|
Post by Starbucks on Apr 4, 2011 13:04:28 GMT -5
Will: 'Ja natuurlijk, we gaan zo naar het auditorium, kan je auditie doen' zei ik tegen het meisje, met fleurde me op dat we alvast nieuwe leden gingen krijgen. 'Yay!' zei ze en klapte in haar handen.
|
|
|
Post by Clémence' on Apr 4, 2011 13:07:08 GMT -5
Quinn Ik haaste me naar het auditorium. "Wat is er in hemelsnaam in het lokaal gebeurt?" vroeg ik half boos. "Geslusht." zei Puck boos. "Oh." antwoordde ik. Cat POV "En wie ben jij?" vroeg ik aan een lange jongen met normaal bruin haar. Het leek zo zacht dat ik eraan wilde voelen.
|
|
|
Post by chicary on Apr 4, 2011 13:07:49 GMT -5
Puck Snel liep ik naar Finn toe. "Dude, jij moet uitzoeken wie dit heeft gedaan, die gaan echt zo hard tegen de grond"Zeg ik en ik maak een neersla gebaar met mijn vuist. "Waarom ik?"vraagt hij. "Dude, you've got the power! Jij bent quarterback, jij bent dus de baas en blijkbaar ook de enige die onvoorwaardelijk regeert over het footballteam en wij beide weten, dat dit niet door de schaakclub is bedacht"Zeg ik en ik trek een wenkbrauw omhoog. Hij zucht. "Ik zal kijken wat ik kan doen Puck"zegt hij en ik knik. "That's the spirit!"zeg ik en ik geef hem een dreun tegen zijn schouder, maar ach, daar moet ie tegen kunnen :3
|
|
|
Post by Starbucks on Apr 4, 2011 13:10:52 GMT -5
Finn: Kat vroeg wie ik was maar toen begin Puck me aan te vallen met vragen. 'Zo, ga maar neerzitten' zei Meneer Schue en we gingen neerzitten in de zetels. 'Dus jij wil auditie doen?' vroeg hij aan Kat.
|
|
|
Post by Clémence' on Apr 4, 2011 13:14:46 GMT -5
Cat POV Ik knikte heftig. "HEEL GRAAG!" riep ik blij.
|
|
|
Post by chicary on Apr 4, 2011 13:16:44 GMT -5
Puck "Ja en Puck heeft jou hier meer naar toe genomen?"vraagt meneer Schue en ze knikt hevig. "En hij heeft je niet gedwongen?"vraagt meneer Schue aardig en ik trek een bek van verontwaardiging, maar hij sust het weg en ergens had hij gelijk dat te denken.. ik heb vaak mensen bedreigd om in deze club te komen.. glee club is alles voor me *evils*. "Nee?"zegt ze met een lach.
|
|
|
Post by Starbucks on Apr 4, 2011 13:17:25 GMT -5
Stacey: Ik kende nog niet echt iemand, buiten Jaycee-Lynn, maar die viel nergens te bespeuren, dus ging ik naar de cafetaria en ik merkte dat ze een Slush-machine hadden. Zo'n ongezonde dingen hadden ze niet op mijn vorige school hoor, maar ik had dorst en ik was nog een beetje moe dus een portie suiker zou me wel helpen. Toen zag ik de blonde jongen van in de bus staan. Will: 'Doe maar dan, of wil je achtergrondzangers of zo?' vroeg ik.
|
|
|
Post by Clémence' on Apr 4, 2011 13:18:44 GMT -5
Cat POV "Nee hoor meneer." Ik glimlachte blij naar meneer en liep richting het podium. Ik fluisterde in het oor van de bandleider wat ik wilde. De band begon te spelen en ik begon te zingen.
|
|
|
Post by chicary on Apr 4, 2011 13:25:13 GMT -5
Puck Ik keek op toen ze begon te zingen, prachtige stem. Wat geweldig dat ik haar had ontdekt ^-^, zo zou de directeur zien dat ik wel iets goed deed! Puh! Zodra ze klaar was stond iedereen op en applaudiseerde, dit hadden we echt niet verwacht van zo'n vrolijke stuiterbal!
|
|
|
Post by Starbucks on Apr 4, 2011 13:25:16 GMT -5
Finn: Oh leuk, ze deed Love The Way You Lie van Rihanna en Eminem, ik vond Eminem wel een chille gast en Rihanna was ook best goed maar zij deed het veel beter dan Rihanna, en ze liet het Eminem-stuk weg, maar dat was volgens mij het beste want ze was nogal een hypere griet, en dan een rappende hypere griet, zou wel een grappig zicht zijn maar met gewoon zingen leek ze wel rustig. Ik en Rachel begonnen net zoals de rest te klappen, maar Rachel precies wel tegen haar zin, misschien omdat ze jaloers was.
|
|
|
Post by Clémence' on Apr 4, 2011 13:27:00 GMT -5
Cat POV Ik buigde glimlachend. Het was me gelukt, toch? "EN? EN? Was ik goed?" vroeg ik.
|
|