|
Post by Clémence' on Dec 27, 2010 14:41:46 GMT -5
Masen "Ik heb alles al uitgepakt. kan jij niet beneden gaan slapen?" vraagt Chloé me. "Waarom zou ik?" vraag ik. "Omdat ik dan bij jongens moet slapen en jij bij meisjes. Please oompje?" Smekend kijkt ze me aan. "Noem me niet oompje. Ik ben maar een jaar ouder dan jij. Best ik ga wel beneden. Ik doe het alleen omdat je het dan tegen je moeder gaat zeggen en dan blablabla zij zegt het weer tegen mijn moeder dat ik weer gemeen ben." zeg ik. "Wat ken je me toch goed." zegt ze. "Ja, zo zijn jullie allemaal." zeg ik.
|
|
|
Post by lalalanubis on Dec 27, 2010 14:42:40 GMT -5
CHI MSN!!!(a)
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 27, 2010 14:44:14 GMT -5
Ondertussen hadden we de weg gevolgd door het bos en waren we de oprijlaan al opgekomen , daar was dan het huis Anubis! Ik was te voet verder gegaan met de oude koffer die haast uit elkaar viel en toen kwam er een mooie taxi (Rood & wit) de oprijlaan op..Er kwam een jonge kerel uit de wagen gestapt en rende in mijn richting ... Ik sloeg in paniek moest ik nou hoi of hey zeggen , hoe ik heette of eerst vragen hoe hij heette , misschien was het geen jongen maar een meisje dat op een jongen leek of wat als hij zegt dat men adem stinkt , het zweet brak me uit en liet stiekem een protje
|
|
|
Post by E. on Dec 27, 2010 14:51:02 GMT -5
River 'Klaar,' zeg ik en loop de keuken weer in. 'Er zit.. een gat.. in..' zegt pap wijzend naar mijn schoenen. 'Oh, hey,' zeg ik lachend als ik zie dat mijn teen zo door m'n schoen heen past. Pap zucht. 'Goed, hou ze maar aan als je ze aan wilt houden, maar als iemand vraagt van wie je die schoenen hebt gekregen, was ik het niet,' zegt pap. Ik moet lachen. 'Ok ouwe,' zeg ik en geef hem een schouderklopje. 'Zo oud ben ik nou ook weer niet hoor,' zegt pap. 'Nee, maar als je niet oppast, zit je straks eenzaam in een bejaardentehuis en heb je niemand om samen rijstepap mee te eten,' zeg ik. Pap kijkt me niet begrijpend aan. 'Jij moet nodig weer eens aan de vrouw. En als ik weg ben, kan dat makkelijk, toch?' zeg ik en pak dan mijn surfplank van bij de muur op en neem daarna mijn koffer. 'Die surfplank gaat niet mee,' zegt pap. 'Wat? Maar maar.. Sally moet wel mee!' roep ik. Misschien moet ik m'n surfplanken geen namen meer geven.. 'Die surfplank blijft thuis, anders ga ik je niet brengen,' zegt pap. 'Dan breng je me toch niet?' zeg ik lachend. Wat ben ik toch weer slim. 'Waarheen moest ik ookalweer heen lopen?' vraag ik. Pap zucht. 'De straat naar rechts helemaal afvolgen en mee de bocht om gaan, na een tijdje kom je vanzelf ergens een groot huis tegen,' zegt hij. 'Dankje pap, spreek je vast wel weer eens,' zeg ik en loop met mijn spullen de keuken uit. Hope Al gauw parkeert pap de auto nog net niet in het huis. 'We zijn er,' zegt hij. 'Nu al?' zeg ik verbaasd. Wow, nu werd ik toch wel een beetje zenuwachtig.. 'Ik zal je koffer er even uitpakken,' zegt pap. Als bevroren bleef ik in shock in de auto zitten..
|
|
|
Post by chicary on Dec 27, 2010 14:56:56 GMT -5
Calvin "YO man!"zeg ik lachend als die jongen op de veranda een beetje angstig naar me kijkt... jak,, wat stonk het hier zeg... slecht begin.. "Uhhh.. hoi!"zegt hij. "What's your name?"zeg ik en ik plaats mijn koffer naast hem neer en druk een paar keer stevig op de bel.
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 27, 2010 15:00:10 GMT -5
Masen Ik loop de kamer weer uit helemaal naar beneden. Ik zet mijn koffer ergens in de hal en loop naar de woonkamer. Daarna spring ik over de bank en ga zitten.
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 27, 2010 15:02:44 GMT -5
"Doe open!Doe open.."denk ik beangstigend terwijl ik de hete adem van de kerel achter me in men hals voel. "Timo , jij?" floep ik er snel uit en kijk dan in zijn richting , achter hem komt er een auto aangereden die bruusk zo dicht mogelijk bij de voordeur parkeert maar er komt niemand uit...-Drukt nog eens stevig op de bel-
|
|
|
Post by E. on Dec 27, 2010 15:05:29 GMT -5
River Ik trek een sprintje en begin wat harder te rennen op weg naar het huis. Hope Pap tikt op het raam en ik kijk geschrokken op. Hij doet de deur open. 'Kom je nog of blijf je in de auto?' vraagt hij. 'De.. de auto..' zeg ik. Pap lacht. 'Kom, eruit jij. Je maakt vast heel veel goeie vrienden en het wordt heel leuk en nog meer van die dingen die je moeder zou zeggen,' zegt pap. Ik lach even en stap dan uit de auto. 'Je koffer,' zegt pap en geeft die aan mij. 'Bedankt.. dag..' zeg ik en loop naar de deur. 'Dag,' zegt pap en stapt in de auto. 'Dag..' zeg ik nog een keer en draai me dan om en slaak een gilletje.
|
|
|
Post by Clémence' on Dec 27, 2010 15:09:40 GMT -5
Masen "Doet er nog iemand open?" roep ik. Geen antwoord. Oké.. Ik ga weer over de rugleuning van de bank naar de hal en open de deur.
|
|
|
Post by steffke1 on Dec 27, 2010 15:09:46 GMT -5
De deur gaat open en ik zie een slanke jongen in het deurgat staan. "Hooi!" roep ik enthousiast en strek men arm uit. "Masen." zegt hij beleefd en ik zeg mijn naam ook tegen hem. De andere jongen volgt me naar binnen en het meisje staat nog wat te turen naar het huis maar ze komt zo ook wel binnen denk ik. "Fijn dat je hier bent."zegt Masen blij. "Dankje Maas." zeg ik enthousiast en kijk in het huis rond. 'Het is Masen!"zegt hij dan geïrriteerd.
|
|
|
Post by E. on Dec 27, 2010 15:11:29 GMT -5
Hope 'Wie.. wie zijn jullie?' vraag ik geschrokken als er ineens 2 jongens staan. Dan knijp ik m'n neus dicht. 'Iew.. wat is dat voor lucht?..' zeg ik. Dan wordt de deur opengedaan..
|
|