroeg ik, sinds ze een Brits accent had.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 13, 2011 18:22:54 GMT -5
Jaycee-Lynn POV "Oei, is m'n Britse accent zo erg? Maar, ja; ik kom uit Brighton. Engeland."
|
|
|
Post by chicary on Mar 14, 2011 10:12:45 GMT -5
Puck "Brilsmurf! Hahaha!!!!"zeg ik als ik weer een nerd in de vuilnisbak heb gedumpt. Ik loop stoer naar mijn kluisje en ik zie gewoon de mensen bang aan de kant gaan, waar ik langs kom. "Hey Puck!"zegt dan opeens een bekende stem en ik draai me vrolijk om. "Yo Finn!"zeg ik lachend en geef hem een bokss. "Alless goed?"vraag ik terwijl ik een kluisje openbreek, maar ik laat iedereen denken dat het mijn kluisje is. "Ja hoor, ,maar was dat niet nogal gemeen?"vraagt hij. "Wat?"vraag ik. "Nou van Paul?"zegt hij en wijst naar de nerd. "Oh.. zo heet hij dus.."zeg ik geniepig lachend. "Puck, je mag niet weer van school gestuurd worden"dringt Finn aan. "Relax, ik was vorig jaar toch ook niet van school gestuurd?"vraag ik. "Ja.. maar je had wel drie waarschuwingen"Zegt hij. "Ja relaxt dat je pas bij de vierde wordt weggestuurd, dude, ik heb gewoon alles onder controle *BOEM* Yes en nu heb ik ook alles wat in dit kluisje zit"zeg ik lachend. "Dude! Je steelt"zegt hij. "Welnee, iemand liet zijn kluisje open dat is gewoon dom, dan vragen ze er gewoon om, dus"zeg ik en ik doe mijn tas open en haal al het coole uit het kluisje.. jammer dat het kluisje van nerd Paulus de boskabouter was en dat het alleen maar kauwgom is... Ik gooi het kluisje met een harde klap weer dicht waardoor hij ook dicht blijft zitten. "Ik vind dat je het veel te bond maakt en andere ook"zegt hij dan. 'Wat? Ik doe toch niks, heb nog helemaal niks gedaan"Zeg ik terwijl we naar mijn kluisje lopen. "Daaarom juist"zegt Finn. "Relax, maak je geen zorgen, dan doe ik dat ook niet"zeg ik.
|
|
|
Post by Starbucks on Mar 14, 2011 11:03:11 GMT -5
Finn: 'Hoe je koest, okay...dude?' zei ik. 'Hmgbrl' deed hij en gaf me een "afscheidsboks". Toen liep ik naar Rachel. "Hoi Finn' zei ze en gaf me een kus op de wang. 'Hé' zei ik en sloeg mijn arm rond haar schouder. Toen kwam Jacob op ons af. Stacey: 'Het is niet erg, maar je hoort gewoon dat je van Engeland komt' zei ik. 'Owh' deed ze.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 14, 2011 11:17:32 GMT -5
Rachel POV O nee, hè. Jacob. "Hey," begroet Jacob ons. "Hi," zeg ik zuchtend, maar snel zet ik een glimlach op.
Jaycee-Lynn POV "Ik heet trouwens Jaycee-Lynn. Vergeten te vertellen, zo dom.. meestal zeg je dat als eerste. Wat ben ik toch ook impulsief soms. Of is dat meer iets doms? Ach, whatevaah.. en hoe heet jij?"
|
|
|
Post by chicary on Mar 14, 2011 11:24:25 GMT -5
Puck Ik liep mijn ronde nog langs de frisautomaten om te kijken of er nog wat in lag en of er met een beuk op de buitenkant wat uitviel. Maar niks helaas, dus ik loop verder de gang door. Ik pak mijn mobiel erbij. Yo Finnilicious! Waar heb ik les? Puck verstuur ik en ik loop stoer door de gangen met mijn leren jasje schuin over mijn schouder heen gehangen.
|
|
|
Post by E. on Mar 18, 2011 9:44:31 GMT -5
Drew 'I make the good girls go bad, I make the good girls go, good girls go..' zong ik mee met mijn nieuwste iPod. Ik liep naar buiten naar m'n paard, waarop ik zo naar school ging. Ik wil origineel zijn, ok? xd 'Hey Flower,' zei ik en ze bromde als teken om me te begroeten. 'Gaan wij gezellig naar school he?' zei ik en ik haalde haar uit haar stal. Ik zette een ander nummer op m'n iPod op en stapte toen op Flower. Terwijl ik meezong met Big girls don't cry van Fergie reed ik naar school toe. Ik kon niet wachten om al die leuke mensen te ontmoeten!
|
|
|
Post by Starbucks on Mar 27, 2011 12:42:31 GMT -5
Stacey: 'Oh mijn naam is Stacey' zei ik. 'Oh leuk' zei ze. Ik zag de blonde jongen naar ons kijken, wel, één van ons, maar ik kon niet zien welke. 'Oh my god, is dat een paard?' vroergJaycee-Lynn en wees naar buiten. Finn: Jacob deed zo'n stom interview met ons. Ik had per ongeluk iets verkeerd gezegd tegen Rachel maar ze vond het niet erg dacht ik.
|
|