|
Post by Starbucks on Apr 5, 2011 13:12:05 GMT -5
Stacey: Sam had nog dorst dus ging hij naar de automaten, en de pauze was bijna om dus ik ging snel aan de decaan vragen of er een meisjesfootballteam was. Zo niet, moest ik bij de jongens, ik had het nog gedaan hoor. En als ik er niet bij mocht zou m'n vader gerechtelijke stappen nemen, zijn passie was (professioneel) zeilen en hij wist hoeveel football voor mij betekende dus zou hij de school wel aanklagen. Klinkt misschien bitchy, en dat was ook zo, en normaal was ik niet de persoon die macht of zo gebruikte om te krijgen wat ze wou, maar het was gewoon niet eerlijk dat ik niet bij het team mocht. Dus ik klopte op de glazen deur. 'Kom maar binnen' zei een roodharige vrouw. 'Ga maar zitten' zei ze. Dus ging ik neerzitten in de comfortabele stoel. 'Dus, hoe heet je?' vroeg ze. 'Ik heet Stacey Brown, maar ik kwam...' zei ik maar ze zat al rond te snuisteren in een kast. 'Gevonden!' zei ze en waste toen haar handen af met zo'n zeep waar je geen water voor nodig hebt. Die kast leek me niet zo vuil...Ik zag dat ze m'n documenten vasthad. 'Dus jij bent Stacey Brown, 15 jaar oud en...' begon ze. 'Jij bent de dochter van Alfie Brown, zeilkampioen 2009?' vroeg ze geschrokken. 'Ja...' zei ik. 'Wel ehm, wat is het probleem? Kan je niet om met de roem van je vader, of maakt hij geen tijd voor je?' kwebbelde ze. Vreemd dat ze hem kende, ze zag er geen zeiltype uit. 'Eigenlijk kwam ik gewoon om te vragen of jullie een footballteam voor meisjes hadden' zei ik. 'Ehm...nee' zei ze. 'Oh, kan ik dan bij de jongens?' vroeg ik. 'Bij de jongens?!?' vroeg ze. Even kreeg ik een hartattack van haar reactie. Maar toen wenkte ik heel duidelijk naar de naam van mijn vader die op een blad stond. 'Oh, volgens mij is dat geen probleem' zei ze en keek toen naar achter mij waar meneer vrouwelijke schoen en een jongen stonden. Hij had een slordige hanenkam en zijn shirt met "New York City" was half aangetrokken waardoor ik een deel van z'n spieren kon zien. Hmmm...
|
|
|
Post by chicary on Apr 5, 2011 13:24:02 GMT -5
Puck "Puck, dankje dat je het shirt even aandoet, maar ik moet je ook nog even zeggen, dat meneer Friggins al klachten van je heeft binnen gehad"zegt Will streng. "WAT?"zeg ik boos. "Nu niet gelijk boos worden, luister even goed"zegt Will en ik knik maar en trek het shirt verder aan. "Er was een jongen die jij in de vuilnisbak had geduwd?"vraagt hij. "Achh!! Die stelt zich aan! Hij zat er niet eens helemaal in! Maar half!"zeg ik en Will zucht. "En heb je een lerares belachelijk gemaakt? Engels geloof ik?"zegt Will en ik schud mijn hoofd. "Nee, daar ging ik juist vooraan zitten!"zeg ik en hij knikt. "Goed dan, dan zal ik dat voor je aankaarten en zeggen dat het niet waar is, kan ik op je woord vertrouwen?"vraagt hij en ik knik. "Goed dan, houd je gedeisd en ga maar naar je volgende les"zegt hij en geeft me een schouderklopje, ik glimlach en knik. Op dat moment komt er een meisje uit het kamertje van Emma gelopen. "Ja, dus je kan het gewoon vragen, oh! Of vraag het even aan Puck? Ook uit het footballteam"zegt Emma met haar grote ogen.. zij was ook een vrouw.. maar bezet door die tandarts... ook al was het een chille gast, doordat hij tandarts was, telde dat niet meer en was hij gewoon.. tja.. niet chil.. "Wat moet ze mij vragen?"zeg ik met een brede glimlach en meng me gelijk in het gesprek..
|
|
|
Post by Clémence' on Apr 5, 2011 13:33:58 GMT -5
Cat POV Ik draaide een paar keer rond voor de spiegel. Het was fantastisch. Iedereen had hetzelfde aan. Behalve R-ach-el, die had een mooi rokje aan. Dat wilde ik ook, maar dan zo'n roze jurkje die bij de letters van het t-shirt paste. "Gaaaff!" riep ik uit.
|
|
|
Post by chicary on Apr 5, 2011 14:14:34 GMT -5
Puck "Vraag het maar Stacey"zegt Emma. "Ik ga bij jullie in het footballteam"zegt ze. "Wow, dat was geen vraag, maar leuk, worden de kluisjes eindelijk weer eens goed schoongemaakt, die achterste, die stinkte meestal, misschien moet je die wat meer aandacht geven bij het schoonmaken"zeg ik met een lach en stoot haar vriendelijk aan. "Wat denk je dat ik in het team ga doen?"vraagt ze dan boos. "Werken als schoonmaakster? En natuurlijk de drankjes doorgeven"zeg ik en ik krijg een afkeurende blik van Emma en Will. "Nee! Ik ga meespelen!"zegt ze dan boos en ik barst in lachen uit. Opeens begint ze me te tackelen en ik houd me nog met moeite staande en gooi haar op de grond. "Stacey, sorry, maar als je mij al niet aankan, dan zul je nooit een heel team aankunnen"zeg ik en het is de waarheid, die zal ze maar onder ogen moeten zien. "Ach, er kan toch wel een beetje meer ruimte komen voor vrouwenemancipatie?"zegt Emma en ik kan haar ogen gewoon niet negeren. "Nou.. ik weet het niet, ze is nog niet goed genoeg en ze zal wat moeten aankomen"zeg ik en ik help haar omhoog van de grond en check haar buikspieren, waardoor ik een klap in mijn gezicht krijg. "Misschien kan je haar een beetje trainen?"vraagt Emma. "Ja? U meent het? Mijn reactie was nog maar zachtjes uitgedrukt, het hele team zal haar weg willen hebben"zeg ik. "Wil jij mij ook weg? Dat is de vraag"zegt Stacey dan streng. Ik zucht. "Ok, emancipatie vind ik wel goed en dan vrouwenemancipatie.. goed.. ik geef je wel wat les in tackelen enzo.. maar het moet strict geheim zijn! Ik kan echt niet afgaan bij de jongens! En als ze vragen van wie je dat hebt geleerd, dan zeg je nooit mijn naam, zeg maar dat je het van je vader hebt geleerd ofzo"zeg ik en er verschijnt een lach op haar gezicht. Ik zucht en kijk naar Will. "Zullen ze nu minder streng op me zijn als ik haar help te emanciperen..?"vraag ik en Will schud zijn hoofd. "Maar ik zal het zeker doorgeven"zegt Emma. "Niet.. mijn naam noemen... "zeg ik. "Nee.. je zult je status behouden^^":zegt ze vrolijk en huppelt weg..
|
|
|
Post by Starbucks on Apr 5, 2011 14:25:53 GMT -5
Finn: Ik liep naar Puck toe, ik zag hem praten met Stacey, volgens mij zag ik hem zelfs haar op de grond gooien. 'Dude, waar ging dat over?' vroeg ik aan Puck. 'Oh, Noah helpt Stacey trainen voor het footballteam' zei Emma waarop Puck z'n ogen rolde. 'Mevrouw, dat was niet de bedoeling' zei hij zacht. 'Dude, ik ben je beste vriend, ik mag het toch weten?' vroeg ik. 'Jaa, whatever' zei hij. 'En het is toch goed dat we iemand bij het team krijgen? Misschien is ze wel goed' zei ik. 'Nee, ze is niet goed, ze kon zich niet afweren toen ik haar op de grond gooide' zei hij. 'Misschien is ze niet goed in teckelen en is ze een right guard of zo' zei ik. 'Misschien' snoof hij. 'Dude vind je het zo erg dat je haar moet trainen? Moet ik het overnemen van kleine kinderachtige en misschien ikkietikki seksistische Puck?' zei ik. 'Pfft' deed hij. 'Nee serieus Puck, ik weet dat je mannentrots en zo hebt maar je gaat er geen verliezen als je een meisje helpt hoor' zei ik. 'Trouwens jongens, Emma heeft gezien dat ze ook in het team van haar vorige school en haar middenschool speelde' zei meneer Schue.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 5, 2011 15:13:22 GMT -5
Jaycee-Lynn POV "Hé, uhhh meiden," zeg ik zomaar ineens uit het niets. Iedereen draait zich naar me om. "Uhh, jullie hoeven me niet aan te kijken, hoor.. Ik wilde alleen zeggen dat ik even wat te snoepen ga halen. I'm a little bit hungryyy." "Oké?" zegt Santana schouderophalend. "Ja.." stamel ik. "Dus, tot later!" Snel loop ik de kleedkamer uit, nog voor ik antwoord kreeg. Op naar de automaten..
|
|
|
Post by chicary on Apr 5, 2011 15:20:47 GMT -5
Puck "whaha.. welk team zat je dan?"zeg ik met een valse lach en er gingen al allemaal namen door mijn hoofd, 'watjesteam' 'pinkgirlss' 'littlemiss' "De Tigers"zegt ze stoer en ik slik, zo'n joch had me een keer zo'n klap om mijn oren gegeven, dat ik twee weken daarna nog niks verstond.. "Ken je die?"vraagt ze en ik knik licht. "Dat is mooi dan, alleen nog de vraag wie jou opleid"zegt Finn en kijkt mij aan. "Ja ja, ik zet mijn trots aan de kant en voed haar op in Footballwereld"Zeg ik en ik neem Stacey bij de hand en wil haar meetrekken naar onze kleedkamers. "Puck, ze zit wel in een andere kleedkamer he?"zegt Finn. "Ach, moet ze maar aan stank wennen, ze krijgt het kluisje naast me"Zeg ik. Opeens steekt Emma haar hand lichtjes op en zwaait er mee. Ik kan dit natuurlijk niet negeren, een kreet van een echte vrouw en ik draai me om. "Uhm ja, Puck, over de kleedruimte, ze.. zit.. dus wel bij de meisjes"Zegt ze. "wat? Hoe moet ik haar dan laten zien hoe ze het aan moet trekken?"vraag ik. "Wilde je het bij haar aantrekken?"zegt Finn. "Wat wilde jij met mij gaan doen?!"zegt Stacey dan boos en ik krijg een schop tegen mijn been. "Hey! Dat krijg je normaal niet voor behulpzaamheid"zeg ik fel tegen Stacey en meneer Schuester gaat even tussen ons staan. "Puck bedoelde het niet zo, toch Puck?"zegt meneer Schuester. "onee? Nou ik dacht heel duidelijk te horen dat hij zei dat ik niet wist hoe ik het tenue moest aantrekken!"zegt ze boos. "Ja dat zei ik ook! Duh! Bij een meisje zit het anders! Omdat daar... omdat je boven wat gevulder bent!"zeg ik dan boos en loop weg. "Ach Finn doe jij deze maar!"zeg ik en ik pak mijn tas van de grond. Hij begint te lachen. "Ach, en dames en heren, Hier is Noah Puckerman! Die man die ALTIJD opgeeft!"zegt hij en Stacey lacht. "Noah"zegt ze giechelend. Woest draai ik me om. "Ik geef NOOIT OP!"zeg ik. "Onee? Kan jij dan van dit meisje een topfootballspeler maken binnen een week? Zo goed, dat ze zelfs mij kan overnemen als ik verkouden ben?"vraagt Finn en hij weet dat ik dit niet kan weigeren. Ik weiger NOOIT een weddenschap! "DEAL!"zeg ik en ik pak Stacey op en neem haar mee naar mijn omkleedlocker. "De jouwe is naast de mijne, punt uit, jij hebt er gewoon twee, hier een en aan de andere kant van deze muur een"zeg ik en ik bonk op de muur waar de meisjeskleedkamer begint.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 5, 2011 15:39:34 GMT -5
Jaycee-Lynn POV Zodra ik in de cafetaria aankom, loop ik meteen door naar de automaten. Zonder te kijken of er iemand voor me was, ging ik voor een automaat staan. "Uhhh," hoor ik naast me. Verbaasd kijk ik op. "O! Hiii," zeg ik glimlachend, zodra ik Sam zie. "Was jij eerst? Sorry, ga maar. Of mag ik? Hoewel ik eigenlijk toch nog niet weet wat ik wil hebben, dus misschien moet jij dan maar eerst gaan. Maar als je mij wilt voorlaten gaan, is het ook goed, hoor," ratel ik aan één stuk door. Even haal ik adem. "Alles goed by the waaay? Of vermoeid door de Engelse les?"
|
|
|
Post by Starbucks on Apr 5, 2011 15:41:38 GMT -5
Stacey: 'Oké whatever' zei ik al rustiger. Wat een seksistische asshole! Damn, ik wou hem gewoon meppen. Hij dacht echt niet na! Hoe zou ik niet weten een uniform aan te doen als ik bij de Sherman Oaks Tigers zat? En ik zou veel liever met die lieve zachtaardige Finn (ik had een Thunderclap vanuit de bib meegesmokkeld en gelezen tijdens Spaans waar ik zijn foto in zag staan) trainen dan met een seksistische brulaap als Noah! Ja, blijkbaar heette hij zo, Noah. Het was wel schattig. Maar toen ik Finn net zag wandelen, was hij bij een meisje met een vreemde neus. En toen zag ik in het jaarboek dat ze Rachel Berry heette. En op die foto had ze een trui met een hert erop aan. Tsss. Tuurlijk was die cutie al bezet, maar ik had eerder verwacht door een cheerio of zo. Mars in de automaat: Ik zat te chillen met Snicker en Milkyway.
|
|
|
Post by chicary on Apr 5, 2011 15:50:22 GMT -5
PuckIk stak een glimlach. "Mooi dat je je al thuis voelt. Houd je van sixpacks?"zeg ik met een grijns. "Duh wat?"zegt ze en ik rol met mijn ogen en doe mijn trui omhoog en laat haar hand over mijn sixpack glijden. "Kijk, als je zo daar gaat staan, dan kun je er zo zes zien"zeg ik lachend, ik wist dat de jongens zo kwamen en ach die lachen wel om zo'n geintje. "En waarom zou ik dat doen?"vraagt ze. "Ik zou het ook doen als jij me de gelegenheid gaf om zo naar meisjes te kunnen kijken"Zeg ik nonchalant. "Viespeuk! Denk maar niet dat jij dat door dit te doen bij mij mag doen!"zegt ze en alweer een klap op mijn rechtse. "NEE! Dat bedoel ik ook niet! JEETJE ik wilde je alleen wat... kijk plezier gunnen"Zeg ik en ik krijg en nog een trap tegen mijn benen na. Au.. mompel ik zachtjes in mezelf en ze loopt weg. "Kom op! Het is maar een grapje! Ok! Wacht nou even!"zeg ik en ik pak haar hand vast. "Laat me los!"zegt ze boos. "Waar ga je nou heen?"vraag ik. "Finn!"Zegt ze boos. "Ach nee! Toe! Ik heb je nodig! Zonder jou wordt ik binnen nu en vandaag van school getrapt!"zeg ik smekend. "Ja en wat kan mij dat schelen? Dan ben ik van je af!"zegt ze bruut. Ik zucht, ik wist dat dit mijn totale ondergang kon worden, maar ik moest nu alles op het spel zetten, het was nu echt, alles of niets.. "Je mag mijn plaats in het footballteam als de coach je niet doorlaat"zeg ik met mijn ogen dicht en een hele hoge twijfelende piepstem. "WAT? "zegt ze. "Als ik je heb gecoached en de coach wilt je er nog niet in, of ze zet je op het bankje, dan mag je op mijn plaats... een gegarandeerde slaag garantie?"zeg ik nog steeds met mijn ogen dicht... asjeblieft! Sta me bij! PLEASE LAAT HAAR JA ZEGGEN!!
|
|
|
Post by Starbucks on Apr 5, 2011 15:51:38 GMT -5
Sam: 'Nee, ik ben niet vermoeid, en ik zou je zeker voorlaten als ik nog geen geld in de automaat gestoken had' zei ik. 'Oh, ja, tuurlijk, ga maar' zei ze. 'Hehe' zei ik en drukte de cijfercombinatie in voor een mars. Toen nam ik hem uit het bakje. 'Heb jij nou andere kleren aan?' vroeg ik terwijl ik de mars openpelde, of wat het woord ook was voor verpakt snoepgoed. Jammer, de mars stond wel goed tussen de milkyway en de snicker.
|
|