|
Post by Clémence' on Apr 7, 2011 4:01:52 GMT -5
Cat POV Ik zong vrolijk mee en herinnerde gelukkig de danspasjes! YAY!
|
|
|
Post by Starbucks on Apr 7, 2011 11:41:51 GMT -5
Finn: Tevreden over het resultaat stond ik stil. En niemand gaf reactie. Zelfs geen geklap of zo...
|
|
|
Post by chicary on Apr 7, 2011 12:22:13 GMT -5
Puck Hijgend stond ik stil, al die danspasjes achter elkaar! En ik had Quin nog in mijn armen op het laatst en draaide een rondje. Ik stond nu nog steeds stil met Quin in mijn amren en wachtte op applaus, toen dit niet kwam, zette ik Quin maar neer en begon zelf heel hard te klappen en te joelen. "YEAH! GO FINN! FINNYY!!"schreeuw ik en ik spoor wat aandere mensen aan door ze wat te duwen, lichtjes maar hoor (A). En het helpt! De mensen beginnen langzaam, maar klappen daarna toch uitbundig en sommigen gaan zelfs staan! Hey! En die had ik niet eens gedwongen! Of mijn evils blik deed hen staan, het maakte mij niet uit, ik wilde applaus en ik kreeg het. "GLEE CLUB ROCKS!"schreeuw ik dan en trek aan een touwtje waardoor er een groot spandoek valt met die tekst erop. Meer mensen joelen nu, er staat ook onder, 'schrijf je nu in', gelijk komen er al wat mensjes op af. Yeah! Maar dan komt Sue eraan. "JA en van wie heb jij toestemming gekregen dit bord hier te plaatsen? Dit is onrechtmatige verkregen reclame, het moet dus onmiddellijk verwijderd worden en ik zal even helpen"Zegt ze met een gemene lach en trekt mijn spandoek er in een ruk af. "Zo, op geruimd staat netjes en wie hier aan mee wilde doen, het is illegaal! Dat zie je toch ook zo wel aan hem!"zegt ze en wijst naar mij, woede verschijnt er voor mijn ogen... niet omdat ze mij illegaal of gevaarlijk suggereerde te zijn, maar omdat ze Glee doormidden schurde! Niet de poster gewoon dubbel vouwen, nee expres, bij de glee letters scheuren! Ik pakte boos het bord af en liep weg. "Wie nog wil inschrijven! Het kan tot maandagochtend!"schreeuw ik.
|
|
|
Post by Clémence' on Apr 7, 2011 12:27:08 GMT -5
Cat POV "Waar ga jij heen, Quincy?" vroeg ik aan haar. "Het is Quinn, Cat." zei ze. "Wat bedoel je daarmee?" vroeg ik. "Niets, ik ga naar cheerio's try-outs. Wil je misschien mee?" vroeg ze nep-aardig. Dat zag ik meteen. "Oke." zei ik toch blij.
|
|
|
Post by Starbucks on Apr 7, 2011 12:29:17 GMT -5
Sam: Dat was zo cool, ik zou me ingeschreven hebben als die coach het spandoek niet doorgescheurd had...en er niet zoveel mensen waren. Dus ging ik naar de football try-outs, die er bijna waren. Maar er was nog een halfuur dus ik kon me douchen. Finn: Die namen op het formulier waren nu vast ongeldig verklaard. Hmm. Nja, ik had toch super mannelijke formulieren gemaakt, zoals die van het leger, om op te hangen in de locker room van de jongens. Kwamen vast wel mensen op af. Dus ik ging m'n outfit omwisselen en hing de posters op in de locker room toen ik plots iemand hoorde zingen, ik ging kijken en het was Sam, de jongen die eerst nog zijn voet zat te tappen. Hij zong 'Every rose has it's thorne' van Poison, en ik zou me er bijgevoegd hebben met een kick-ass harmonie maar de kerel was naakt, dus ging ik maar snel weg.
|
|
|
Post by chicary on Apr 7, 2011 12:48:35 GMT -5
Puck Nadat ik de poster in het Glee lokaal had neergelegd, wilde ik naar de footballtraining gaan, maar meneer Schuester hield mij op. Ik liep bijna door de deur, maar hij riep mijn naam. "Hey Puck! Echt heel goed gedaan daarnet! En moedig dat je als eerste met het applaus begon, dat kunnen de andere vast waarderen"zegt hij trots. "Ach, het was een applausje werd, dus het was best logisch, en uiteindelijk applaudiseerde iedereen toch? Daar is geen kunstje aan xD"zeg ik met een lach en wil verder lopen. "Ja, maar toch goed gedaan, het eist veel moed om als eerste te beginnen, maar daarmee laat je wel zien dat je een echte leider bent, een echte revolutionair"zegt hij en ik knik..opeens bedenk ik me dat ik Stacey natuurlijk mee moet nemen voor de try-outs! Hopelijk had ze mijn aanwijzingen op het briefje gevolgd en die geoefend, ik wist namelijk waar de coach altijd op lette en ik had ook op geschreven wat de zwakke punten van ons team waren en waar zij dus makkelijk op in kon spelen en ook de sterke punten, waar ze nog misschien wat op moest trainen om de andere mee te verslaan. Ik had alles maar uitgetypt.. mijn handschrift was bij toetsen meestal al onleesbaar voor leraren, dus hier nam ik maar geen risico en typte het uit, ik wilde niet in haar nadeel werken door mijn slechte handschrift. Ik liep naar het trainlokaal waar allemaal gewichten en andere dingen stonden om te oefenen, want daar zou ik haar komen ophalen.
|
|
|
Post by Starbucks on Apr 7, 2011 12:52:01 GMT -5
Stacey: Waar bleef die Puck nou? Ik stond hier al een tijdje. Finn: Ik ging eerst even een slushie halen voordat ik naar de training ging, en try-outs natuurlijk. Ik hoorde dat we een nieuwe coach hadden, benieuwd hoe hij eruitzag. Sam: Op een of andere manier had ik het gevoel dat iemand gluurde toen ik mij zat te douchen, hopelijk had niemand mijn versie van Every Rose has it's thorne gehoord. Dat zou gênant zijn. Erg gênant.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 7, 2011 12:53:30 GMT -5
Rachel POV Na het optreden besloot ik nog wat auditie formulieren op te hangen. Onder andere in de meiden wc's. Misschien was dat wel een goed idee? Ik loop de meiden wc's binnen en hang een formulier op een hokje. "Oeps," mompel ik, zodra ik 'm laat vallen. Ik pak 'm op en hoor plots iemand achter me zingen.
"K-kinda busy..Sorry I cannot hear you, I'm kinda busy.." begin ik mee te zingen, waarna ik me omdraai en naar het zingende meisje toeloop. "Just a second, it's my favourite song they gonna play. And I cannot text you with a drink in my hand, eh? You should've made some plans with me, you know that I was free. And now you won't stop calling me, I'm kinda busy. Stop callin', stop callin', I don't wanna talk anymore. I left my head and my heart on the dancefloorr."
|
|
|
Post by chicary on Apr 7, 2011 13:05:18 GMT -5
PuckSnel pakte ik nog een shirt van het team voor haar mee en een broekje, die zouden haar vast stoer staan. Ik liep snel door de gangen naar het lokaal toe en ze stond er al. "Hey! Ik heb spullen voor je"zeg ik. "Waarom duurde het zolang?"vraagt ze ongeduldig terijwl ze de spullen aanpakt. "Relax, we hebben alle tijd"Zeg ik langzaam en we lopen naar de omkleedruimtes. "Straks kom ik nog te laat!"zegt ze. "Oeh, is hier iemand zenuwachtig?"vraag ik lachend en geef haar een klein stootje tegen haar arm, omdat ik dat ook bij mijn beste vrienden zou doen en zij graag hetzelfde wilde worden behandelt.. dus, dat besloot ik nu ook maar te doen, ik zou vergeten wat ze over Glee had gezegd, iedereen verspreekt zich wel eens. "Echt niet, ik weet dat ik het kan, ik ben goed genoeg"Zegt ze dapper. "Wow eigendunk"grap ik en ze rolt met haar ogen. "ik wil gewoon niet te laat komen, dat staat zo slordig"zegt ze. "Owh, heb ik nooit iets van gemerkt"zeg ik. "Je komt zeker altijd te laat of niet?"vraagt ze en eigenlijk weet ze het antwoord al. "Ik zou blij zijn als ik me niet verslaap tijdens mijn examens"grap ik en ze schud haar hoofd en mompelt iets van, waar moet dat heen met die jongen? "Heb je nog gedaan wat er op het briefje stond?"vraag ik blij. "Ja, maar waarom printte je het uit? Je had dit makkelijk op kunnen schrijven, dat kost veel minder papier en dus minder milieu"zegt ze en ik zucht, moest ik haar nu vertellen dat Sue inderdaad gelijk had, dat ik een holbewoner was en dus ook nog met het spijkerschrift schrijf? "Ik wilde je ht niet aandoen"zeg ik dan maar met een lach. "Wat?"vraagt ze en we staan nu voor de kleedruimte. "Om je een uur lang aan het ontcijferen van mijn handschrift te zetten, dit uittypen zou je minder tijd kosten"zeg ik met een onschuldige lachje en ik kreeg een beetje blos op mijn wangen... "Owh ok"zegt ze. "Nou, kleed je maar snel om, dan zie ik je zo"zeg ik met een knipoog en loop weg. Het was geen sexy knipoog zoals ik naar alle vrouwen doe, maar een normale, zo eentje die je moed geeft... ofzoiets.. Ik loop naar de jongens kant als ik opeens weer wordt gestopt omdat ze mijn naam zegt. "Puck?"vraagt ze en ik draai me om en zet een glimlach op. "Ja?"vraag ik. "Het spijt me nog, ik vond het cool wat je deed met de Glee club"zegt ze en mijn lach word oprecht. "Dankje En ik vind het cool dat je voor jezelf opkomt en tegen mij ingaat, en ik zal je zo helpen tegen de rest van de jongens in te gaan"zeg ik met een lach. "Echt?"vraagt ze blij. "Uhu, I've got your back "zeg ik lachend. "Bedankt!"zegt ze en stapt naar binnen, ik knik kort en loop ook naar binnen.
|
|
|
Post by Clémence' on Apr 7, 2011 13:15:29 GMT -5
Cat POV Ik liep achter Quincy aan naar de gymzaal. "Blijf hier. Ik ga eerst." zei ze en liep de gymzaal in. Quinn POV "Volgende." hoorde ik en loop de gymzaal in naar het midden. Coach Sylvester keek indringend naar mij. "No way, ga weg!" zei ze en krabbelde wat "Coach Sylvester, luister naar me." probeerde ik haar over te halen. "Nee, ik vertrouwde je en je liet me zitten en ik wil je niet ergens in de buurt mijn team. Je verdoofd ze met het geluid van je tegen elkaar wrijvende striae. " Ik probeerde het allemaal niet binnen te laten dringen en ging door met overtuigen. "Ik begrijp dat u uw confetti kanonnen moest inleveren. Ik wed dat er nogal wat kerkelijke groepen zijn die graag geld zouden willen geven aan een team die helpt een meisje te revalideren die zwanger raakte en nu zich uitspreekt voor de verzuimbegeleiding en het onderwijs, terwijl ze een cheerios uniform draagt. " zei ik. "Volgende." zei Coach Sylvester nadat ik gesproken had. Volmaakt loop ik weg.
|
|
|
Post by Starbucks on Apr 7, 2011 13:20:27 GMT -5
Stacey: Ik ging naar de locker room van de meisjes waar cheerleaders hun outfit aantrokken en me raar bekeken. Ik draaide m'n ogen en deed snel de kleren aan, waarop ik snel naar de jongens locker room ging. Ze zouden vast al klaar zijn, anders zijn ze slakken, en ze mochten geen slakken zijn, want hun ploeg heette de Titans. Eigenlijk wel dan, want de Titanen waren toch verloren van de Griekse goden? Hmm, ze moesten een nieuwe naam zoeken. Toen ik binnenkwam zag ik een paar jongens aangekleed, sommigen zonder shirt (Finn had helaas het zijne al aan, maar Puck stond er in zijn boxer) en vreemd genoeg zag ik geen klein mannetje met een te korte broek en een bijeengedrukte kop, zoals "Noah" hem beschreef, maar een struis gebouwde vrouw die eruitzag als zo'n typische schoolverpleegster. Volgens mij was ze de coach. 'Wat doe jij hier?' riep ze, en alhoewel ik aan de andere kant stond, deden mijn oren pijn. 'De panter vraagt wat je hier doet! Antwoord!' beval ze. 'Ehm, ik zit in het football-team' stamelde ik. 'Oh is dat zo? Ik dacht dat hier alleen maar jongens inzaten?' vroeg ze. Zij was een vrouwelijke voetbalcoach, ze zou dan toch net niet zo stom moeten doen tegen mij? 'Ik kan dat bevestigen' zei Puck en glimlachte naar me. 'What the heck? We krijgen een chick in het team?' begonnen meteen een paar jongens te roepen.
|
|