|
Post by Starbucks on Jul 15, 2011 7:20:16 GMT -5
Flater: Ik kon alleen maar Kurt staan.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jul 17, 2011 12:59:15 GMT -5
Off-topic: Wat een inspiratievolle posts ;p
|
|
|
Post by Starbucks on Jul 18, 2011 16:07:29 GMT -5
Inspiratie: Ik was zo vol.
|
|
|
Post by chicary on Jul 19, 2011 8:03:30 GMT -5
Puck "Ik wil Britney Spears doen in de Glee Club!" zei Kurt enthousiast en ik keek het joch aan. Britney Spears was hot en dus ahd ik er niet zoveel problemen mee dat we haar liedjes gingen zingen. "Ik stem ermee in!" riep ik gelijk en hield mijn hand omhoog voordat dat nog iemand anders kon doen. Natascha "Hey loser, hoe was het bij de schaakclub? Lekker weer de nerd uitgehangen? Gnagna, LOSER!" riepen de ijshockeyspelers nu heel hard tegen me en nog voordat ik mijn gezicht kon bedekken, waas ik al te laat. "GESLUSHT LOSER!" riepen ze hard lachend en renden weg..
|
|
|
Post by Starbucks on Jul 19, 2011 8:31:19 GMT -5
Stacey: 'Ik stem ook in!' zei ik. 'Hey rustig iedereen. Ik vind haar niet zo'n goed rolmodel dus we gaan haar niet doen' zei Mr Schuester. 'Hoezo? Ze s geweldig, we zijn met haar opgegroeid' zei Tina. 'Nee, laten we verder praten over volwassenen muziek' zei hij.
|
|
|
Post by chicary on Jul 19, 2011 8:34:40 GMT -5
Puck "Maar Britney is nu ook heel volwassen," zeg ik en ik denk terug aan haar geweldige figuur, hoe ouder vrouewn werden, hoe sexier ze werden. "Ik denk toch dat het neit zo'n goed plan is," zegt mener Scheuster. "Maar ze is hot! Dit is de enige keer dat we liedjes kunnen doen die wij zelf ook leuk vinden!" merk ik op en iedereen stemt ermee in, nouja, niet mer mijn eerste opmerking, maar wel met de tweede. "Het is tijd voor meer inspraak van ons hier!" merkt Kurt vrolijk op en klapt gerings gewijs in zijn handen.. uhgg. moest hij dat nou echt doen? Natascha Snikkend probeer ik mijn weg te vinden naar de wc's om mezelf te kunnen fatsoeneren. Maar door dat spul in mijn ogen zie ik niks meer en loop als een blinde over de gangen. Ik ga met mijn handen langs de muur en als ik eindelijk een deur opening heb gevonden, open ik die, er zeker van zijnd dat dit de meiden wc's waren!
|
|
|
Post by Starbucks on Jul 19, 2011 8:40:09 GMT -5
Stacey: Ik keek verdwaasd naar de deur waar - een geslushte - zus van Puck binnenkwam.
|
|
|
Post by chicary on Jul 19, 2011 8:47:07 GMT -5
Puck Net als het lijkt te lukken om meneer Schuester over t ehalen, moet mijn zusje alles weer verpesten! Natascha Ik ga langzaam met mijn handen langs de muur en merk dat ik geen was bak kan vinden hier, was ik dan toch niet de wc's ingegaan? Met mijn ogen dicht loop ik langzaam naar voren toe. "Wat is er met jou gebeurt?" vraagt Puck opeens ik kijk langzaam naar waar het geluid vandaan komt. "Wat doe jij op de meisejs wc?" vraag ik aan hem en ik hoor opeens een hoop gelach.. "Waar ben ik?" vraag ik gelijk geschrokken, want op de meisjeswc was ik nu duidelijk niet.. zoveel mensen konden daar nooit inpassen!
|
|
|
Post by Starbucks on Jul 19, 2011 8:50:35 GMT -5
Artie: 'Dit is het Glee lokaal' ei ik en zette mijn bril goed op. 'Dude! Zie je niet dat ze geslusht is!' zei Stacey en haalde boos een zakdoekje uit haar zak waarna ze Puck opzij duwde en Puck's zusje meehielp met de drek af te kuisen.
|
|
|
Post by chicary on Jul 19, 2011 8:55:48 GMT -5
Puck Onverschillig keek ik naar mijn zusje, het was toch haar eigen schuld, moest ze maar niet bij die domme clubjes van haar gaan. "Dat zag ik wel hoor," zeg ik en ik ga weer rustig zitten. Natascha Puck laat mij volledig koud, maar gelukkig zijn de andere mensen van de Glee Club wel aardig en Stacey begint mij al te helpen om de drek van mij af te krijgen. Al snel komt er ook een ander meisje naa rmij toe. "Ik ben Mercedes, wat rot voor je, weet je nog door wie je bent geslusht?" vraagt ze vriendelijk en geeft mij een handdoek aan. "D-door het hockeyteam," zeg ik zacht en ik zie Puck opstaan. "Dan weet ik wie ik vandaag een lesje moet leren in de pauze," zegt hij met een brede glimlach, maar de leraar lijkt daar anders over te denken. "Puck, je moet je een beetje gedeisd houden met vechten los je niks op," zegt hij streng en Puck haalt zijn schouders op. "Moet u eens opletten," zegt hij uitdagend en nu begreep ik waarom hij altijd zoveel straf had, hij luisterde dan ook nooit naar de leraren of regeltjes.. dat was nu wel duidelijk geworden voor mij.. "Bedankt," zeg ik ondertussen tegen de mensen die mij nu helpen.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jul 20, 2011 13:22:12 GMT -5
Jaycee-Lynn POV "Graag gedaan," zeg ik, ook al had ik eigenlijk niet veel gedaan. Maar daar zou nu verandering in komen. Ik kon natuurlijk niet achterblijven. Ik graai in m'n broekzak en haal er een pakje kauwgom uit. "Wil je een kauwgompje?" vraag ik glimlachend, terwijl ik het pakje naar Natas uitsteek. "Maar als je niet neemt, dan neem ik er zelf wel één hoor. Ik houd van deze kauwgom. Het is Bubblicious, die zijn altijd zo lekker. Alleen jammer dat de smaak er zo snel af is. Dat is echt zo stom. Precies bij de lekkerste kauwgom gaat de smaak er snel af. Het is gewoon oneerlijk!"
|
|