|
Post by Starbucks on Apr 4, 2011 11:51:48 GMT -5
Finn: 'Dus, wat heb jij gedaan tijdens de vakantie?' vroeg ik aan Quinn terwijl de lerares iets lummelde over een kat die er niet was. Sue: Ik schreef een paar hilarische namen op het Glee-formulier.
|
|
|
Post by Clémence' on Apr 4, 2011 11:57:47 GMT -5
Quinn POV "Uhm.. niets bijzonders." zei ik glimlachend. Ik was bijna elke dag te vinden bij Beth.. Puck was geen een keer komen opdagen en natuurlijk was ik bezig met mijn comeback, maar dat hoefde hij niet te weten. Cat POV "Wat is jou naam?" vroeg ik blij. Hij keek me scheef aan. "Nou ik ben Cat!" zei ik blij. "Als in een dier?" vroeg hij. "Wat bedoel je daarmee?" vroeg ik hem. "Ach laat maar." riep hij gefrustreerd. "Wat is jou naam?" vroeg ik nog een keer. "Noah Puckerman, maar voor jou meneer Puckerman." zei hij. "Noah! Wat een leuke naam!" riep ik blij. "Kan je wat zachter doen?" vroeg hij. "Wat bedoel je daarmee?" vroeg ik hem. "Wat heb jij met 'wat bedoel je daarmee?' het is irritant." Hij keek geïrriteerd. "Waarom praat ik uberhaüpt met jou?" hij is echt gek! Hij praat tegen zichzelf!
|
|
|
Post by Starbucks on Apr 4, 2011 12:02:25 GMT -5
Stacey: Subtiel had ik m'n oortjes ingestoken tijdens Spaans en luisterde ik naar een CD van Avril Lavigne. 'Miss Brown, kunt u "zijn" vervoegen?' vroeg meneer vrouwelijke schoen. 'Oh...ehh' stamelde ik toen de bel ging. Snel stak ik m'n iPod weg omdat ik langs de leraar moest. Ik vroeg me af of ik in deze school bij het football team kon. De vorige keer mocht het namelijk pas na een bijna-rechtzaak en toen waren de footballplayers pissed omdat ze een meisje in het team kregen. Als deze school een meisjesfootball-team had was het natuurlijk allemaal opgelost, maar toen ik daarnet met Jaycee-Lynn naar het prikbord keek zag ik geen formulier daarvoor. Hmm, ik had al pauze. Finn: De bel ging en ik stond meteen recht. 'Ehm, ik zie je zo in Glee club' zei ik tegen Quinn en ze knikte met een glimlach. Rachel was nog niet terug van bij de toiletten toen de bel ging. Ze ging vast al door naar de Glee club. Dus ging ik ook al vast. Misschien kwam ik haar wel tegen.
|
|
|
Post by Clémence' on Apr 4, 2011 12:04:56 GMT -5
Quinn POV "Ja, ik zie je zo." zei ik, pakte mijn spullen bijeen en liep het lokaal uit. Cat POV "OEH Wat is dat!!" riep ik blij uit toen ik een raar getring hoorde. "Uhm, de schoolbel? De mazzels ik ben naar Gleeclub." Noah draaide zich om. "Wacht! Mag ik mee?"
|
|
|
Post by chicary on Apr 4, 2011 12:36:18 GMT -5
Puck"Yo duddette, even rustig aan"Zeg ik en ik druk haar hoofd naar beneden die met een enge smile erop mij achtervolgde. "Ok, even een paar Puckerman regels als je bij mij wilt rond hangen"zeg ik streng, dit nieuwelingetje moest eens nodig leren wat 'afstand' en 'stalken' betekende, maargoed, ergens was haar enthousiasme wel leuk. "Wat bedoel je daarmee?"vraagt ze dan weer. "Dat je je aan een paar regeltjes moet houden als je met mij wilt rondhangen"zeg ik. "Mag ik met jou rondhangen? "vraagt ze een en al vrolijk. "Uhu, maar weet dit, NUMMER 1! ZET MIJ NOOIT OF TE NIMMER VOOR SCHUT!"zeg ik duidelijk in haar gezicht en ze knikt.. "Wat bedoel je daar eigenlijk mee?"vraagt ze en ik zucht. "Dude, laat die regels maar, loop maar gewoon met mij mee, wees jezelf en dan komt alles goed^^"zeg ik met een sneeky lach en ze giechelt. "Ok meneer Puckerman! :3"zegt ze en ik knikt trots, ik had nu al een groupie.. en ik moet zeggen het was een begin, de rest zo spoedig mogelijk volgen ^^. "Wat is Glee club eigenlijk?"vraagt ze dan. "Weet je ook niks?"vraag ik lachend en ze trekt een pruillipje. "Wat bedoel je daarmee te zeggen?"zegt ze verdrietig. "Niks niks"Zeg ik lachend en geef haar een aai over haar bolletje.. ik weet niet.. ze leek net zo'n droevig hondje wanneer je zegt dat je nu geen zin hebt om te spelen.. alleen was zij dan een kat.. mede door haar naam... maargoed, haar gezicht haalde me gewoon over om op haar vragen te antwoorden.. normaal houd ik niet van dit soort aanhangsels.. maar zij was wel grappig en ok "Glee club is een" Ik werd ruw onderbroken door een van mijn rugby maten. "LOSER CLUB! WHAHA!! LOSERRRR"zegt hij en doet een grote L op zijn voorhoofd. "Ik krijg jou nog wel!"zeg ik en ik maak een dodelijk gebaar naar hem, niet dat het echt veel uitmaakt, hij lacht er toch om, maar ik laat me gewoon niet kennen en zal altijd het laatste woord moeten hebben ^^> "Is het echt een loser club? "zegt Cat dan. "Welnee joh! Anders dan zat ik er toch niet in?"zeg ik lachend. "Oja.. das waar, jij bent zeg maar wel echt een coole gast... wat doen jullie dan wel?"vraagt ze vrolijk. "Zingen"Zeg ik vrolijk. "Oh echt? "zegt ze en ik knik trots. "COOL! Ik ook! Ik ook!!!!"zegt ze hysterisch gillend en ik lach. "Dat weet ik, daarom zijn we nu bij het lokaal, welkom bij DE GLEE CLUB! "zeg ik vrolijk en trek de deur van het lokaal open en mijn vrolijke lach verdwijnt. "WTF IS HIER GEBEURT?! "zeg ik en mijn mond blijft open.. het hele lokaal was geslusht(of hoe je dat ook noemt, in ieder geval zelfde als geslimeddd XD) "Oehh.. is het altijd zo plakkerig?"vraagt Cat vrolijk. "Ja en de kerstman is paars"zeg ik en ik loop het lokaal verder in en zie dat de schade groot is.. "Wat bedoel je daarmee?"vraagt Cat en komt vrolijk huppelend achter mij aan.
|
|
|
Post by Clémence' on Apr 4, 2011 12:44:10 GMT -5
Cat POV Ik huppelde achter mijn nieuwe vriend aan en opeens lag ik op de grond en zat vol vieze rood ijsspul. "BAH!" riep ik uit. "Welcome to Glee Club!" zei hij lachend en trok me overeind. "Wat bedoel je daarmee?" vroeg ik hem. "Wat ik zei. Welkom." Ik zag een adertje kloppen boven zijn oog. "Is alles wel goed?" vroeg ik en wilde het adertje tot bedaren brengen door hem aan te raken.
|
|
|
Post by Starbucks on Apr 4, 2011 12:49:48 GMT -5
Will: Ik was onderweg naar de glee club, ik had het gevoel dat de studenten van daarnet niet zo goed aan het opletten waren. Toen ik en Finn binnen gingen kregen we een grote verrassing te zien. Puck en een roodharig meisje stonden er en het lokaal lag vol met slush. 'Holy crap...' zei Finn.
|
|
|
Post by chicary on Apr 4, 2011 12:57:23 GMT -5
Puck"Het is niet wat je denkt!'zeg ik snel, ik wilde niet weer ergens de schuld van krijgen, dat kreeg ik al vaak genoeg, alhoewel, ik was dan meestal wel de schuldige, maar dit keer echt niet! "Wat moet ik dan denken?"zegt meneer Schuester en stapt met een schoen het lokaal binnen. "Nou, dude, ik heb het niet gedaan! Cat en ik kwamen hier ook net pas binnen en"zeg ik. 'Cat? Zoals een kat? Is ze zindelijk?"vraagt Finn en ik moet lachen. "Wat bedoel je daarmee?"zegt Cat met een pruillipje.. dat zinnetje werd steeds grappiger xD Net een reply-button die vastliep.. "Kiptantorie! Wat is hier gebeurt?"zei weer een ander lid van de Glee club (weet even niemand, want ik speel alleen met Puck en ik weet niet of ik andere dat mag laten zeggen XD) "De Glee club is letterlijk geslusht "zeg ik verdrietig, waarom deden ze dit? Ik was dus echt geen loser he! echt zo niet!
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 4, 2011 12:57:30 GMT -5
Rachel POV Ik was een beetje lang op de toiletten blijven hangen, waardoor we precies op het moment dat de bel ging aankwamen bij het lokaal. Ik was er wel achter gekomen dat het nieuwe jongetje Drew heette en dat hij al 16 was. Jeetje, zo'n kleine jongen en dan wel al die leeftijd. Zodra de bel ging stuurde ik Drew gewoon naar de kantine en liep ik daarna snel door naar het lokaal van de Glee Club.
Jaycee-Lynn POV Zodra de bel was gegaan, liep ik snel het lokaal uit. Alleen wist ik eigenlijk niet waar ik heen ging. Ik liep nu dus gewoon wat over de gang..
Plots kom ik Rachel tegen. "Hiii!" roep ik, waarna ik mezelf voor me hoofd sla. Dat was iets te enthousiast, Jay. "O, hey Jaycee-Lynn," zegt Rachel verrast. "Ik was eigenlijk op weg naar de Glee Club." "De Glee Club?! Leuk.." "O? Vind je? Je mag wel meelopen. Volg mij maar." Ik knik hevig en volg Rachel.
|
|
|
Post by Starbucks on Apr 4, 2011 13:00:50 GMT -5
Finn: Meneer Schue slaakte een diepe zucht. 'Dan gaan we maar naar het auditorium, ik laat Figgins wel een paar conciërges zoeken die dit moeten opkuisen, hopelijk staan de daders op camera of zo' zei hij teleurgesteld, en de club volgde hem naar het auditorium.
|
|
|
Post by Clémence' on Apr 4, 2011 13:02:17 GMT -5
Cat POV Ik trok een pruillipje. "Meneer? Mag ik ook meedoen met de Glee Club?" vroeg ik.
|
|