|
Post by Jennifer~ on Mar 28, 2011 16:51:10 GMT -5
Jaycee-Lynn POV Ik sla me boek open, omdat ik even geen gespreksstof weet. Zodra ik een hele lap tekst zie slaak ik een zucht. "Hm, heb jij ook die Glee club poster zien hangen op het prikbord?" vraag ik dan maar. Wacht. Oeps. Sam is een stoer uitziende jongen. Wat boeit hem die poster nou? Maar wacht. Finn is ook een stoere jongen en die vindt de Glee club cool. Dus misschien Sam ook..
|
|
|
Post by Starbucks on Mar 28, 2011 16:56:00 GMT -5
Sam: 'Om eerlijk te zijn...heb ik geen idee wat Glee inhoudt. Ik weet dat ze zingen maar, dansen ze ook en zo? Ik ging naar een jongensschool, dus ehm, wij waren Gleeloos' zei ik. 'Oh, het is showquire' antwoordde Jaycee-Lynn. 'Misschien moet ik eerst zien wat het is, een optreden zien of zo, ben jij geïnteresseerd dan?' vroeg ik.
|
|
|
Post by chicary on Mar 29, 2011 7:38:12 GMT -5
Puck Ik zat wat verveelt achterin de klas, terwijl iedereen zat te roezemoezen... "Ja jij ook.. Puck!"zegt de lerares opeens en ik zie dat ze het handleidingen boekje van de leraren heeft.. met het mooie lijstje voor probleem kinderen. "Wat moet ik?"vraag ik dan uitdagend, tuurlijk om haar te testen (6). "Nou.. j-jij moet ook a-aanschuiven bij de andere"zegt ze NU AL stotterend, ok deze lerares werd een eitje! Opeens kijkt Finn afkeurend om en TUURLIJK Rachel ook, ik lach nep naar ze en sta op. "Waar mag ik dan gaan zitten? Zegt u het maar!"zeg ik luid en de lerares slikt, ze schrikt van mijn plotselinge actie en dat ik nu opeens naast haar bureau sta. "Ga maar naar de rector"zegt ze zacht. "Wat?!"zeg ik boos. "Ga"zegt ze. "Wat deed ik verkeerd?"vraag ik en ik zie al tranen in haar ogen komen.. nicee... Hoe ging ik dit oplossen. "Relax, ik ga wel naast je zitten :3"zeg ik, als ik zie dat er wat dingetjes aan haar zijn die ik wel leuk vind.. Ik pak een stoel en zet die naast haar bureau en begin op mijn kauwgom te kauwen. Ze twijfelt een beetje en kijkt me raar aan, precies wat ik wel leuk vind lastige momenten.. "Moet u nu niet verder gaan met de les?"vraag ik nep behulpzaam en een grote lach.. "ja, ja!"zegt ze geirriteerd en snauwt even wat mensen af die praten, omdat ze over hen WEL gezag heeft.. Bibberend loopt ze naar voren.. ach.. misschien had Finn wel gelijk, dat ik dit niet moest doen., ik vind het best zielig voor haar.. maar wacht! Wat heb ik verkeerd gedaan? Ik heb me eigenlijk als perfecte leerling gedragen, ik bedoel, alleen de nerds willen het liefste naast de leraar zitten.. wacht eennss... *pling een brandend lichtje boven zijn hoofd* Ik grinnik.. ik weet precies wat ik moet doen om het leven van die leraren tot een hel te maken, zoals zij doen met mijn leven hier op school. "Wil meneer Puckerman ook even stil zijn?"vraagt ze dan minder bang dan daarvoor. "Oja, maar natuurlijk mevrouw, het spijt mij zeer als ik uw les heb verstoord, mijn oprechte spijt"zeg ik netjes en Finn's mond valt open van verbazing.. ja.. dit ging ik doen.. het tegenovergestelde van wat ik normaal deed.. leraren zouden het niet begrijpen en tuurlijk zouden ze er iets achterzoeken en verwachten dat ik weer bad-ass word.. maar dat gebeurt niet.. en dan zullen ze een voor een overstresd worden door de spanning... en dan is het dada leraren en welkoooommmm vakantie ^^. Vrolijk over mijn eigen plan ga ik even lekker uitgestrekt op mijn stoel zitten. Dit was pas genieten en deze week zou mijn vreugde alleen maar meer worden. Het enige was dat ik me als nerd moest gaan gedragen, maar ik bedoel how hard can it be, right?
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 29, 2011 10:32:22 GMT -5
Jaycee-Lynn "Eigenlijk wel," zeg ik eerlijk. "Ik houd van zingen.."
____ Dat was een korte post.. (A)
|
|
|
Post by Starbucks on Mar 30, 2011 9:49:29 GMT -5
Sam: 'Oh dat is leuk' zei ik. 'En, ben jij van plan je ergens voor in te schrijven?' vroeg Jaycee-Lynn 'Ja, football' zei ik
|
|
|
Post by Jennifer~ on Mar 30, 2011 10:30:09 GMT -5
Jaycee-Lynn POV "Aha, sporter dus," zeg ik knikkend.
_____ Ik heb geen inspiratieeeeee =(
|
|
|
Post by E. on Apr 3, 2011 5:33:57 GMT -5
Drew 'Oh nee nu kom ik nog te laat!' riep ik in paniek. Ik had zo lang nagedacht over hoe ik mijn naam op die Glee poster zou schrijven - met een hartje, een sterretje, of niks? Los, of aan elkaar of beide? - dat ik helemaal de tijd was vergeten en amper had gemerkt dat iedereen al naar de lessen toe was gegaan. En nu wist ik niet waar ik heen moest! 'Oh no, oh no!' riep ik en begon zenuwachtig rondjes te draaien.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 3, 2011 6:32:43 GMT -5
Rachel POV Ik zit wat met me benen over elkaar, achteroverleunend, aan me tafel. Plotseling krijg ik een volle blaas. "O, ben zo terug," zeg ik, waarna ik Finn een kusje geef op z'n wang en op sta. "Mrs? Mag ik even naar de toiletten?" "Maar natuurlijk, Rachel! Jij altijd." Ik glimlach lieflijk en loop het lokaal uit.
Terwijl ik over de gang loop, richting de toiletten, kom ik ineens een jongen tegen die alsmaar rondjes draait. "Uh, little boy.. gaat alles wel goed?" vraag ik.
|
|
|
Post by E. on Apr 4, 2011 0:57:42 GMT -5
Drew 'Baby baby ooh!' roep ik geschrokken uit als er ineens iemand voor me staat. 'Gaat alles wel goed?' vraagt ze. Ik schud mijn hoofd. 'Nee, ik ben m'n lokaal kwijt,' zeg ik sip.
|
|
|
Post by Jennifer~ on Apr 4, 2011 10:10:20 GMT -5
Rachel POV "O," zeg ik. "Wat heb je voor vak? Misschien zitten we in dezelfde klas.." Wacht. Waarom vroeg ik dat? Je ziet toch duidelijk dat die jongen jonger is. Ik zucht. "O, ik heb Engels," zegt de jongen. Verbaasd kijk ik 'm aan, maar snel zet ik een glimlach op. "O," zeg ik quasi-verbaasd. "Juist. Uh, dan zit je bij mij in de klas.." Jeetje, 16-jarigen worden steeds kleiner. "Nou, dan mag je wel met mij meelopen. Als ik eerste ven naar de wc mag?"
|
|
|
Post by Clémence' on Apr 4, 2011 11:47:22 GMT -5
Quinn POV "Psst.. Finn." zachtjes tikte ik op de achterrug van nog altijd de leukste jongen van school. Hij draaide zich om en glimlachte naar mij. "Zo, jij een Berry?" vroeg ik. Hij knikte.
Cat POV "Uhm.. die kant op? Of die kant?" Ik keek naar beiden richtingen. "Inne..minne..mutte..tien pond grutte, tien pond kaas.. inne, minne, mutte is de baas." omstebeurt wees ik naar een kant. "RECHTS!" riep ik blij. "BOE!" hoorde ik achter me. "Wat bedoel je daar nou weer mee?" zei ik en draaide me om. Een rare jongen met een mohawk op zijn hoofd. Hij keek niet echt blij en ik glimlachte naar hem.
|
|