|
Post by chicary on Jun 29, 2011 9:28:31 GMT -5
Puck "IEuw, met haar heb ik nooit gezoend... gelukkig maar, haar lippen zien er uit als schuurpapier waar je langs moet als je haar wilt zoenen..," zeg ik met een vies gezicht en Brit knikt. "Vandaar dat nooit iemand met haar zoent.. dan houd je geen lippen meer over als het heftiger word..," zegt ze bedenkelijk en ik knik. Natascha Ik bestudeer nog wat bladzijden en sla dan het boek dicht.
|
|
|
Post by Starbucks on Jun 29, 2011 9:34:00 GMT -5
Will: Ik kwam de Glee club binnen. Ik was zo enthousiast! Ik ging over volwassen muziek praten, zoals Michael Bolton etc. Yay!!!
|
|
|
Post by chicary on Jun 29, 2011 9:45:58 GMT -5
Puck Meneer Schuester komt binne gelopen en iedereen begroet hem.. ik zag aan de verblijde blik in zijn ogen dat hij weer een saai praatje opging hangen over zijn eigen favoriete muziek smaak.. dus besloot ik Kurt eens te helpen, natuurlijk voor mijn eigen bestwil en stak mijn hand op. "Ja Puck?" vroeg hij. "Ik heb iets gehoord over de wandelgangen dat Kurt ideeën heeft voor een Britney Spears concert?" vroeg ik en keek schuin naar Kurt die een stukje beneden mij zat.. Natascha "Dus zullen we een potje spelen?" vroeg ik aan de jongens en ze begonnen raar te grinniken. "GHehehehe, ik speel heel graag met jou," zegt Jacob en likt langs zijn lippen. "Ieuw, ik bedoelde schaken! Voor zo'n hoog niveau gedragen jullie je wel heel dom zeg," zeg ik ietwat beledigd waardoor ze zich weer inhouden.
|
|
|
Post by E. on Jul 1, 2011 7:58:34 GMT -5
Jeej, ik ben op de 50 =D
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jul 6, 2011 9:10:14 GMT -5
Jaycee-Lynn POV Ik loop samen met Rachel en Finn het muzieklokaal binnen en ik zie dat Will er al was. "O! Zijn we te laat?! Nee toch, hè? De bel is wel al gegaan, maar je krijgt toch altijd nog tien minuten om op tijd te komen? Toch?" ratel ik. Snel trekt Rachel me mee naar de stoelen en plof ik neer. "Nee, hoor," zegt Will glimlachend en dat stelt me gerust.
|
|
|
Post by chicary on Jul 6, 2011 14:42:35 GMT -5
Natascha "Schaakmat," zeg ik en Jacob kijkt me boos aan. "Je speelde vals! Jullie zagen het toch ook? Ze speelde vals! tuurlijk speelde ze vals, ze is het zusje van Puckerman," zegt hij met een gemene lach, zodra de anderen met hem instemmen en ik zucht, waarom konden jongens, maar dan vooral nerds, nooit tegen hun verlies? En dan vooral tegen hun verlies van een meisje? Puck "Je bent vroeger dan dat ik normaal de klas binnenkom," zeg ik lachend tegen de nieuwe om haar wat meer comfortable te maken hier in deklas en ik sprak ook nog eens de waarheid, een van de dingen die ik vaak liet zitten.. waarom de waarheid spreken als liegen veel beter werkte? Je maakte er meestal veel meer mensen mee gelukkig, tja, alleen lastig als ze erachter kwamen, daarom is een goede leugen, een leugen waarbijniemand achter de echte waarheid komt..
|
|
|
Post by Jennifer~ on Jul 6, 2011 14:48:54 GMT -5
Jaycee-Lynn POV "O," zeg ik glimlachend. "Dan valt het allemaal toch wel mee." "Oké, meneer Schuester, mag ik nu wat zeggen?" hoor ik Kurt dan. Ik kijk op en zie 'm naar voren lopen met z'n mobiel in z'n hand. O ja! De Britney Spears facebook. Hij zou nu vast over dat voorstel beginnen om liedjes te doen van Britney...
|
|
|
Post by chicary on Jul 6, 2011 14:57:31 GMT -5
Puck Opeens loopt Kurt naar voren met zijn phone in zijn handen, hij had weer eens aandacht nodig zeker. Ik ging geamuseerd zitten en wachtte af, soms kwam dat joch namelijk wel eens op met goede ideeën. Natascha "Ik vind het onrespectvol hoe jullie mij behandelen!" zei ik boos, na heel wat opmerkingen over mijn slechte spel en stond op van mijn stoel. De jongens keken mij scheef aan. "Wat is er dan Nasch?" vraagt Bejamin en ik kijk hem boos aan. "Jullie.. arghh jullie hebben een hele erge vorm van vrouwendiscriminatie in jullie hoofden zitten!" zeg ik boos. "anti-emancipatie?" zegt Jacob en ze moeten allen lachen. Ik sla een woeste kreet uit en loop dan boos weg uit het lokaal.. naar het volgende gevaar wat mij buiten stond op te wachten en wat ik helaas vergeten was in mijn bui van woede..
|
|
|
Post by E. on Jul 14, 2011 13:42:41 GMT -5
Drew Net wanneer ik wilde opstaan om te gaan zeggen dat ik een solo wilde zingen voor de klas, stond Kurt al op. Weer te laat.. Morgen dan maar.. Als ik het zou durven, ten minste.. Ik trok een pruillip en keek naar Kurt. Hij was best wel sexy, maar dat kon ik hem natuurlijk nooit vertellen.
|
|
|
Post by Starbucks on Jul 14, 2011 14:49:06 GMT -5
Blaine: Ik zong een Maroon 5-liedje met de Warblers. Acapella natuurlijk.
|
|
|
Post by E. on Jul 14, 2011 14:55:16 GMT -5
Drew Zachtjes zong ik met tranen in mijn ogen mee. Hij kon zo mooi zingen, maar ik had zo graag mijn liedje gedaan en nu durfde ik niet meer. Na Kurt zou ik alleen maar een flater slaan.
|
|