|
Post by Starbucks on Jun 29, 2011 8:38:03 GMT -5
Jacob: Ik zag hoe Natascha de schaakclub binnenkwam. Als ik Rachel niet koon krijgen moest ik mijn kansen nog eens wagen op Natascha. 'Heeeey lekker ding' zei ik en liet mijn tanden zien. Stacey: 'Waarom vraag je het niet aan mijn moeder?' vroeg ik.
|
|
|
Post by chicary on Jun 29, 2011 8:42:11 GMT -5
Puck "Die heb ik vanochtend nog gezien, en ik vraag het aan jou," zeg ik lieflijk en houd de deur voor haar open naar het Glee lokaal. Natascha Opeens zegt die enge gast weer wat tegen me en ik kijk bang weg. Ik ga snel naast een van de andere zitten, maar hij volgt mij en komt naast me zitten. "Prachtige dag he? Maar niet half zo mooi als jouw oorlellen," zegt hij als mislukte versierpoging en ik kijk hem aan. "Ik wist niet dat je ook in de schaakclub zat," zeg ik om op een ander onderwerp te komen dan mijn prachtige oorlellen.. kucht..
|
|
|
Post by Starbucks on Jun 29, 2011 8:47:13 GMT -5
Stacey: Ik negeerde de loser en ging bij Tina en Mike zitten. Jacob: 'Tuurlijk, ik doe het al sinds m'n 7de' zei ik en deed een wenkbrauwwiebel. 'En je verliest ook al van mij sinds je 9de' zei Benjamin, de oppernerd van de schaakclub. Zijn broek zat nog hoger dan de mijne. 'Benjamin' spuwde ik z'n naam uit.
|
|
|
Post by chicary on Jun 29, 2011 8:51:20 GMT -5
Natascha "Jacob," zei Benjamin met vuurspuwende ogen vanachter zijn grote extra large brillenglazen terug. "Benjamin," zei JAcob daarop weer terug en ik zuchte.. dit werd weer zo'n saai spreek gevecht.. ik pakte ondertussen het handboek en begon mezelf nieuwe technieken aan te leren, sinds ik in deze club zat, versloeg ik ze allemaal, maar dat zette zij altijd onder het gevalletje 'beginnersgeluk'.. zelfs nerds konden het neit hebben om door meisjes verslagen te worden.. Puck Stacey negeerd mij volkomn en dat laat ik dan ook maar zo.. ik ga bij Santana en Brittany zitten en we wachten op meneer Schuester.
|
|
|
Post by Starbucks on Jun 29, 2011 8:57:32 GMT -5
Santana: 'Hey Puck' zei ik en likte verleidelijk mijn lippen af. Hij beledigde mij vorige keer dan wel, ik had hem en zijn sexy hanenkam al lang vergeven. Om nog maar te zwijgen over zijn wasbordje. Hmm. 'Hey loser' zei Brittany tegen Puck. Benjamin: 'Leer nog maar, Tasch, je verslaat ons toch nooit' zei ik. Kurt: Ik kon niet wachten om over Brittany Spears in de Glee club te beginnen!
|
|
|
Post by chicary on Jun 29, 2011 9:09:15 GMT -5
Puck "Hey San en persoon," zei ik en keek gemeen lachend naar Brittany, maar zij keek dom terug, zoals altijd, waar ik dus niks mee kon beginnen.. haar beledigen was echt de zwaarste taak ooit.. ik kon het random doen, zoals iedereen dat deed, door haar gewoon dom te noemen, maar dat was zo voorspelbaar en niet origineel, maar al het andere raakte haar nooit echt.. Natascha Een beetje geirriteerd keek ik omhoog naar Benjamin.. waarom hadden ze Tasch toch als bijnaam verkozen? Ok, het was beter dan Nat, maar alsnog.. oook hun ego's waren zo groot, ik versloeg ze met mijn ogen dicht en nog wilde ze het niet toegeven! Ik maakte me er verder niet zo druk over, als zij het zo graag wilde, dan liet ik het maar zo.. "Dankje voor je support," zeg ik maar met een lieve lach en sla de bladzijde om.
|
|
|
Post by Starbucks on Jun 29, 2011 9:12:51 GMT -5
Benjamin: Ik knipoogde speels naar haar. Brittany: 'Nog veel mensen gezoend?' vroeg ik aan Puck.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jun 29, 2011 9:19:27 GMT -5
Jaycee-Lynn POV Zodra ik nog even naar de toiletten geweest was, liep ik richting de Glee Club. "Hé!" riep ik naar Rachel en Finn, die net aan kwamen lopen.
Rachel POV Ik liep met Finn door de gangen, terwijl onze armen door elkaar heen geslagen zaten. Plotseling hoorde ik Jaycee-Lynn roepen. "O, goedemorgen Jaycee!" riep ik glimlachend.
|
|
|
Post by chicary on Jun 29, 2011 9:19:32 GMT -5
Natascha Ik probeerde met een vies gezicht het boek snel verder te lezen.. waarom moest ik nou ook het enige mooi uitzienbare meisje zijn in deze club? Eigenlijk was ik het enige meisje in deze club en ging ik ervan uit dat ik mooi was, omdat elk lid met mij flirte.. helaas dat ik niet nerd's viel.. terwijl ik zelf eigenlijk ook een nerd ben, wil ik liever een footballboy, die nergens iets van snapt.. het is raar, maar dat leek me heel leuk.. helaas dat zij niet op mij vallen en ik alleen in de smaak val bij deze nerds.. Puck "Niet meer of minder dan normaal, maar een kusje extra mag altijd, dus, willen jouw lippen de mijne vergezellen?" vraag ik playerig en glimlach dan breed.
|
|
|
Post by Starbucks on Jun 29, 2011 9:23:46 GMT -5
Brittany: 'Ik heb gehoord dat jouw lippen smaken naar kikkers dus, nee bedankt' zei ik. Santana: 'Van wie heb je dat, Brit?' vroeg ik en trok een vreemd hoofd. 'Van coach Sylvester' antwoordde ze. Finn: 'Yooo' zei ik tegen Jaycee-Lynn.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jun 29, 2011 9:27:38 GMT -5
Jaycee-Lynn POV "Whazzuppp," zeg ik stoer, terwijl ik met me beide handen zo'n stoer peace teken doe met me duim en pink.
Rachel POV Ik kijk naar Jaycee-Lynn en Finn. "Uhh, ja. Tijd genoeg om stoer te praten tegen elkaar. Laten we naar het muzieklokaal gaan!" Meteen knikken Finn en Jaycee instemmend.
|
|