|
Post by Jennifer~ on Apr 5, 2011 15:59:29 GMT -5
Jaycee-Lynn POV "O! Ja klopt! Dat is voor een optre.." stamel ik, maar dan besef ik ineens dat ik 't misschien niet mag vertellen. Misschien is dat 'new york' optreden een verrassing. En.. als het niet een verrassing is, houd ik 't alsnog als een verrassing.. "Uhhh, je moet vanmiddag maar gewoon kijken. Buiten. Dan weet je waarom ik deze kleding aan heb."
|
|
|
Post by chicary on Apr 5, 2011 16:00:04 GMT -5
PuckZe bleef even stil en ik keek haar aan.. ik probeerde mijn charme in de strijd te gooien en keek haar met mijn zieligste gezichtje aan. KLIK
|
|
|
Post by Starbucks on Apr 5, 2011 16:00:45 GMT -5
Stacey: 'Luister grote jongen! Normaal reageer ik niet zo maar jij haalt echt kwaad bloed in mij boven! Ik heb je domme hulp helemaal niet nodig en zeker niet als deel van een weddenschap! Ik was de right guard bij de Tigers voor een reden, namelijk omdat ik goed was, de enigste reden waarom jij mij net op de grond kreeg is omdat ik een beetje last heb van de zomer, mijn lichaam, alsof jij dit zou kunnen verweren' begon ik en teckelde hem toen 'En ik zou veel liever met Finn samenwerken want hij respecteert tenminste dat ik dit wil doen, zonder overbodige attentie te geven aan mijn geslacht, en wie die right guard ook is, ik ga zijn plaats inpikken, ZONDER JOU HULP!' schreeuwde ik verder. 'YOU FANCY HUDSON!' riep hij geschrokken. Wacht...Hudson, dat was de achternaam van Finn. Oh nee, viel het zo op. 'Nee, ik fancy niemand' zei ik. 'Dus je valt niet voor de charmes van de Puckster en wel van de Finnster?' vroeg hij. 'Dude, ophouden' zei ik en, hield mijn hand als hint omhoog. 'Finn zou Berry misschien dumpen als je bij de Glee club zat' zei Puck. 'Glee club is voor losers' zei ik. 'Dat neem je terug!' zei hij en hij leek plots heel kwaad. 'Oké, t is niet voor losers' zei ik en rolde m'n ogen. 'En trouwens, Karofsky zou nooit z'n plaats afstaan aan een klein meisje' zei hij uitdagend. 'Klein meisje?' vroeg ik boos. 'Ga toch je pak aandoen' zei hij, duwde me weg op mijn hoofd en gooide de footballuitrusting naar mijn buik. 'Meisjes zijn hier niet welkom' zei hij en sloot de deur. Wow, hij was echt op z'n teen getrapt door die Glee club-comment. Sam: 'Oké, zal ik zeker doen' zei ik met een glimlach.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 5, 2011 16:19:06 GMT -5
Jaycee-Lynn POV "YEAH!" floepte er iets te snel uit. Snel sloeg ik me hand op me mond. "Sorry," mompel ik. "Iets te enthousiast." Ik graai in me zak en haal er wat muntjes uit. "Nou, wat zal ik nemen.." Ik kijk naar de automaat. Hm, een snicker of een milkyway.. of misschien wel een wafel. Of een roze koek. "Snicker, snicker," hoorde ik Sam zachtjes en aanmoedigend achter me. Ik gniffel en doe het kleingeld erin, waarna ik de code intik van de milkyway. "Aww.." hoorde ik nu achter me. Ik haal de milkyway eruit en het wisselgeld. "Zooo een milkyway," zeg ik blij, waarna ik 'm uit de verpakking haal en meteen opeet. "Nu is de snicker alleen," zegt Sam droog.
|
|
|
Post by Starbucks on Apr 5, 2011 16:29:23 GMT -5
Sam: 'Koop jij hem dan?' zei Jaycee-Lynn. 'Goed idee, ik heb toch honger' zei ik. 'Ja, ik hoor je maag grommen' zei ze. 'YEAH!' zei ik haar na, ik was namelijk heel goed in stemmen nadoen, alhoewel, meisjesstemmen waren niet zo m'n ding. Ik stak geld in de automaat en drukte de code voor de snicker in. 'Yeah nu zijn ze met z'n 3!' zei ik enthousiast. En toen zag ik dat Jaycee-Lynn al de helft van haar milkyway had gebeten. 'Kea! hes kerusey!' zei ik. 'Wat zei je?' vroeg ze met chocolade aan haar mond. 'Ik zei "Nee, hij is dood!" in het Na'Vi' zei ik. 'Van avatar?' vroeg ze. 'Jaa, ik heb die films, like, 4 keer gezien' zei ik. 'Haha' zei ze. 'Je hebt cholade hier' zei ik. 'Hier' zei ik en deed voor met mijn tong waar het ging maar ze kreeg het niet te pakken. 'Hier' zei ik en veegde het af met mijn duim. 'Owhh' deed ze.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 5, 2011 16:37:53 GMT -5
Jaycee-Lynn POV "Nou, bedankt voor het weghalen van de vlek," zeg ik wat ongemakkelijk. "Graag gedaan," zegt Sam schouderophalend. Ik glimlach. "Anders liep ik straks nog met zo'n vlek rond en dan vanmiddag dus ook en dan stond ik vast voor schut als we..voor..al die mensen..iets gaan uh.. ... je hebt mijn chocolade op je duim." Sam kijkt naar z'n duim en likt 't er dan af. "Nu niet meer," zegt hij droog, waardoor ik in de lach schiet.
|
|
|
Post by Starbucks on Apr 5, 2011 16:45:37 GMT -5
Sam: Toen we klaar waren met lachen zei ik 'Nu heb je me wel nieuwsgierig gemaakt, over deze middag' 'Oh ja, dat was de bedoeling' antwoordde ze. 'Hé, ik ben van plan me in te schrijven voor het footballteam, maar dat zei ik al, zeker?' zei ik. 'Ja, denk het' zei ze. 'Héhé' zei ik. Ik zat al heel de dag met een liedje van Poison in mijn hoofd...en de gespreksstof was op. Plus, ik had het een beetje awkward gemaakt met mijn 'duim op haar mondhoek'-moment.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 5, 2011 16:54:06 GMT -5
Jaycee-Lynn POV Ik kijk op de klok. Wat kon ik nog zeggen..? "Uhh, ja.." stamel ik. "Ik denk eigenlijk dat ik maar even terug ga naar uh..Rachel..en zo.." Maar dan gaat ineens de bel. "Offf.. ik kan beter naar de les gaan." "Dat lijkt me een beter plan," zegt Sam. Ik denk na. M'n rooster. O ja, ik had les van meneer vrouwelijke schoen. Of eigenlijk kan ik nu wel Will zeggen. Mr. Schue. YEAH! "Ooo, we hebben Spaans," zeg ik blij. "Van Mr. Schue!"
|
|
|
Post by Starbucks on Apr 6, 2011 13:37:08 GMT -5
Sam: 'Mr Schue?' vroeg ik. 'Ja, hij, ehm, njah' zei ze. 'Iets met deze middag?' vulde ik lachend aan. 'Ja, precies' antwoordde ze. 'Oké' zei ik. Finn: Oh we hadden Spaans, ik ging alvast, hand in hand met Rachel naar de klas. Ik zag Puck ook in de gang en hij zag er best kwaad uit. Misschien werkte zijn versiertrucs niet bij Stacey?
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 6, 2011 13:50:17 GMT -5
Jaycee-Lynn POV "Mr. Schue leidt ook de Glee Club," vertel ik maar. Ach, dat is toch geen geheim? "Maar ja..we moeten maar eens naar 't lokaal gaan."
|
|
|
Post by Clémence' on Apr 6, 2011 14:00:48 GMT -5
Cat POV "Waar gaan we nu heeen?" vroeg ik. "Spaans?" zei een latina. "OEH! Ik hou van Spanje!" riep ik blij en begin te springen. "Juist.." "Wat bedoel je daarmee?"
|
|