|
Post by Starbucks on Apr 4, 2011 13:32:21 GMT -5
Will: 'Wel, je stem was een beetje...' begon Rachel al maar ik onderbrak haar 'Dat was geweldig! Je mag er zeker bij!' zei ik enthousiast. Iedereen werd een beetje kalmer en ging toen terug zitten. 'Oké, ik moet jullie iets zeggen' zei ik. Finn: Meneer Schue deed een heel verhaal over hoe we nog meer leden konden krijgen, en Rachel stond recht en zei dat ze akkoord was met hem. Maar ze hadden wel gelijk. Er liep vast wel meer talent rond op deze school, misschien beter als we al het talent hadden? 'Ik geef Rachel gelijk' zei ik en ging trots bij haar staan. 'Eww gross' hoorde ik Santana zeggen. 'Weten jullie waar Nationals dit jaar doorgaat?' vroeg Meneer Schue met een big smile. 'Nee?' zei Tina. 'NEW YORK!' riep hij blij.
|
|
|
Post by chicary on Apr 4, 2011 13:32:43 GMT -5
Puck "New york!!"zong ik gelijk vrolijk, dat was het beste lied ooit van Jay-Z en Alicia Keys, de rest zong automatisch mee en daar stonden we dan, vrolijk met z'n alle te klappen op de maat en mee te zingen. "Ja ja!! Puck we weten het! Maar ik moet nog meer vertellen!"zegt hij dan serieus en ik knik. "Maar natuurlijk meneer, dat wij de competitie ongelooflijk weg gaan blazen met onze nieuwe aanwinst CAT!!"zeg k blij en houd haar armen in de lucht en ze glimlacht vrolijk. "WOEHOE! Yeaah!"zeggen de anderen en ik glimlach ook en geef Cat een high five. "Ja! Puck, als ik de aandacht even mag"zegt meneer en ik knik braaf en ga op mijn stoel zitten.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 4, 2011 13:37:55 GMT -5
Jaycee-Lynn POV Na die Cat kreeg ik ook wel zin om te zingen, maar ik weet niet of het wel mocht. Ik had me niet eens ingeschreven op dat formulier..
|
|
|
Post by Clémence' on Apr 4, 2011 13:38:40 GMT -5
Cat POV Ik ging zitten op de stoel en keek meneer met grote ogen aan. New York! Daar was ik nog nooit geweest! Hollywood was heel anders dan New York! "Op mijn oude school gingen we nooit naar New York." zei ik.
|
|
|
Post by chicary on Apr 4, 2011 13:41:04 GMT -5
Puck Vanuit mijn superhelden ooghoeken, zag ikd at een meisje stond te trappelen om te zingen, maar ze durfde niet.. ik wist wel dat het moeilijk was er voor uit te komen dat je graag van zingen hield, dat had ik ook.. maar ik wist haar wel over te halen... ik keek op de namen lijst, voor de audities.. hmm.. niet echt aardige namen stonden erop.. ik nam er toen maar eentje, die het meest aardig overkwam. "SUIKERSPINROZEZZUURSTOK WILOOK AUDITIE DOEN!"Zeg ik en ik wijs naar het meisje. "Dat.. dat ben ik niet hoor"Zegt ze terwijl alle ogen op haar zijn gericht. "Wie dan wel?"vraag ik met een brede glimlach. "Jaycee-Lynn"zegt ze zacht. "Goed, zing maar"zeg ik. "Puck, we hadden het gehad over dwingen he?"Zegt meneer Schue streng en ik zucht.. ik haatte die herinnering aan dat gesprek.. "WIL JE MISSCHIEn.. zo goed meneer? -.-, auditie doen?"vroeg ik toen heeeeel beleefd.
|
|
|
Post by Starbucks on Apr 4, 2011 13:41:58 GMT -5
Stacey: Ondertussen had ik ontdekt dat de blonde jongen Sam heette en dat hij ook in het football team wou, maar voor hem ging dat natuurlijk veel gemakkelijker. Met onze bosbessenslushies liepen we door de gangen tot we een open deur zagen, die van het auditorium volgens mij. Ik en Sam stonden te kijken naar wat er gebeurde, we hadden toch niets te doen.
|
|
|
Post by Clémence' on Apr 4, 2011 13:45:06 GMT -5
Cat POV Ik keek naar het meisje met grote ogen. Dat meisje had ook al zulk mooi zacht haar. Ik pakte een plukje van mijn eigen haar en begon erop te sabbelen.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 4, 2011 13:46:17 GMT -5
Jaycee-Lynn POV "Ja," knik ik glimlachend. Waarom was ik net eigenlijk zo verlegen? Zeker omdat iedereen nieuw is. Raar.. normaal praat ik altijd zoveel. Zal wel. "Oké, dan mag je wat mij betreft het podium oplopen. Jaycee-Lynn was 't, hè?" zegt Will. Ik knik en sta op om naar het podium te lopen. Ik stel de microfoon goed in en kijk even naar het publiek. Daarna begin ik te zingen.
|
|
|
Post by Starbucks on Apr 4, 2011 13:50:38 GMT -5
Sam: Dat meisje van net in Engels zong, en nog mooi ook! Ze zong een song van de Bieber, en ze deed het goed.Toen zag ik een bruinharige gast van in Engels kijken naar ons en ging ik snel weg bij de deur. 'Hé, misschien moet ik vragen of er een footballteam voor meisjes is?' zei Stacey. 'Ja, oké, ik ga wel mee' zei ik en wierp nog één laatste blik naar Jaycee-Lynn voor ik meegetrokken werd door Stacey.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 4, 2011 13:56:36 GMT -5
Jaycee-Lynn POV Nadat er geapplaudisseerd werd, kreeg ik een of andere adrenaline-schok door me heen. Het voelde zo goed! "Nou, wat vond u ervan?!" vroeg ik enthousiast aan Will.
|
|
|
Post by Starbucks on Apr 4, 2011 14:01:15 GMT -5
Will: 'Wow, meer en meer talent' zei ik en begon hard te klappen. Na een tijdje was iedereen weer opnieuw rustig. 'Dus ik dacht dat we misschien een nummer over New York konden doen, om nog meer leden te rekruteren' zei ik. 'Op een keer waren ik en m'n vader...' begon Cat maar Puck onderbrak haar 'Van Frank Sinatra bedoel je?' 'Nee, ik dacht iets dat jullie leuker zouden vinden, de grootste hit van het jaar, "Empire State Of Mind", deze middag in de court yard' zei ik blij. 'Woehoe!' riep iedereen.
|
|